Ik weet bijna zeker dat 'ik vond het wel meevallen' voorbij gaat komenquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef mitt het volgende:
Zal vanavond wel weer het gevoel hebben naar een herhaling te kijken.
Pantelic.
Inderdaad, raar. Nou ik heb maar eens een testvraag gestuurd onder de naam Pieter Post uit Maldenquote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef -J-D- het volgende:
Ik krijg geen bevestiging meer op de site nadat ik een vraag heb ingestuurd.
Normaal staat die bevestiging wel in beeld, dacht ik.
En als het helemaal niet meer anders kan zal hij Pantelic wel "enigzins bruikbaar" noemen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat 'ik vond het wel meevallen' voorbij gaat komen
Johan zal zeer waarschijnlijk zeggen dat de eerste een knappe goal was en dat de meeste spitsen in de eredivisie, de 2 en 3e goal ook wel gemaakt zouden hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En als het helemaal niet meer anders kan zal hij Pantelic wel "enigzins bruikbaar" noemen.
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)oos-op-rene-van.htmlquote:De Bond tegen het vloeken heeft René van der Gijp een brief gestuurd omdat hij zich in Voetbal International vaak nogal grof en godslasterlijk zou uitlaten. (...) De Bond wil dat Van der Gijp zijn excuses aanbiedt en zich in het vervolg op een andere manier uitdrukt.
"Een bruikbare aanvaller, maar ook niet meer dan dat." Of: "Dat een beperkte speler als Pantelic zoveel doelpunten kan maken toont de zwakte van de Nederlandse competitie aan."quote:Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En als het helemaal niet meer anders kan zal hij Pantelic wel "enigzins bruikbaar" noemen.
"Ik heb nooit beweerd dat Pantelic niet kan voetballen, maar ik vraag me af waarom Ajax het nodig vindt om, als je al 73 contractspelers hebt, voor dat salaris de 74ste te halen".quote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat 'ik vond het wel meevallen' voorbij gaat komen
Haha! Wilfred zal de assist wel geven...quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)oos-op-rene-van.html
Benieuwd of Van der Gijp er vanavond op terug komt.![]()
Het bier staat koudquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"Ik heb nooit beweerd dat Pantelic niet kan voetballen, maar ik vraag me af waarom Ajax het nodig vindt om, als je al 73 contractspelers hebt, voor dat salaris de 74ste te halen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |