Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk, nou ja denk weet wel bijna zeker dat Marijke liever ons heeft dan de wilde damesch
Eenschquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk, nou ja denk weet wel bijna zeker dat Marijke liever ons heeft dan de wilde damesch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het ligt eraan wat voor dames het zijn trev
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Eensch
Zo houd ben je helemaal nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent pas oud als je met pensioen mag
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Eensch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:12 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eens kijken of de treinen op tijd rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL
Scherp Trev
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Kuukelquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:51 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh Ratel, Muts, Ladi, Zwolle![]()
Naat en Swj![]()
En alle andere oplichters natuurlijk![]()
![]()
Mooie OP weer
Menschquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Zwolle veel succes lieverd![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:33 schreef minkuukel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erwinquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef 8108139dpths het volgende:
SwJ, Ladi
, Ratel
, huppel
, Marijke
![]()
, naatje
, trev
, kuukel
, Eric
![]()
quote:
Trance beebquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
ajf, Erwin, c0n, Joe en Mattie![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:12 schreef Apuleius het volgende:
Goedemorgen allen!Anders ga ik zo even kadetjes afbakken terwijl jullie het met brood van gisteren moeten doen.
![]()
![]()
Morge Erwinquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef 8108139dpths het volgende:
SwJ, Ladi
, Ratel
, huppel
, Marijke
![]()
, naatje
, trev
, kuukel
, Eric
![]()
Morge ajfquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Zwolle veel succes lieverd![]()
![]()
Oh, dat is verdomde makkelijk om een bakker tegenover je te hebben. Eet smakelijk dan alvast, Rateltje.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor.Vers van de bakker hier tegenover.
Jij ook een goedemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |