Zat jij op de uni bij de studentenbalie?quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef styliste het volgende:
[..]
nope. Vanaf vandaag niet meer..
nee bij een van de fontys hogescholenquote:Op maandag 23 november 2009 22:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zat jij op de uni bij de studentenbalie?
Oo gelukkig, ik dacht al dat ik laatst dan boos op jou was gewordenquote:Op maandag 23 november 2009 22:47 schreef styliste het volgende:
[..]
nee bij een van de fontys hogescholen
als je gelijk had dan had ik het vast niet erg gevondenquote:Op maandag 23 november 2009 22:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oo gelukkig, ik dacht al dat ik laatst dan boos op jou was geworden
Gelukkigquote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef styliste het volgende:
[..]
als je gelijk had dan had ik het vast niet erg gevondenook als ik het wel was geweest hoor
Als vast lurker zal ik een kleine bijdrage doen (en een verkapte TVP)quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Stuurloos het volgende:
TVP
Doelstelling STA / Tilburg voor 2010: Breda topic inhalen, we liggen 16 topics achter, maar volgens mij gaan die niet zo rap als wij. Vind ik hierin medeparticipanten?
Gezellig!quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Als vast lurker zal ik een kleine bijdrage doen (en een verkapte TVP)
+1quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:50 schreef Stuurloos het volgende:
Mogguh Tilburg!Tis weer veel te vroeg om op te staan
alweerquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:28 schreef Stuurloos het volgende:
Zo, anders ben ik alweer een half uur aan t werk.. Vanmiddag lekker baantjes trekken hier
.
Dank! Ik snap niet dat ik dit topic nog niet langs heb zien komen. Zitten er mensen vandaag nog in de Mensa op de Uni? Dan loop ik daar vanmiddag en denk ik "Die kan er een zijn... of die"quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:06 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Zitten er mensen vandaag nog in de Mensa op de Uni?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |