abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74978651
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
die verhalen wekken echt enorme walging bij mij op hoerenlopen is sowieso vies, laat staan al die kk ranzige dingen.
Dit dus.. en elke dag.. zo ongeveer op elk moment gebeuren dit soort dingen
pi_74979020
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef spanishgirl het volgende:

[..]

klit en pik in 1 verhaal, sterker nog over 1 persson

Vieze mannetjes

Dit gebeurd toch alleen in Limburg?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74979176
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:04 schreef guapo het volgende:

[..]

Vieze mannetjes

Dit gebeurd toch alleen in Limburg?
Was dat maar zo
pi_74984449
hookers.nl, altijd grappig om te lezen als je je verveeld
hahahahahaha die gasten die t steeds over 'haar pik' en 'haar zaad' hebben
  woensdag 25 november 2009 @ 09:34:17 #80
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74984465
dikke lolz dit
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74984603
Godver wat een nasty verhalen.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:41:54 #82
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_74984628
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef spanishgirl het volgende:

[..]

klit en pik in 1 verhaal, sterker nog over 1 persson
;;( ;': Zieke mensen
pi_74985734
Wandelaars-topic, wacht ik zoek dat verhaal over die Jody Bernal imitator even op
Ga weg
pi_74985831
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:53 schreef Nikmans het volgende:
Wandelaars-topic, wacht ik zoek dat verhaal over die Jody Bernal imitator even op
quote:
Ikzelf heb TOO MUCH bizar en grappige dingen meegemaakt in de werk, maar de topper blijft toch de 'jodie bernal karaoke king'

Werkte aantal jaar geleden in een club waar ik toch de gekste en grappigste dingen heb meegemaakt

We hadden een 'vaste klant' die 3-4x in de week kwam en meestal alle beschikbare dames naar de kamer meenam....
Zwaar doorgesnoven, doorgedraaide teveel geld te spenderende (stoerdoenende buiten de kamer) jonge meneer, die in de kamer alléén in zijn eentje in een volle (super size) badschuimende jakuzzi naakt wou staan dansen en zingen voor ons (alle dames op bed zitten kijken, als publiek, en NIET lachen) het nummer van Jodie Bernal: que si que no, keihard aan het zingen!!!! Hij maakte altijd dezelfde bewegingen en zijn 'top' beweging was met zijn slappe l*l draaien en slaan tegen het water.....Dat ging meestal zo een aantal uur door en wij maar zitten kijken vanaf de bed en telkens hem aplaudiseren.....

Ik vroeg hem een keer in de bar beneden of 'dat' een fetish van hem is, hij zei: Wat is fetish? hij snapte er niks van en zei tegen mij: 'Ik plezier jij geld, klaar'
Had hij ook gelijk in lol

Maar ik snap toch wel veel fetishen en kijk nergens raar van op, ookal doe ik bepaalde dingen niet in prive kan ik er toch inkomen dat sommige mannen en vrouwen een speciale fetish hebben! Probeer het ook altijd te begrijpen en erin te komen, vind het gewoon bijzonder wat iemand wel of niet opwindt.

Maar dit Jodie Bernal karaoke 'fetish' zal ik echt nooit begrijpen
Hij wou echt nooit sex ook niet klaarkomen, aanraken, of pijn/dominatie ofzo alleen maar een publiek van sexy dames die hem toejuigen en aplaudiseren terwijl hij naakt altijd dezelfde liedje zingt en dezelfde met zijn slappe l*l ronddraaiende slaande dansje doet in het water urenlang (tussendoor ZOVEEL snuiven als Scarface)!!!!
En de bizarre is dat deze man ondanks zijn jonge leeftijd echt een 'grote jongen' was in bepaalde kringen en echt stoer en ruig buiten de kamer dus de contrast is dan nog effe wat groter

Van ex collega vernomen dat hij paar jaar geleden gestorven is, toch jammer want al met al was hij wel een sympatieke man

Hij heeft in iedergeval zeer veel plezier in zijn korte leven gehad!!!

XXX Sarah
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74985956
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:57 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

[..]
omg
pi_74986096
Hahaha ja dat was hem ik kon hem al niet meer vinden omdat ik zocht op jody bernal
Ga weg
  woensdag 25 november 2009 @ 13:43:36 #87
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74987373
Die jody bernal

Schitterend
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_74987554
LOL

Waar haal je dat karaoke verhaal dan weer vandaan?
pi_74988196
Haha, lang geleden dat ik zo moest lachen om een verhaal. Wat een figuur
Hallowed be my name
  woensdag 25 november 2009 @ 14:27:43 #90
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74988489
Iemand de links naar de andere 4 topics ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 25 november 2009 @ 15:38:28 #91
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_74991389
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:57 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

[..]

"al met al was hij een sympatieke man"

woensdag 25 november 2009 @ 15:53:29 #93
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74991463
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef Alborz het volgende:

[..]

"al met al was hij een sympatieke man"

Tjah over doden praat je niet gauw slecht he, zelfs niet over dooie Jodie Bernal karaoke fetishten
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_74991572
Een paar uit de oude doos (whehe doos)
quote:
Helaas, helaas wat een teleurstelling. Ik heb lang rondgelopen in de nacht van hemelvaart om iets leuks te vinden. Dit lukte niet erg want "allemaal" dezelfde types en niet echt mijn type. Uiteindelijk werd het 134-2 Valentina. Had een aardige uitstraling en er was veel mogelijk. Ik heb voor 100 euro geboekt. Dit zou zijn voor 40 min. Ik vind het altijd prettig als de dame ook geniet dus ik heb haar gemasseerd en aansluitend gebeft. Zij genoot en werd lekker nat maar het duurde lang. Geeft niet want bij de meeste dames is het dan zo dat zij het erg waarderen en trekken de tijd dat je met hun bezig bent niet van jou tijd af (tenminste als het zoooo lang duurt). Nadat zij was klaargekomen (heb overigens mijn twijfels maar goed) kreeg ik de melding dat zij de tijd vergeten was en dat mijn tijd erop zat en dat ik even snel moest klaarkomen maar het was ook mogelijk om bij te betalen. Ik heb hiervoor bedankt ( heb daar een enorme hekel aan). Een paar harde rukken en condoom erom. Kort en waardeloos pijpen en dan weer keihard rukken. Het was duidelijk dat zij niet wist wat een man prettig vind, absoluut geen inlevingsgevoel voor de man. Zo hard dat het gewoon zeer doet. Je hebt weleens vrouwen die gewoon niet goed zijn in bed en dit is er zo een. Na 5 min kreeg ik te horen dat het niet lukte en ik kreeg weer de vraag of ik bij wilde betalen. Wederom bedankt. En ik kon met een volle zak weer vertrekken na 30 minuten terwijl er 40 was afgesproken.
Het zal duidelijk zijn: geen gevaar voor herhaling, ik loop er met een wijde boog omheen. Ik moest dit even kwijt en hoop dat anderen hun voordeel ermee kunnen doen want ik erger mij verschrikklijk aan dit soort praktijken.
quote:
Het werd geen zon, zee en zand maar een zwembad en blote tool in de hand in het limburgse land.
Roxanne is een heel mooi vrolijk vrouwelijk poppetje met kort blond haar uit Letland die Badmad wel zag zitten maar Badmad was weer een schijtert zodat het gabbertje eraan te pas moest komen om ons te koppelen.
We hadden geluk kamer 18 was vrij en ons daarin opgesloten eerst samen onder de douche elkaar lichaams verkennen en uitgebreid wasje gedaan ze kon niet van de darkietool afblijven.
Eerst wat streel en tease werk van Roxanne om vervolgens wat hard te gaan pzc alsof dat geen hardcore is Badmad vond het in ieder geval lekker.
Badmad werd wat wild in de cowgirl besprongen ze ging me toch te keer op de darkietool. Roxanne onderworpen aan de hardcoredoggystyle van de Lindros clan en dat ging zeer zeker naar de zin van Badmad. Hou je van hardcore-seks is Roxanne aan te bevelen ben je wat romantisch en hou je van zoentjes krijgen doe het dan maar niet.
Badmad wil nog wel een keertje in haar mooie blauwe ogen kijken en weer een potje hardcore-seks met haar gaan doen.
En hadden we het anale feestdeel al gehad?
quote:
Zogezegd, zogedaan, voor 80 euro (beide keren) afgesproken en in ruil hiervoor werd ik eerst gepijpt en even bereden. Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen.
Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen.
Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen.
Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht. Alles tesamen een Klasse-Meid!
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74991613
Whehe, en voor de mensen die vanavond nog willen wandelen (Nikmans):
quote:
Mijn favoriete dames waren niet aanwezig, en hoewel ze eigenlijk wat te slank/mager naar mijn smaak was, leek ze door het glas best een aardig stuk.
Sprak af voor 50 Euro p+n. Ik kleedde me uit, zij niet. Toen ik daar wat van zei, kreeg ik een scheldkannonade over me heen. Eerste handeling van haar kant was daarna het aanbrengen van een condoom. Nou ben ik echt niet zo misdeeld daar beneden, maar als ie nog niets heeft gezien om zich op te verheugen dan is zo'n condoom zeker niets iets om van te gaan steigeren.
Toen ze dus een poging deed om te gaan pijpen (ik had mij inmiddels op het bed gelegd, je hebt tenslotte betaald en je wil wat, nietwaar..) was mijn onderdaan inmiddels zo in zijn schulp gekropen, dat ze het condoom los in haar mond kreeg. Ze keek daar zo verbouwereerd bij, dat ik -ondanks dat ik kwaad was- hier verschrikkelijk om moest lachen.
Het resultaat was ongeveer dat ik me moest haasten om in de kleren te komen anders had ze die zo via de inmiddels door haar geopende deur de straat opgegooid.
Dit is echt DE te mijden meid van Groningen.
Ik bezoek nu al jaren de DVP en ik kan zeggen dat ik of een goede smaak heb, of steeds veel geluk, maar zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt !!
OK, soms is er niet de echte klik tussen DVP en klant, maar onbeschoft en
bedriegelijk handelen is toch weer iets heel anders.
Hookers zou eigenlijk -net zoals voor de post- een soort JA/NEE sticker moeten uitgeven. Deze 'dame' zou dan de sticker met alleen 'NEE' op haar 'brievenbus' geplakt moeten krijgen !
Een andere suggestie: net als bij de 'Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen', zouden we een raamsticker moeten kunnen aanbrengen met
'Goedgekeurd door de NVH (Nederlandse Vereniging van H.....lopers), "Beste uit de test", "Slechtste uit de test".
OK, zal d'r wel niet van komen, maar een K-wijf is dit wel !!!
  woensdag 25 november 2009 @ 16:00:39 #96
271876 copilco
Elvis is dead
pi_74991693
heerlijk topicje, tvp'tje voor latere bijdrage
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_74991864
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]

Bedankt voor het advies, medewandelaar. Ik wandel vanavond wel een straatje verder
Ga weg
  woensdag 25 november 2009 @ 16:26:34 #98
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74992615
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]

Gadver, een soort van kieskeurig.nl maar dan voor hoerenlopers
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 25 november 2009 @ 22:34:52 #99
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75004606
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75004848
Aangezien ik te bang ben om die site aan te klikken:

Graag neer grappige verhalen.
Lach me krom hier
U MAD?
pi_75005565
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien ik te bang ben om die site aan te klikken:

Graag neer grappige verhalen.
Lach me krom hier
Bang dat je ook een hoerenloper wordt BoWa?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  woensdag 25 november 2009 @ 23:07:12 #102
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_75006062
Tvptje, te mooi dit
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_75006087
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Bang dat je ook een hoerenloper wordt BoWa?
Been there done that.
Was vroeger de DriekOplopers van hookers.nl
U MAD?
pi_75006199
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Been there done that.
Was vroeger de DriekOplopers van hookers.nl
Wèèèèl? Ziek gast.
Play hard, go pro.
pi_75006401
Niet nog meer foto's van deze dames? en dan met name die op de achtergrond?
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:57 schreef Jeroenz het volgende:
[ afbeelding ]

Rotterdam is de wereldstad
  woensdag 25 november 2009 @ 23:54:09 #106
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75007586
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Jij bent die Spoanse!
[ afbeelding ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 00:21:43 #107
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_75008300
ff tvp om de andere helft van dit topic morgen door te lezen
:')
pi_75010769
Een donker blonde NL dame op deze kamer, af en toe overdag. Zij doet alles om NIET te neuken. Als je binnen komt meteen condoom om, beetje trek zuig en veeg werk om de glijmiddel op condoom weg te krijgen en daarna mag je proberen bij haar droge kut te binnen te kunnen komen, dat heeft ze natuurlijk ook onmogelijk gemaakt voor je door haar kut hard dicht te knijpen (misschien heeft ze haar kut dicht genaaid, wie weet). Jouw lul is slaap he, zegt ze. Wat een kut streek, ik heb 50 eerlijk voor betaald. Ik heb zelfs een paar klappen van haar gehad toen ze mijn de deur uit duwde, eerlijk zeg de klappen voelt wel lekker, best deel van de sessie.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  donderdag 26 november 2009 @ 08:55:42 #109
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75010879
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef 9611Niels het volgende:
Een donker blonde NL dame op deze kamer, af en toe overdag. Zij doet alles om NIET te neuken. Als je binnen komt meteen condoom om, beetje trek zuig en veeg werk om de glijmiddel op condoom weg te krijgen en daarna mag je proberen bij haar droge kut te binnen te kunnen komen, dat heeft ze natuurlijk ook onmogelijk gemaakt voor je door haar kut hard dicht te knijpen (misschien heeft ze haar kut dicht genaaid, wie weet). Jouw lul is slaap he, zegt ze. Wat een kut streek, ik heb 50 eerlijk voor betaald. Ik heb zelfs een paar klappen van haar gehad toen ze mijn de deur uit duwde, eerlijk zeg de klappen voelt wel lekker, best deel van de sessie.
Die laatste zin
  donderdag 26 november 2009 @ 17:43:00 #110
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75026734
om my freaking god! dit kan toch niet echt zijn!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 26 november 2009 @ 17:43:18 #111
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75026743
shit , dat ik hier gepost heb
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 18:11:25 #112
pi_75027602
Die laatste is een vast een fokker, die laatste zin doet het 'm
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 18:32:52 #113
pi_75028270
waar staan trouwens deel 1 t/m 4?
pi_75028346
Waar blijven die verhalen? Duurt lang.
Play hard, go pro.
  donderdag 26 november 2009 @ 18:56:17 #115
273178 LoempiaLiza
Bloody fucking fantastic
pi_75028902
tvp
  donderdag 26 november 2009 @ 20:33:51 #116
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_75032117
Afgelopen week na urenlang autorijden en geinspireerd door de vele vrachtauto's waar opschriften opstaan met TRANS, naar het Schipperkwartier getogen. Door haar geile lach aangetrokken bij Jade naar binnengestapt en mijn afknapper van het jaar beleefd. Ze praat weinig maar het is een Vlaamse denk ik. Haar Piemelmansje kwam niet op sterkte en het was allemaal erg fantasieloos. Elkaar wat pijpen, aan borsten mocht ik komen, zoenen niet. Dus eens en NOOIT meer.

Drinking for the motherland, thinking for myself.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:05:18 #117
271876 copilco
Elvis is dead
pi_75033284
zal eens even een giller zoeken in me ouwe stadje
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_75033471
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:20:53 #119
271876 copilco
Elvis is dead
pi_75033995
quote:
Wat een aanfluiting dinsdagmiddag in Groningen. In alle wandelstraten was het leeg leeg en nog eens leeg. Geen Svetli, Laura of andere toppertjes.

Aan het eind van de Nieuwstad wenkte een oudere dame. Waarschijnlijk is het een heks die m'n verstand tijdelijk uitgeschakeld heeft. Vraag me niet waarom maar ik ging naar binnen. Mijn god wat slecht. Dat ik klaar kwam is een grotere prestatie dan het nieuwe wereldrecord op de 100 meter.

Dame is 40+, latina met geblondeerd haar. Naam is niet te verstaan (iets met een "oe "er in volgens mij. Komt afspraken niet na. Wat eerst kan voor 50 moet daarna extra voor betaald worden. Kortom: ogen dicht en snel doorlopen! Zelden zo iets meegemaakt
quote:
Ik kwam gisteravond eigenlijk even langs of Willeke er ook was maar heb haar niet gespot.
De dondermiddag had ik op mijn werk een receptie, lekker aan de bier en flink geflirt met een nieuwe collega. Die werd echter door haar vriend opgehaald en ik kon met een volle zak op huis aan.
Thuis kon ik mijn draai niet vinden en tegen half tien vertrokken richting tippelzone. Willeke was er dus niet maar wel een andere bekende verschijning op de zone. Ze kwam juist aanlopen en zwaaide zoals altijd vrolijk.
Hoe ze heet weet ik niet, een lange slanke vrouw van zo'n 40 jaar met halflang zwart haar. Vaak in een lekker geile minirok.
Tippelpomper valt voor vrouwen met niet al te grote tieten en na een goed gemutst onderhandelen stapte ze voor 30 Euro in. P + N.
Wauw wat een lange benen heeft ze. De hengst in me werd al snel op temperartuur. Ze hoefde niet al te lang te pijpen voordat we over gingen op het echte werk. Tijdens het neuken gaf ze flink partij en die lange stelten werden om mijn heupen geslagen. Vanwege de biertjes die middag kon ik het behoorlijk lang volhouden. Tevreden stelde ze dan ook vast dat mijn conditie behoorlijk was. Ze moest eens weten. Het compliment was echter wel voldoende om ook de brandweer af te laten gaan. Ik pakte dr extra bij de heupjes en joekelde mijn zaad straal voor straal in het rubber. Fijne meid, bedankt!
quote:
Jurgita is inderdaad de koelheid zelve
Ik vind haar erg lekker, heb drie keer met haar gewipt, en 1 keer gratis.
Ik weet nog steeds niet waar het is misgegaan, maar nadat ik voor de tweede keer bij haar was geweest, kreeg ik haar mobiel en zij ze dat ik haar moest bellen. We hebben wat gebeld enzo, en ik ben s wat langsgeweest. Gingen we in haar kamer film kijken enzo, maar niet geneukt. Toen ben ik een week of wat op vakantie geweest en belde ze mij iedere dag. toen ik thuiskwam had ik wat meegenomen voor haar, een teddy beer. (kijk maar in haar kamer, esperanza, 3de kamer van rechts, naast kussen ligt een pluizige beer, van mij dus)
toen zei ze dat ze me gemist had en wou neuken. Zo gezegd zo gedaan, heb haar gebeft en geneukt.. Lekker.
Maar daarna hield het ineens op, als ik langskwam kon ze niet, en ze moest zelfs een paar keer huilen..
Geen idee wat er is. Dit alles is ongeveer 2 maanden geleden.

Ik ben nu best op haar afgeknapt, want als je soms ziet hoe vreemd ze doet en eigenlijk ook wel een beetje debiel, dan ben ik blij dat t nu over is
  donderdag 26 november 2009 @ 21:25:03 #120
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_75034178
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar staan trouwens deel 1 t/m 4?

Deel 1 heb ik gevonden, de rest bestaat geloof ik niet
pi_75034431
Dit kan toch allemaal niet echt zijn . Markies de Sade heeft serieuze concurrentie .
pi_75035859
1000 x voor de verhalen
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_75036343
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Deel 1 heb ik gevonden, de rest bestaat geloof ik niet
hookers.nl :r :r :r [deeltje #2]
3??
Hookers 4#
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  vrijdag 27 november 2009 @ 01:46:12 #124
271876 copilco
Elvis is dead
pi_75042942
quote:
zojuist naar de mega-gangbang van 12havefun geweest (www.12havefun.nl ). Een vriend had me er op gewezen: veel dames, niet al te veel mannen, voor 100 euro de hele avond neuken en drinken (behalve dan de 'dure' borrels). Rond 20.00 binnen, het was al aardig gevuld met 7 dames en een stuk of 20 mannen. Later kwamen er ook nog een paar stellen bij maar die waren niet echt actief.
Het leuke van deze gangbang was dat de dames stuk voor stuk èchte liefhebsters zijn. Geen broodneukers zoals bij andere clubs maar gewone lekkere gangbangsletjes. Het heeft toch wel iets om je leuter in een wildvreemde dame te stoppen en je dan onder het neuken voor te stellen 'hallo ik ben Peter'.
Ik heb er deze avond in totaal 6 geneukt waarbij ze zelf ook zichtbaar genoten en klaarkwamen. Echt onvoorstelbaar veel waar voor je geld, eigenlijk moest ik hier maar geen reclame voor maken want straks loopt het nog storm en vis ik achter het net...
verdomme, das eigenlijk helemaal niet duur

Trans station blijft eigenlijk wel het sickst om te lezen (studie ontwijkend gedrag hier.... )
quote:
Gina is een hele geile shemale. Ze staat van maandag tot vrijdag in de Geleenstraat te Den Haag en soms ook zondag. Lucky me!!!. Nou Ik heb een hele geile tijd met haar gehad. Ze was vanacht in het zwart, bij mij weten lak mini rok. Mooie geile laklaarzen.
Een fetishist droomt ervan en mij beviel dat goed . Ze is volgens mij een Latina, heeft mooie geile tieten, mooie lange benen en een heerlijke ass. ¤ 50 gelapt en we zijn geil begonnen. Ze masseerde me terwijl we elkaar lekker kusten. Gauw had ze door dat ik het lekker vind om haar geile kont te rimmen. Hmmmmm lekker die tong in haar strakke neukgrot roeren en altijd lekker dat je proeft dat de kont geil is. Ze draaide om en legde haar kolosale paal tegen mijn lippen. Ik wou het wel proberen. Pijpen is niet echt mijn sterkste kant en vooral niet als ze groot zijn. Toch vond ze pijpstuntel van mij wel lekker.
Toen kwam ze met een geil idee. Ik werd megenomen naar de ramen. Het geile voorstel was verder gaan met sex achter de vitrages. Het was donker maar toch kon men wel een beetje zien dat we flink bezig waren. Men!, dat was geil. Nog even gepijpt terwijl op de stoel zat en toen zakte ik met mij tong naar haar overheelijke neukgrot hmmmm.Toen condoom gehaald en ik heb ze lekker in 3 verschillende standjes gepaald. Ik was zo geil dat mijn paal heel snel geile room ging spritzen. Aaahhhhh aahhhhh. Ik ben zojuist gekomen van de gebeurtenis van een paar uur geleden. Dit is de avond van mijn leven , waar ik me klaar zal trekken.

Ze vertelde me dat ze het lekker vind om te experimenteren en ze is een exhibitionistisch. Ze doet het ook wel eens in het bos en parkeerplaatsen te vinden. Volgens mij doet ze dit ook met vaste klanten.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Zij is voor mij tot nu toe de lekkerste shemale stoot van Den Haag. Wat raar dat er nooit over haar geschreven is.
Volgende keer Den haag naar haar natuurlijk
Doeeiiie,
Dooooeeeiiieeeeee Wampie82
quote:
Hoi,

Gina is terug en hoe. Ik was toevallig op woensdag 23-04-08 daar in buurt. Ik had al in mijn gedachte om naar haar te gaan. En ja daar was ze. Het was tegen sluitingstijd, maar ik naar binnen. Wat een mooie bruine tint had en wat zag ze er lekker uit. Zo lekker dat ze bij in de top 3 lekkerste shemales ooit.
Zoals je je kan verlekkeren bij de free tours van shemale model paysites zo lekker zag die avond uit. Ahhh die sex was onovertreffelijk. Hoe geil ze me pijpte, ik moest even gas terug nemen. We lekker zeker 4 standjes gedaan, lekker getongd, ik lekker met mijn tong in geile caliente ass mogen roeren; hmmmm ik heb weer trek. Ook facesiting Toen zat ze lekker op me op mijn paal. even klassiek en tongen en dan hondjes. Ahhh dat is pas lekker klaarkomen. Ik blijf ze aanraden en ik ga bij geouwezwam melden als een van de lekkerste in nederland.

groet, Wampie
Wampie heeft de gratis internetpr0n nog niet echt ontdekt

[ Bericht 14% gewijzigd door copilco op 27-11-2009 01:55:34 ]
  vrijdag 27 november 2009 @ 03:09:19 #125
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75043337
Ah het oude bekende hookers topic.

altijd fijn, tvp dus.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_78649503
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef Bonzoo het volgende:
Afgelopen week na urenlang autorijden en geinspireerd door de vele vrachtauto's waar opschriften opstaan met TRANS, naar het Schipperkwartier getogen. Door haar geile lach aangetrokken bij Jade naar binnengestapt en mijn afknapper van het jaar beleefd. Ze praat weinig maar het is een Vlaamse denk ik. Haar Piemelmansje kwam niet op sterkte en het was allemaal erg fantasieloos. Elkaar wat pijpen, aan borsten mocht ik komen, zoenen niet. Dus eens en NOOIT meer.

Dag Bonzoo,

Misschien heb jij nog een tip voor me?

Ik hou er namelijk van om zo diep mogelijk gefist te worden (elleboog). Ik ben heel vroeger een paar keer bij een vrouw geweest die daar heel bedreven in was, maar die is gestopt.

Ik zoek een vrouw die weet wat ze doet en ook bereid is om echt diep te gaan. Niet iedere man die van fisten houdt kan zomaar tot de elleboog worden gefist, maar het ligt voor een groot deel ook bij de (gevende) vrouw. Alleen als die de weg weet en doortastend genoeg is, kan het lukken.

Ik ben vaak bij dames geweest die aan fisten deden, maar dan hield het in het beste geval halverwege de onderarm op. De vrouw moet ook weten wat voor "bochten" ze moet nemen.
En om nou de hele tijd aanwijzingen te geven, daar ben ik toch misschien wat te bescheiden voor en het verstoort ook de concentratie een beetje. je doet het natuurlijk wel in goede samenwerking, maar dat is voor een groot deel deel aanvoelen en lichaamstaal.

Ik las hier dat er op de OZ Voorburgwal ene Paula zit die zeer bedreven is, maar dat is een trans en dat zie ik (nu nog) niet zo zitten.

Weet jij misschien een goed adres?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:54:56 #127
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78649612
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef RichCalibier het volgende:
-ze deed het condoom om me slappe lul heen.

En op die manier bloedserieus alsof het de normaalste zaak van de wereld is discussiëren over hoeren

Dat is toch ook irritant als die kuthoeren doen.
zijn ze zogenaamd hoer maar ze snappen er niks van.
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
pi_78650028
Deze week in Eindhoven geweest, nr 4, Chantal. Chantal heeft donker krullend haar, grote borsten en ziet er goed uit. Ook de ontvangst is hartelijk en beloofd heel wat. Pijpen en neuken, 50 euri, maar na betaling kun je net zo goed naar huis gaan.
Ze lult aan een stuk door over haar exen, je mag je uitkleden en wassen en dan is het over. Nergens aankomen, als je maar met je hand in de buurt van haar borsten, buik of kutje komt, meteen panisch een hand ervoor. Nou daar worden we niet echt opgewonden van.
Toen ik haar wilde neuken begon ze te zeiken dat er lucht in het condoom zat en dat ze er geen nieuwe om ging doen. Al met al zo'n beetje de slechtste ervaring ooit. U bent gewaarschuwd !!
pi_78650090
Ik lees dit topic zo even door... Maar wat is er toch een viesheid op de aarde.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:06:46 #130
293211 AardbeefMachine
pi_78650339
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Shirley92 het volgende:
Ik lees dit topic zo even door... Maar wat is er toch een viesheid op de aarde.
moet je is tussen je benen kijken.
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:20:56 #131
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_78651125
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:06 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]