regenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Remsjo het volgende:
Godverdomme wat een kutweer weer! De afgelopen 3 dagen is er meer regen gevallen dan in de afgelopen 7 jaar bekant
Loop toch niet zo te zeurenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Remsjo het volgende:
Godverdomme wat een kutweer weer! De afgelopen 3 dagen is er meer regen gevallen dan in de afgelopen 7 jaar bekant
Zeik niet eikelquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Remsjo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Nee hoor, en weet je al dat het ook al weer bijna weekend is?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:59 schreef Remsjo het volgende:
Stelletje autisten hier. Jullie zijn zeker ook van dat soort lui wat topics gaat maken met als titel: Ik haat de feestdagen
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, en weet je al dat het ook al weer bijna weekend is?
goed bezigquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, weer druk bezig met school en daar?
goed zo,.. hou dat vastquote:
Wat voor een soort folder?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
goed bezig
hier ook goed, ik ben bezig om informatie te verwerken zodat ik er een folder van kan maken (liefst op 1 A4tje)
[..]
goed zo,.. hou dat vast
Yepquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij wel, ga je weer mevrouw kuukel lekker verwennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |