Zat jij op de uni bij de studentenbalie?quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef styliste het volgende:
[..]
nope. Vanaf vandaag niet meer..
nee bij een van de fontys hogescholenquote:Op maandag 23 november 2009 22:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zat jij op de uni bij de studentenbalie?
Oo gelukkig, ik dacht al dat ik laatst dan boos op jou was gewordenquote:Op maandag 23 november 2009 22:47 schreef styliste het volgende:
[..]
nee bij een van de fontys hogescholen
als je gelijk had dan had ik het vast niet erg gevondenquote:Op maandag 23 november 2009 22:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oo gelukkig, ik dacht al dat ik laatst dan boos op jou was geworden
Gelukkigquote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef styliste het volgende:
[..]
als je gelijk had dan had ik het vast niet erg gevondenook als ik het wel was geweest hoor
Als vast lurker zal ik een kleine bijdrage doen (en een verkapte TVP)quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Stuurloos het volgende:
TVP
Doelstelling STA / Tilburg voor 2010: Breda topic inhalen, we liggen 16 topics achter, maar volgens mij gaan die niet zo rap als wij. Vind ik hierin medeparticipanten?
Gezellig!quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Als vast lurker zal ik een kleine bijdrage doen (en een verkapte TVP)
+1quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:50 schreef Stuurloos het volgende:
Mogguh Tilburg!Tis weer veel te vroeg om op te staan
alweerquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:28 schreef Stuurloos het volgende:
Zo, anders ben ik alweer een half uur aan t werk.. Vanmiddag lekker baantjes trekken hier
.
Dank! Ik snap niet dat ik dit topic nog niet langs heb zien komen. Zitten er mensen vandaag nog in de Mensa op de Uni? Dan loop ik daar vanmiddag en denk ik "Die kan er een zijn... of die"quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:06 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Zitten er mensen vandaag nog in de Mensa op de Uni?
denk wel meer dan 1quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:06 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Dank! Ik snap niet dat ik dit topic nog niet langs heb zien komen. Zitten er mensen vandaag nog in de Mensa op de Uni? Dan loop ik daar vanmiddag en denk ik "Die kan er een zijn... of die"
Nee, eerder in en de KKPquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:06 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Dank! Ik snap niet dat ik dit topic nog niet langs heb zien komen. Zitten er mensen vandaag nog in de Mensa op de Uni? Dan loop ik daar vanmiddag en denk ik "Die kan er een zijn... of die"
Ik zit daar eigenlijk nooit hahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:06 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien vanuit K.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef automatic_ het volgende:
En morgen ben ik er en dan zit ik in de koffiekamer van C
Ik zou in theorie al 3 uur aan het leren moeten zijn in een schone kamer.... Ik ben niet eens begonnen met opruimenquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Leuk die goede voornemens om om 10.00 uur op te staan zodat ik de hele middag aan een nog te schrijven verslag kan werken. Word ik om 2 uur wakker. Ik heb nog maar 1 1/2 uur nu
.
SOG-en is oké!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:04 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik zou in theorie al 3 uur aan het leren moeten zijn in een schone kamer.... Ik ben niet eens begonnen met opruimen
Netjes geparkeerdquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Ace1 het volgende:
Ongelukje schuin tegenover m'n huis..
[ afbeelding ]
vertel!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:46 schreef styliste het volgende:
Stomme downtime. Had ik eens een middagje over en een mooie vraagstelling voor R&P...
Nou... Ik vroeg me af wat nou echt dingen zijn die je van je vrienden weet voordat je hem of haar tot je vrienden telt..quote:
Ik vind dat je niet veel hoeft te weten, denk niet dat dat nodig is! Heb je goed gevoel is dat goede basis en dan kan het alleen maar groeien en dan zou je dingen die je eventueel in eerste instantie meteen zou veroordelen (en daardoor dus iemand zou kunnen "afwijzen") kunnen begrijpen en accepteren waardoor een band sterker kan worden!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:08 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou... Ik vroeg me af wat nou echt dingen zijn die je van je vrienden weet voordat je hem of haar tot je vrienden telt..
Heel gek maar ik ben bevriend met iemand waar ik bijna niets van weet. Puur omdat ik me heel erg op mijn gemak voel bij die persoon...
Tegen het huis langs die kerk kun je tegen de voordeur pissenquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Barp....help ook wel ff mee.,quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Als vast lurker zal ik een kleine bijdrage doen (en een verkapte TVP)
Broekhovenseweg, vandaag nog Chinees gehad van Po-Kan. Das btw ook mijn apotheekquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]
AH heb je ze, maar weet niet of die beter of slechter zijn dan Plus, je kon een tijdje ze halen bij Fons, die kaaswinkel, maar weet niet of ze ze nog hebben!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Barp....help ook wel ff mee.,
Dit keer niet opzoek naar bosbessen maar naar vers belegde pizza's . Waar haal je die ergens? En dan niet die koelvaktroep van de PLUS. Tips?
Ben nog geen bosbessen gaan halen, but who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |