Derksen & Geneequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden gewoon een nieuwe Barend & Van Dorp moeten worden. Dagelijks, en alleen over voetbal praten verveelt ook wel.
En met René natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Derksen & Genee![]()
Ze kunnen zo'n programma best dragen.
Precies!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Jan Mulder van Derksen & Genee
Echt weer zo'n Johanopmerking.quote:
Nee dat klopt niet, ze hebben slechts 1 keer boven de 600.000 gescoord, dat was inderdaad ergens in augustus of september. Maar verder is het altijd rond de 400.000.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
In augustus / september zaten ze ruim boven de 600.000. Geen stijgende lijn dus maar een achteruitgang van 30%.
Dat begrijp ik echt niet!quote:Op zondag 29 november 2009 12:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kijkcijfers vrijdag 302.000
Marktaandeel 4,6%
Opmerkelijk is dat de aansluitende samenvatting van de Jupilerleague meer kijkers trok: 352.000
Ze vallen in herhaling.quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef SwitSok het volgende:
Het zal maandag wel weer over Pantelic gaan. Kraaij Jr gaat weer zeggen dat ie gelijk had dat ie zijn draai wel gingvinden en dan zegt Derksen: ik zeg ook niet dat het een slechte spits is maar als je al 70 contractspelers hebt blabla
Nee ik denk het juichen van Cornelissen-moment. Die gast was echt blij. Zelfs na zijn radslag had hij het nog niet door.quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Zal die speler van ADO die achter het standbeen langs wil scoren weer een ouderwets Van der Gijp-momentje worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |