over de nieuwe wet zorg en dwang wat in 2010 van start gaat en wat voor gevolgen dat heeft voor de rechten van de dementerende ov verstandelijk beperkten. Bij mij op t werk gaat t om de dementerende. was vorige week naar z'n congres geweest maar heb geen zin in klinische les te geven dus doe een folderquote:
En op deze manier kan ook iedereen die het wil het op z'n eigen tijd lezenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:07 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
over de nieuwe wet zorg en dwang wat in 2010 van start gaat en wat voor gevolgen dat heeft voor de rechten van de dementerende ov verstandelijk beperkten. Bij mij op t werk gaat t om de dementerende. was vorige week naar z'n congres geweest maar heb geen zin in klinische les te geven dus doe een folder
daarom. dan hoeft niemand er apart voor terug te komequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op deze manier kan ook iedereen die het wil het op z'n eigen tijd lezen
dan is ze geslaagdquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Trevland het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat Marijke nu in het gemeente huis is
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Trevland het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat Marijke nu in het gemeente huis is
He wat jammerquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, helaas nietBen gezakt!
Was zo gespannen dat ik echt domme foutjes gemaakt heb.
Dus, binnenkort nog een keertje
dat is jammerquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterkte mop .quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oohquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ah shit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
goed zo,.. hou vastquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Goed hoor
Beetje laat, stond onder de douche![]()
jammerquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trevquote:
ouwe pijp?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |