vorige week dinsdag (17e)quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:13 schreef Linnie20v het volgende:
Wanneer is het verzonden Mirjam?
De mijne de 20e ...
Die van mij en obli ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:13 schreef Linnie20v het volgende:
Wanneer is het verzonden Mirjam?
De mijne de 20e ...
Altijd fijn als je er weer snel van af kan zijn.. ik ben m'n rood nog aan het uitgroeien en heb het al zo'n 9 maanden niet meer geverfd!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:19 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, ik zou een donkerblondje moeten zijn, maar het ziet er echt bruin uit...
Wel leuk, alleen wennen! Vooral omdat ik zo'n lichte huidskleur heb.
Tis geen echte verf dit keer, maar een soort spoeling dus mocht ik het echt niets vinden dan is het er binnen 2 maanden ook wel uit
Mooi!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef Daph_ het volgende:
Zoya Astra!
[ afbeelding ]
Zonder topcoat, belichting van lamp
[ afbeelding ]
Zonder topcoat, daglicht
[ afbeelding ]
Met topcoat, daglicht (huuuu witte vingers)
[ afbeelding ]
Met topcoat
GLITTER!!!
Leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:19 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, ik zou een donkerblondje moeten zijn, maar het ziet er echt bruin uit...
Wel leuk, alleen wennen! Vooral omdat ik zo'n lichte huidskleur heb.
Tis geen echte verf dit keer, maar een soort spoeling dus mocht ik het echt niets vinden dan is het er binnen 2 maanden ook wel uit
*aai*quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
WTH!
Ik heb obli's bestelling en de mijne direct na elkaar gedaan. Die van obli is de 20e verstuurd en bij die van mij stond dat hij ter versturen was aangeboden. Kijk ik nu weer, hebben ze de mijne pas de 23 verstuurd.![]()
Moet ik tot volgende week wachten.![]()
En ik ben ook al die gratis OPI armband vergeten aan te klikken. Alweer.
GAAAAAFquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef Daph_ het volgende:
Zoya Astra!
[ afbeelding ]
Zonder topcoat, belichting van lamp
[ afbeelding ]
Zonder topcoat, daglicht
[ afbeelding ]
Met topcoat, daglicht (huuuu witte vingers)
[ afbeelding ]
Met topcoat
GLITTER!!!
thanx mimu voor de tip, ga ik eens uitproberen, want heb er genoeg liggen maar gebriuik ze zeldenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ha! Mimu heeft een trucje! (Ik hoor op dit soort momenten dat k*tkind uit die page reclame van een paar jaar geleden.)
Stickertje even op de rug van je hand drukken voor je ze op je nagellak plakt. Dan plakken ze nog wel maar niet meer zo erg dat de de lak er onder mee trekken. Dan de tip lakken, goed laten drogen en daarna pas de sticker verwijderen.
Mooie bling!Volgens mij vind ik de Zoya glitters mooier dan de ChG glitters.
Haha ja dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
GAAAAAF
denk dat die wel een weekje blijft zitten![]()
maar om dat er af te halen kun je denk ik wel een uurtje uittrekken
ik vergeet dat ook altijd met m'n apengezicht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
WTH!
Ik heb obli's bestelling en de mijne direct na elkaar gedaan. Die van obli is de 20e verstuurd en bij die van mij stond dat hij ter versturen was aangeboden. Kijk ik nu weer, hebben ze de mijne pas de 23 verstuurd.![]()
Moet ik tot volgende week wachten.![]()
En ik ben ook al die gratis OPI armband vergeten aan te klikken. Alweer.
Is die armband eigenlijk wel de moeite waard?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vergeet dat ook altijd met m'n apengezicht.
vorige keer kwam ik er de volgende dag achter
direct david gemaild, met de vraag of hij het erbij kon stoppen.
2 dagen later ofzo een mailtje met de invoice, en een note dat de armband erbij zou zitten
nog geen pakket overigens
als hij maar niet door de douane eruit gepikt is
Ik denk dat je gelijk hebt. Toen ik hier net mee las vond ik de cremelakjes geweldig. Maar ik zie hier zo vaak (best wel heftige, maar wel mooie!) glitterlakjes voorbij komen dat cremelakjes niet zo bijzonder opvallend meer zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:15 schreef MinderMutsig het volgende:
@mmascha: ik denk dat dat door de felle kleurtjes en glitteroverload van de laatste collecties komt. Een collectie met zachte cremes is dan gewoon... saai. Terwijl ik best veel cremes draag.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:59 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Toen ik hier net mee las vond ik de cremelakjes geweldig. Maar ik zie hier zo vaak (best wel heftige, maar wel mooie!) glitterlakjes voorbij komen dat cremelakjes niet zo bijzonder opvallend meer zijn.
Ik hou ze gewoon opquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef bernies het volgende:
@ Daph_ wat een mooie glitters van Zoya!
Zijn ze draagbaar op het werk of is het net iets té?
Heb je je tracking al bekeken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vergeet dat ook altijd met m'n apengezicht.
vorige keer kwam ik er de volgende dag achter
direct david gemaild, met de vraag of hij het erbij kon stoppen.
2 dagen later ofzo een mailtje met de invoice, en een note dat de armband erbij zou zitten
nog geen pakket overigens
als hij maar niet door de douane eruit gepikt is
Bij mij op kantoor valt het de mensen inmiddels wel op, aangezien ik bijna iedere dag een andere kleur op hebquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:08 schreef mmascha het volgende:
Mooi hoor Daph! En het kan vaak niet heftig genoeg hoor! Het valt mensen vaak toch niet op.
Hoe is het met je rug?
Zei ik saai?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Ook al zijn crèmes saai in vergelijking met holo's, duochromes en glitters, toch hou ik er van. Zeker voor op kantoor
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:31 schreef MissJ het volgende:
Goedemorgen ladies!
Ik heb vandaag Recycle van CG op![]()
Heb nu en Opi en CG op gehad en tot nu toe vind ik Opi toch een stuk beter dan CG hoor.
Lakt net wat fijner en is veel sneller dekkender.
Wat is jullie ervaring?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef Tegan het volgende:
Ik vind trouwens OPI echt irritant lakken door die huge kwast en het is ook altijd zo dik. Ik heb nu nagellakverdunner, kijken of dat uitmaakt.
Ze hebben van Essence een of andere sticker die je op gescheurde nagels kan plakken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nagels hebben 1,5 week perfect gezeten (blauw met vlindersticketjes erop)
maar nu gaat er toch een ander kleurtje en ik denk sticktjes erop![]()
Alleen is een nagel ingescheurd en heb geen nagellijm ofzo dus geen idee hoe ik die nu ga redden (hij wordt nu toevallig bij elkaar gehouden door 1 vlinderstickertje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |