Bijna verongelukt met de autoquote:
Heyquote:
Moe maar gelukkig de dag wel overleefdquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bijna verongelukt met de autoIk reed netjes 60 over een ventweg alleen lag er een plas van een halve meter diep
Dus ineens *SPLASH* paar seconden geen zicht en schrok me kapot. Gelukkig was de weg daar nog gewoon recht maar anders.....
Dat plan heb ik ook.quote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moe maar gelukkig de dag wel overleefdVanavond maar vroeg naar bed
Wow!quote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bijna verongelukt met de autoIk reed netjes 60 over een ventweg alleen lag er een plas van een halve meter diep
Dus ineens *SPLASH* paar seconden geen zicht en schrok me kapot. Gelukkig was de weg daar nog gewoon recht maar anders.....
Ik schrok me ook echt rotquote:
Hoe tof!quote:
Arme jij.quote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik schrok me ook echt rotik was zelf een sec echt verstijfd en aan het hopen dat ik op de weg bleef
Maar ik ben er nog
quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een kwartier aan muziek.
En een broodje warm vleesquote:
Eluveitie, Nightwish, Sirenia, Delain, After Forever.quote:
Ja machtig is datquote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dat de voetgangers/fietsers ( IK ) kletsnat naar huis kunnen gaan als ze toevallig langs jou gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja machtig is dat.
Alhoewel, ik deed 't bewust. Splasssssssssssssssssh.. en dan zo'n golf van water naar de zijkanten.
.
De verleiding is groot om zoiets te doen maar ik heb me nog altijd in kunnen houdenquote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef L.no het volgende:
[..]
En dat de voetgangers/fietsers ( IK ) kletsnat naar huis kunnen gaan als ze toevallig langs jou gaan.
Zelfs als je een stel wielrenners ziet?quote:Op maandag 23 november 2009 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De verleiding is groot om zoiets te doen maar ik heb me nog altijd in kunnen houden.
In de regenquote:Op maandag 23 november 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelfs als je een stel wielrenners ziet?
Ah, vergeten.quote:Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de regen?
Die mooiweerfietsers zijn dan nergens te bekennen hoor. De echte bikkels daarentegen zitten dan op een mountainbike
.
Maar niet in de stad, wel in 't bos.
quote:Sirenia - Seven Sirens and a Silver Tear
After Forever - Dreamflight
Delain - Control the Storm
Nightwish - Know Why the Nightingale Sings
Apocalyptica - Path vol.2
Sirenia - My Mind's Eye
Eluveitie - Omnos (metal version)
Delain - Virtue and Vice
Nightwish - Nymphomaniac Fantasia
After Forever - Equally Destructive
Sirenia - The Mind Maelstrom
Eluveitie - Brictom
Apocalyptica - Hope vol.2
Nightwish - The Poet And The Pendulum
Freedom Call - Warriors
mooiweerfietser meldt.quote:Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de regen?
Die mooiweerfietsers zijn dan nergens te bekennen hoor. De echte bikkels daarentegen zitten dan op een mountainbike
.
Maar niet in de stad, wel in 't bos.
Toen ik nog een wielrenfiets had was ik ook mooiweerfietserquote:
Dat zal wel. Ik ben een recreatieve fietser met mijn hybride city-bike.quote:Op maandag 23 november 2009 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toen ik nog een wielrenfiets had was ik ook mooiweerfietser. Keer Diekirch - Valkenswaard (250km, van Luxemburg tot net onder Eindhoven) gefietst in de stromende regen. Noh, dat was afzien.
QFTquote:
Hoilo! Ik heb net 3,5 sparerib op en nu zit ik zo vol dat ik half in slaap pleurquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
Friestalige marktplaats uit protest
http://www.tekoopinfriesland.nl/default.asp?page=adver&id=173
Dean, kan je 'm ff in 't Fries vertalen dan zet ik dat er ook bij!
Lekker koesequote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
FIFA 10 werkt.
Nu alleen nog even testen of die bug er nog steeds in zit.
Luctorquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)akt_een_ferrari.html
Respect! En nu een porsche!
Gast heeft wel teveel tijd.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
Friestalige marktplaats uit protest
http://www.tekoopinfriesland.nl/default.asp?page=adver&id=173
Dean, kan je 'm ff in 't Fries vertalen dan zet ik dat er ook bij!
Wat moet ik nu precies vertalen?quote:
Beskriuwingquote:Beschrijving
Must have voor iedere Fries. Na het succesvol afronden van deze cursus is zelfs de meest stupide Fries in staat om advertenties op marktplaats te lezen en plaatsen.
Zolang de voorraad strekt, ben er snel bij!!
Had een random postcode uit google maps getrokkenquote:Op maandag 23 november 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Oh! Wist trouwens niet dat je in Beetgummermolen woonde, daar heb ik familie zitten man
Maargoed:
[..]
Beskriuwing
Eat wat eltse Fries nedich hat. Nei it mei suksés ôfronden fan dizze kursus is sels de meast onnoazele Fries yn steat om adfertinsjes op Marktplaats te lêzen en te pleatsen.
Salang't de foarrie strekt, wês der fluch by!!
Eigenlijk zou ik je nu met een groot zwaard om het leven moeten bregen...quote:Op maandag 23 november 2009 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had een random postcode uit google maps getrokken. Thnx!
Kom me maar halen dan!quote:Op maandag 23 november 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik je nu met een groot zwaard om het leven moeten bregen...
Bûter, brea en griene tsiis...
Dealquote:Op maandag 23 november 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom me maar halen dan!
Gaan we eerst ff een stukje in een porsche gassen, aight?
Trusten.
Nouja, en de laptop stond nog aan, dus kon mooi even postenquote:
Ja johquote:
Goeiemorgenquote:
Succesquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:09 schreef L.no het volgende:
ik moet wel zometeen 3 toetsen maken wat steeds een andere taal is. Extra vroeg wakker geworden om alles bij te spijkeren.
Hoe gaat t met jou?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:10 schreef L.no het volgende:
Jemig, ik had moeten quoten.. Dean springt er ineens tussen.
Mogguh!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, en de laptop stond nog aan, dus kon mooi even posten
Goeiemorgen![]()
Man, je wordt zo ziek.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:10 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen, lang geslapenLag er om 21.45 al in
![]()
Wel koud slapen met raam open
Toch netjes dan. Of ten minste, naar mijn wensquote:Beste Tom,
Conform de lijn van INHolland mbt de mexicaanse griep mag jij dus alsnog het gemiste hertentamen doen.
Ook de Examencommissie van onze school zal zich houden aan de afspraken die gemaakt zijn rondom de mexicaanse griep.
Daarom gaat deze mail cc naar de voorzitter en de secretaris van deze commissie.
met vriendelijke groet,
*naam*
directeur School of Economics
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:10 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen, lang geslapenLag er om 21.45 al in
![]()
Wel koud slapen met raam open
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen
Ff in navolging van het mexicaanse griep-gedoe bij mij op school:
[..]
Toch netjes dan. Of ten minste, naar mijn wens
Van frans, naar formeel Nederlands (quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes!
Welke talen?
Hier prima, meer een saaie dag voor de boeg
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:09 schreef L.no het volgende:
ik moet wel zometeen 3 toetsen maken wat steeds een andere taal is. Extra vroeg wakker geworden om alles bij te spijkeren.
Hoe gaat t met jou?
Nice!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen
Ff in navolging van het mexicaanse griep-gedoe bij mij op school:
[..]
Toch netjes dan. Of ten minste, naar mijn wens
Succes met je toetsenquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Mogguh!
[..]
Man, je wordt zo ziek.
Mogguh!
Als het perongeluk Fries word bel je maar evenquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Van frans, naar formeel Nederlands () naar Engels.
Jemig, hoe vroeg ben je wakker geworden dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, lekkerHeel veel succes in elk geval
![]()
Ja gaat wel goedVanmorgen al paar uurtjes gewerkt bij pa en vanmiddag weer op tijd weg om verder te gaan. Moet zeggen dat de vermoeidheid nu eventjes toeslaat
Heyquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:13 schreef Puala het volgende:
[..]
The Dean![]()
Lekker vroeg wakkerLekker geslapen?
Ik slaap met drie dekens, dus het is wel begrijpenlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Succes met je toetsen![]()
Word ik niet ziek van hoor, onder m'n deken is het warm genoeg, alleen van bed naar kleding aan is koud, slaap alleen in boxershort dus![]()
Zo lekker om als het waait telkens de wind door je kamer te horen gaan, fluitend enzo
Kwart over 4 ging de wekker en om half 5 liep ik al buitenquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Jemig, hoe vroeg ben je wakker geworden dan?
Dát gaat ff duren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het perongeluk Fries word bel je maar even
Succes chickiequote:Op dinsdag 24 november 2009 08:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Van frans, naar formeel Nederlands () naar Engels.
Respectquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Kwart over 4 ging de wekker en om half 5 liep ik al buiten
Duik je er zo weer lekker in toch?quote:
Ik zit keurig netjes op stage op het momentquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Duik je er zo weer lekker in toch?
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit keurig netjes op stage op het moment
Geen raar werk toch?quote:
Anderhalf jaar slapen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:19 schreef AMDB het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel weer willen slapen![]()
Vandaag anderhalf jaar
Ook niks mis mee... wou dat ik dat kon.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar zal vanavond wel op tijd in bed liggen
Primaquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:22 schreef Puala het volgende:
[..]
In een boomkwekerij bomen laden van +- 200 kilo. Je mag het wel overnemen hoor
Ah. Moet je dat tegenwoordig ook al bijhouden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij eerder 1,5 jaar met zijn vriendin
Klinkt op dit moment ook als een goed ideequote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij eerder 1,5 jaar met zijn vriendin
'ook al' zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ah. Moet je dat tegenwoordig ook al bijhouden?
Vind dat altijd van dat overdreven kleffe gedoe. Zeker komend weekend ergens romantisch dineren + film om het te vieren zeker?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
'ook al' zo moeilijk is dat niet hoor
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind dat altijd van dat overdreven kleffe gedoe. Zeker komend weekend ergens romantisch dineren + film om het te vieren zeker?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klinkt op dit moment ook als een goed idee![]()
[..]
Dat dus
Zeg zeg, niet zo a-romantischquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind dat altijd van dat overdreven kleffe gedoe. Zeker komend weekend ergens romantisch dineren + film om het te vieren zeker?
quote:
Hey, verschil tussen romantisch en klef hèquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha nee hoor![]()
Zo ben ik dan ook weer niet, als ik uit eten ga met m'n vriendin is het meestal gewoon zomaar.
Hmm. Oke. Jij gelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, verschil tussen romantisch en klef hè
Ben volgens mij verder best romantisch... alleen niemand die dat ooit merktquote:
Wat is romantisch in jouw ogen dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben volgens mij verder best romantisch... alleen niemand die dat ooit merkt
Toch is het zo af en toe best leuk om een roos te krijgen hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:35 schreef AMDB het volgende:
Ik heb een hekel aan 'stereotype' romantisch doen. Mijn vriendin gelukkig ook. Als ik d'r ooit een roos zou geven zou ze me waarschijnlijk gelijk de deur uitschoppenRozenblaadjes, diner bij kaarslicht
![]()
Spontane dingetjes
Dat ga ik niet allemaal verklappenquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat is romantisch in jouw ogen dan?
Flauwquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ga ik niet allemaal verklappen
Daarom. Stereotype dingen heten niet voor niets zo. Iedereen doet het omdat het altijd wel werkt en gewaardeerd wordt. Daarnaast kan je je eigen maffe dingen wel verzinnenquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch is het zo af en toe best leuk om een roos te krijgen hoor
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom. Stereotype dingen heten niet voor niets zo. Iedereen doet het omdat het altijd wel werkt en gewaardeerd wordt. Daarnaast kan je je eigen maffe dingen wel verzinnen
Mijn vriendin vindt dat gelukkig niet leuk. Zelf iets verzinnen is veel leuker.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch is het zo af en toe best leuk om een roos te krijgen hoor
Paulaquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Paula
Heerlijk geslapenKon ook bijna niet anders he
Ben ook 100x scherper nu.
Duurt altijd weer zo'n eeuwigheidquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:13 schreef Puala het volgende:
Mijn laptop heeft een kapotte e-sata poort. Net maar weer gebeld om hem te laten maken.
Ik gok dat ze donderdag al langs komen. Dat is tenminste mijn ervaring tot nu toequote:Op dinsdag 24 november 2009 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Duurt altijd weer zo'n eeuwigheid
Dat is wel redelijk vlot dan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok dat ze donderdag al langs komen. Dat is tenminste mijn ervaring tot nu toe
Ja mag ook wel. Heb al een hele geschiedenis bij dat bedrijf. Zelfs al eens met een rechtszaak gedreigd enzquote:
Zoals iemand op een willekeurige dag een bos rozen [laten] bezorgen...quote:
Rexquote:
Laat even weten of het wat isquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:32 schreef DjRex89 het volgende:
Ik krijg vandaag de documentaire "Journey to the edge of universe". Volgens mij is dat echt mega vet om te zien. Vanavond maar eens kijken
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals iemand op een willekeurige dag een bos rozen [laten] bezorgen...
Op een mooie zonnige herfstzondagmiddag strandwandeling maken op Scheveningen, kop warme choco drinken in zo'n strandtentje, daarna ergens lekker eten, filmpje kijken...
Zo zijn er natuurlijk nog wel veel meer dingenquote:
Maar dit is al leukquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo zijn er natuurlijk nog wel veel meer dingen
Deanquote:
Zal ik doenquote:
quote:
quote:
Waar gaat de docu over?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal ik doen
Heb al stukjes op YouTube gezien alleen heb ik hem nu in 720p
Een reis naar het einde van het universumquote:
Om haar daarna de duinen in te sleuren voor een potje stomende sexquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals iemand op een willekeurige dag een bos rozen [laten] bezorgen...
Op een mooie zonnige herfstzondagmiddag strandwandeling maken op Scheveningen, kop warme choco drinken in zo'n strandtentje, daarna ergens lekker eten, ...
En dat is weer een op en top bootje opmerkingquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Om haar daarna de duinen in te sleuren voor een potje stomende sex
Bootje in da housequote:Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Om haar daarna de duinen in te sleuren voor een potje stomende sex
Ze gaan vanuit de oude Hubble telescoop met de snelheid van het licht recht omhoog. Dan kom je dus eerst langs alle bekende planeten etc. Alleen daarna krijg je dus andere sterrenstelsels etc te zien die dmv de nieuwe Hubble telescoop zijn gevonden (en andere vormen van research). Ook gaan ze kijken waar in het universum de eerste radiouitzending vanaf de aarde zich bevind (die zweeft daar nog ergens rondquote:
quote:
Juist! Bruutquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze gaan vanuit de oude Hubble telescoop met de snelheid van het licht recht omhoog. Dan kom je dus eerst langs alle bekende planeten etc. Alleen daarna krijg je dus andere sterrenstelsels etc te zien die dmv de nieuwe Hubble telescoop zijn gevonden (en andere vormen van research). Ook gaan ze kijken waar in het universum de eerste radiouitzending vanaf de aarde zich bevind (die zweeft daar nog ergens rond) Allemaal van dat soort dingen.
Hij is op usenet te vindenquote:
Alsof jij er zo vies van bentquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
En dat is weer een op en top bootje opmerking
Ik gebruik normaal ook torrents maar daarom heb ik hem ook laten downloadenquote:
DVD fikken en opsturenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik gebruik normaal ook torrents maar daarom heb ik hem ook laten downloaden
Je kent toch wel iemand met een usenet account? Is veul handiger namelijkquote:
Succes!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga weer even saaie metingen doen
Tot straks
QFT.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kent toch wel iemand met een usenet account? Is veul handiger namelijk
Neuh, best saai zelfsquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:08 schreef jna het volgende:
[..]
Gaat wel. Beetje hoofdpijn nu. Was het nog leuk gisteravond?
Voorbereiding.....quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou de duinen lijken mij in elk geval niets
Dat schuurt zoquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou de duinen lijken mij in elk geval niets
quote:
quote:
iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij kan je 'm als man amper terug vinden.
Kijk uit voor krabben en kwallenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijkik sleep nog steeds over de zeebodem
Afwisseling is het toverwoordquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
OjaMaar om het nou elke keer op een vreemde plek te doen is ook weer zo
Die zijn bang voor zeeslangenquote:
Ja, hier met dat huisquote:Voorrang succesvolle allochtoon
Het CDA wil succesvolle allochtonen die in hun eigen wijk een huis willen kopen, voorrang geven. "In dorpen op het platteland krijgen de eigen bewoners ook voorrang bij het kopen van huizen", zegt Kamerlid Mirjam Sterk.
Dit zegt ze in Trouw. Sterk wil het voorstel dinsdagmiddag voorleggen aan aan minister Van der laan tijdens den begrotingsbehandeling Integratie.
Zonder voorrangsregeling trekken de succesvolle allochtonen uit de buurt, weet Sterk.
Dat moeten wel héle goede frikandellen zijn!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef jna het volgende:
Restaurant Fred heeft een ster gekregen. Klinkt als een snackbar
Broodje Bakpaoquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef jna het volgende:
Restaurant Fred heeft een ster gekregen. Klinkt als een snackbar
Zunne grote vlam jong..quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kent toch wel iemand met een usenet account? Is veul handiger namelijk
Dankjequote:
Nee man, gebruik ze dagelijksquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef jna het volgende:
[..]
Een echte bikkel doet het in zee tijdens de nieuwjaarsduik
Niet alleen danquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij kan je 'm als man amper terug vinden.
Verandering van spijs doet etenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
OjaMaar om het nou elke keer op een vreemde plek te doen is ook weer zo
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijkik sleep nog steeds over de zeebodem
Dat soundboard moet je eens gebruiken tijdens het gamenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Messenga het volgende:
Hoi vriendjes
Concept rapport even invullen
Ja, kan hem meestal wel vinden hoorquote:
quote:
Dat ik hem nooit gebruik wil niet zeggen dat er niks zitquote:
Die boerinnen vallen blijkbaar niet op gitaren. Ik zou verhuizen als ik jou was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ik hem nooit gebruik wil niet zeggen dat er niks zit
Ik neem toch aan dat ie wel is gebruikt word. Anders is je sexlife wel heel stilquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ik hem nooit gebruik wil niet zeggen dat er niks zit
Preciesquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ie wel is gebruikt word. Anders is je sexlife wel heel stil
Nee, maar wel een boer...quote:
Te laat. Yolanthe is al wegquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, maar wel een boer...
*verhuisd naar Volendam en word vrienden met Jan Smit
Meer om even over zijn rug beroemd te worden. Het is Nick en Simon ook gelukt.quote:
quote:
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zul je vast een gespierde rechter kant hebben
Moet je nagaan als het een keer wel gebeurtquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
dan is het helemaal rustig als dat ook niet gebeurt
roflquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je nagaan als het een keer wel gebeurt
witte kerst
Hartslag/Monique Smitquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zul je vast een gespierde rechter kant hebben
Het was geen vraagquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hartslag/Monique Smit
[..]
Verkapt "masturbeer jij ook-vraag"...
Zo'ne grote vuurbal stofwolk jonge!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je nagaan als het een keer wel gebeurt
witte kerst
Makkelijk manquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:26 schreef Messenga het volgende:
Wat is dat verplicht zakelijke getype verschrikkelijk
Makje.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:30 schreef jna het volgende:
Dean is een echte Fries die dan ook nog regelmatig een glaasje melk en een eitje eet dus misschien haalt ie Engeland ook nog wel.
Het was leuk. Veel geleerd. Punt. Klaarquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet voor vrijdag ook nog een reflectieverslag schrijven
Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Het was leuk. Veel geleerd. Punt. Klaar
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Het was leuk. Veel geleerd. Punt. Klaar
Roflquote:
Doe je zellufquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet als het een verslag van 50 pagina's wordt.
Jawel. Juist. Ellenlange zinnen maken zonder dat je eigenlijk wat nuttigs zegtquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet als het een verslag van 50 pagina's wordt.
Dat doe jij al je hele leven?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel. Juist. Ellenlange zinnen maken zonder dat je eigenlijk wat nuttigs zegt
Zo'n beetjequote:
Ik las chocolademeidquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Warme chocolademeld en boterhammen met leverworst
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van overquote:
Dan moet je even in de spiegel kijkenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef Messenga het volgende:
Nieuwe telefoon binnen btwSonyEricsson Satio
Kan je daar ook nog mee bellen dan?quote:
Nee joh gek. Daar is een mobieltje toch niet voor?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je daar ook nog mee bellen dan?
Daar lijkt het tegenwoordig wel naar jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee joh gek. Daar is een mobieltje toch niet voor?
Tegenwoordig heb je een digitale survivalkit met belfunctiequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar lijkt het tegenwoordig wel naar ja
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je daar ook nog mee bellen dan?
Raadde jij mij nou die ene HTC-mobiel aan..?quote:
Zondag gratis naar Volbeatquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:16 schreef AMDB het volgende:
Gaaf, gastenlijstplekken voor Poetracks gewonnen in Doornroosje donderdag
Gaafquote:
Fucking goede band manquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
GaafHeb ze zelf nooit gezien, waren wel een keer op LL maar toen had ik iets anders te kijken.
Have phunquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef The_Dean het volgende:
Zo, laatste testbankmeting gedaan
Nu verder met losse apparaten
Mieters... Waar?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Meeting?
Locatie? Utrecht?
Ja:
The_Dean
L.no
Nee:
Misschien:
Puala
Nevah.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Raadde jij mij nou die ene HTC-mobiel aan..?
Eigenlijk wel, en ik vraag jullie mee omdat ik niet alleen durfquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mieters... Waar?
En wil je niet stiekem met L.no samen?
/edit ninja-edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |