quote:Op donderdag 26 november 2009 18:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
In augustus / september zaten ze ruim boven de 600.000. Geen stijgende lijn dus maar een achteruitgang van 30%.
Jupquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik het goed hoorde afgelopen maandag, wordt het Frits Wester.
Pantellicquote:Op maandag 23 november 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
Telegraaf met een sporttabbloid
Lekker lezen over de relatieproblemen van Pantellic en de haardracht van Callabro
Ze moeten iets hebben met voetbal, vraag me af wat de club is van Frits.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen hansie![]()
Ja ik weet die is er nooit op vrijdag
Nu dus Frits Wester, heeft die man verstand van voetbal
AZquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ze moeten iets hebben met voetbal, vraag me af wat de club is van Frits.
PURSENELLETIEquote:
Derksen & Geneequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden gewoon een nieuwe Barend & Van Dorp moeten worden. Dagelijks, en alleen over voetbal praten verveelt ook wel.
En met René natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Derksen & Genee![]()
Ze kunnen zo'n programma best dragen.
Precies!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Jan Mulder van Derksen & Genee
Echt weer zo'n Johanopmerking.quote:
Nee dat klopt niet, ze hebben slechts 1 keer boven de 600.000 gescoord, dat was inderdaad ergens in augustus of september. Maar verder is het altijd rond de 400.000.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
In augustus / september zaten ze ruim boven de 600.000. Geen stijgende lijn dus maar een achteruitgang van 30%.
Dat begrijp ik echt niet!quote:Op zondag 29 november 2009 12:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kijkcijfers vrijdag 302.000
Marktaandeel 4,6%
Opmerkelijk is dat de aansluitende samenvatting van de Jupilerleague meer kijkers trok: 352.000
Ze vallen in herhaling.quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef SwitSok het volgende:
Het zal maandag wel weer over Pantelic gaan. Kraaij Jr gaat weer zeggen dat ie gelijk had dat ie zijn draai wel gingvinden en dan zegt Derksen: ik zeg ook niet dat het een slechte spits is maar als je al 70 contractspelers hebt blabla
Nee ik denk het juichen van Cornelissen-moment. Die gast was echt blij. Zelfs na zijn radslag had hij het nog niet door.quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Zal die speler van ADO die achter het standbeen langs wil scoren weer een ouderwets Van der Gijp-momentje worden?
'en zo moeilijk waren die kansen natuurlijk ook niet'...quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef SwitSok het volgende:
Het zal maandag wel weer over Pantelic gaan. Kraaij Jr gaat weer zeggen dat ie gelijk had dat ie zijn draai wel gingvinden en dan zegt Derksen: ik zeg ook niet dat het een slechte spits is maar als je al 70 contractspelers hebt blabla
Ik dacht dat iemand hem met die Danny Vera zou gaan vergelijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Echt weer zo'n Johanopmerking.
Toen René het had over Kuranyi die drie kwartier zijn haar zat te verzorgen voor de spiegel dacht ik dat Johan die nog wel even zou inkoppen maar dat ging hem blijkbaar toch te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |