quote:
ja, zij waren dus helemaal in het begin.quote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn Audrey en Hans nog bij elkaar, ik heb het begin van de uitzending gemist.
Yupquote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
yep, zijn allemaal nog bij elkaar.quote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Goed seizoen dus, alle boeren voorzienquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Min-e het volgende:
Iedereen nog bij elkaar dus.
Wel een slome aflevering zeg, de hele tijd oude beelden laten zien.
Precies, verheugde me er de hele dag op. Komen ze aan met oud beeldmateriaal, waar ze zo'n beetje driekwart van de uitzending mee hebben weten te vullen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik irriteerde me wel, teveel oude beelden.![]()
Had het idee dat dit niet elk seizoen zo was, maar kan er ook volledig naast zitten
quote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een zegen trouwens toen Wietse stil en geconcentreerd op de bank naar de verhalen luisterde van de andere boeren. Eindelijk niet meer die klote grijns van hem
quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Precies, verheugde me er de hele dag op. Komen ze aan met oud beeldmateriaal, waar ze zo'n beetje driekwart van de uitzending mee hebben weten te vullen.
Dat is elk seizoen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Min-e het volgende:
Iedereen nog bij elkaar dus.
Wel een slome aflevering zeg, de hele tijd oude beelden laten zien.
Alle setjes waren uit elkaar als we hier alle posts hadden moeten gelovenquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie zei hier dat het uit was tussen Wim en Astrid.? Niks van waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |