Bang dat je ook een hoerenloper wordt BoWa?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien ik te bang ben om die site aan te klikken:
Graag neer grappige verhalen.
Lach me krom hier![]()
Been there done that.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Bang dat je ook een hoerenloper wordt BoWa?
Wèèèèl? Ziek gast.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Been there done that.
Was vroeger de DriekOplopers van hookers.nl
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij bent die Spoanse!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef 9611Niels het volgende:
Een donker blonde NL dame op deze kamer, af en toe overdag. Zij doet alles om NIET te neuken. Als je binnen komt meteen condoom om, beetje trek zuig en veeg werk om de glijmiddel op condoom weg te krijgen en daarna mag je proberen bij haar droge kut te binnen te kunnen komen, dat heeft ze natuurlijk ook onmogelijk gemaakt voor je door haar kut hard dicht te knijpen (misschien heeft ze haar kut dicht genaaid, wie weet). Jouw lul is slaap he, zegt ze. Wat een kut streek, ik heb 50 eerlijk voor betaald. Ik heb zelfs een paar klappen van haar gehad toen ze mijn de deur uit duwde, eerlijk zeg de klappen voelt wel lekker, best deel van de sessie.
quote:Wat een aanfluiting dinsdagmiddag in Groningen. In alle wandelstraten was het leeg leeg en nog eens leeg. Geen Svetli, Laura of andere toppertjes.
Aan het eind van de Nieuwstad wenkte een oudere dame. Waarschijnlijk is het een heks die m'n verstand tijdelijk uitgeschakeld heeft. Vraag me niet waarom maar ik ging naar binnen. Mijn god wat slecht. Dat ik klaar kwam is een grotere prestatie dan het nieuwe wereldrecord op de 100 meter.
Dame is 40+, latina met geblondeerd haar. Naam is niet te verstaan (iets met een "oe "er in volgens mij. Komt afspraken niet na. Wat eerst kan voor 50 moet daarna extra voor betaald worden. Kortom: ogen dicht en snel doorlopen! Zelden zo iets meegemaakt
quote:Ik kwam gisteravond eigenlijk even langs of Willeke er ook was maar heb haar niet gespot.
De dondermiddag had ik op mijn werk een receptie, lekker aan de bier en flink geflirt met een nieuwe collega. Die werd echter door haar vriend opgehaald en ik kon met een volle zak op huis aan.
Thuis kon ik mijn draai niet vinden en tegen half tien vertrokken richting tippelzone. Willeke was er dus niet maar wel een andere bekende verschijning op de zone. Ze kwam juist aanlopen en zwaaide zoals altijd vrolijk.
Hoe ze heet weet ik niet, een lange slanke vrouw van zo'n 40 jaar met halflang zwart haar. Vaak in een lekker geile minirok.
Tippelpomper valt voor vrouwen met niet al te grote tieten en na een goed gemutst onderhandelen stapte ze voor 30 Euro in. P + N.
Wauw wat een lange benen heeft ze. De hengst in me werd al snel op temperartuur. Ze hoefde niet al te lang te pijpen voordat we over gingen op het echte werk. Tijdens het neuken gaf ze flink partij en die lange stelten werden om mijn heupen geslagen. Vanwege de biertjes die middag kon ik het behoorlijk lang volhouden. Tevreden stelde ze dan ook vast dat mijn conditie behoorlijk was. Ze moest eens weten. Het compliment was echter wel voldoende om ook de brandweer af te laten gaan. Ik pakte dr extra bij de heupjes en joekelde mijn zaad straal voor straal in het rubber. Fijne meid, bedankt!
quote:Jurgita is inderdaad de koelheid zelve
Ik vind haar erg lekker, heb drie keer met haar gewipt, en 1 keer gratis.
Ik weet nog steeds niet waar het is misgegaan, maar nadat ik voor de tweede keer bij haar was geweest, kreeg ik haar mobiel en zij ze dat ik haar moest bellen. We hebben wat gebeld enzo, en ik ben s wat langsgeweest. Gingen we in haar kamer film kijken enzo, maar niet geneukt. Toen ben ik een week of wat op vakantie geweest en belde ze mij iedere dag. toen ik thuiskwam had ik wat meegenomen voor haar, een teddy beer. (kijk maar in haar kamer, esperanza, 3de kamer van rechts, naast kussen ligt een pluizige beer, van mij dus)
toen zei ze dat ze me gemist had en wou neuken. Zo gezegd zo gedaan, heb haar gebeft en geneukt.. Lekker.
Maar daarna hield het ineens op, als ik langskwam kon ze niet, en ze moest zelfs een paar keer huilen..
Geen idee wat er is. Dit alles is ongeveer 2 maanden geleden.
Ik ben nu best op haar afgeknapt, want als je soms ziet hoe vreemd ze doet en eigenlijk ook wel een beetje debiel, dan ben ik blij dat t nu over is
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar staan trouwens deel 1 t/m 4?
hookers.nl :r :r :r [deeltje #2]quote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik gevonden, de rest bestaat geloof ik niet
verdomme, das eigenlijk helemaal niet duurquote:zojuist naar de mega-gangbang van 12havefun geweest (www.12havefun.nl ). Een vriend had me er op gewezen: veel dames, niet al te veel mannen, voor 100 euro de hele avond neuken en drinken (behalve dan de 'dure' borrels). Rond 20.00 binnen, het was al aardig gevuld met 7 dames en een stuk of 20 mannen. Later kwamen er ook nog een paar stellen bij maar die waren niet echt actief.
Het leuke van deze gangbang was dat de dames stuk voor stuk èchte liefhebsters zijn. Geen broodneukers zoals bij andere clubs maar gewone lekkere gangbangsletjes. Het heeft toch wel iets om je leuter in een wildvreemde dame te stoppen en je dan onder het neuken voor te stellen 'hallo ik ben Peter'.
Ik heb er deze avond in totaal 6 geneukt waarbij ze zelf ook zichtbaar genoten en klaarkwamen. Echt onvoorstelbaar veel waar voor je geld, eigenlijk moest ik hier maar geen reclame voor maken want straks loopt het nog storm en vis ik achter het net...
Dooooeeeiiieeeeee Wampie82quote:Gina is een hele geile shemale. Ze staat van maandag tot vrijdag in de Geleenstraat te Den Haag en soms ook zondag. Lucky me!!!. Nou Ik heb een hele geile tijd met haar gehad. Ze was vanacht in het zwart, bij mij weten lak mini rok. Mooie geile laklaarzen.
Een fetishist droomt ervan en mij beviel dat goed . Ze is volgens mij een Latina, heeft mooie geile tieten, mooie lange benen en een heerlijke ass. ¤ 50 gelapt en we zijn geil begonnen. Ze masseerde me terwijl we elkaar lekker kusten. Gauw had ze door dat ik het lekker vind om haar geile kont te rimmen. Hmmmmm lekker die tong in haar strakke neukgrot roeren en altijd lekker dat je proeft dat de kont geil is. Ze draaide om en legde haar kolosale paal tegen mijn lippen. Ik wou het wel proberen. Pijpen is niet echt mijn sterkste kant en vooral niet als ze groot zijn. Toch vond ze pijpstuntel van mij wel lekker.
Toen kwam ze met een geil idee. Ik werd megenomen naar de ramen. Het geile voorstel was verder gaan met sex achter de vitrages. Het was donker maar toch kon men wel een beetje zien dat we flink bezig waren. Men!, dat was geil. Nog even gepijpt terwijl op de stoel zat en toen zakte ik met mij tong naar haar overheelijke neukgrot hmmmm.Toen condoom gehaald en ik heb ze lekker in 3 verschillende standjes gepaald. Ik was zo geil dat mijn paal heel snel geile room ging spritzen. Aaahhhhh aahhhhh. Ik ben zojuist gekomen van de gebeurtenis van een paar uur geleden. Dit is de avond van mijn leven , waar ik me klaar zal trekken.
Ze vertelde me dat ze het lekker vind om te experimenteren en ze is een exhibitionistisch. Ze doet het ook wel eens in het bos en parkeerplaatsen te vinden. Volgens mij doet ze dit ook met vaste klanten.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Zij is voor mij tot nu toe de lekkerste shemale stoot van Den Haag. Wat raar dat er nooit over haar geschreven is.
Volgende keer Den haag naar haar natuurlijk
Doeeiiie,
Wampie heeft de gratis internetpr0n nog niet echt ontdektquote:Hoi,
Gina is terug en hoe. Ik was toevallig op woensdag 23-04-08 daar in buurt. Ik had al in mijn gedachte om naar haar te gaan. En ja daar was ze. Het was tegen sluitingstijd, maar ik naar binnen. Wat een mooie bruine tint had en wat zag ze er lekker uit. Zo lekker dat ze bij in de top 3 lekkerste shemales ooit.
Zoals je je kan verlekkeren bij de free tours van shemale model paysites zo lekker zag die avond uit. Ahhh die sex was onovertreffelijk. Hoe geil ze me pijpte, ik moest even gas terug nemen. We lekker zeker 4 standjes gedaan, lekker getongd, ik lekker met mijn tong in geile caliente ass mogen roeren; hmmmm ik heb weer trek. Ook facesiting Toen zat ze lekker op me op mijn paal. even klassiek en tongen en dan hondjes. Ahhh dat is pas lekker klaarkomen. Ik blijf ze aanraden en ik ga bij geouwezwam melden als een van de lekkerste in nederland.
groet, Wampie
Dag Bonzoo,quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef Bonzoo het volgende:
Afgelopen week na urenlang autorijden en geinspireerd door de vele vrachtauto's waar opschriften opstaan met TRANS, naar het Schipperkwartier getogen. Door haar geile lach aangetrokken bij Jade naar binnengestapt en mijn afknapper van het jaar beleefd. Ze praat weinig maar het is een Vlaamse denk ik. Haar Piemelmansje kwam niet op sterkte en het was allemaal erg fantasieloos. Elkaar wat pijpen, aan borsten mocht ik komen, zoenen niet. Dus eens en NOOIT meer.
Dat is toch ook irritant als die kuthoeren doen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef RichCalibier het volgende:
-ze deed het condoom om me slappe lul heen.
En op die manier bloedserieus alsof het de normaalste zaak van de wereld is discussiëren over hoeren
![]()
moet je is tussen je benen kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Shirley92 het volgende:
Ik lees dit topic zo even door... Maar wat is er toch een viesheid op de aarde.
...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:06 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
moet je is tussen je benen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |