Past niet qua lettersquote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Biogarde het volgende:
Klaagbaak!
K, L, A, A, G, B, A, K.
JP?![]()
Nee, het is inderdaad KLAAGBAAK.
Team 2 met een letter erbij
KLAAGBAAK!
GROEN, GROEN, GROEN!
je vergeet ietsquote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Biogarde het volgende:
Klaagbaak!
K, L, A, A, G, B, A, K.
JP?![]()
Nee, het is inderdaad KLAAGBAAK.
Team 2 met een letter erbij
KLAAGBAAK!
GROEN, GROEN, GROEN!
Tu tu tu tu tu tu?quote:
Ze staat in de finale, das 2:30 minuut lang fappen!quote:Op maandag 23 november 2009 19:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die van team 2 is inderdaad niet slecht
quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef Hetiszover het volgende:
Kan een modje even #1 in de TT zetten?
Vandaag wel dusquote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef michiel_merk het volgende:
Lingo, daar kijk je toch niet naar
Dat is ook bijna klaar. Ik ga Friends kijken.quote:
Dan wens ik je veel plezierquote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat is ook bijna klaar. Ik ga Friends kijken.
Ik heb nog een tape liggen (zelf opgenomen) over een paar Ferrari'squote:
Wanneer komt Mulder weer eens?quote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, de Wereld draait door met wederom Kaiser Simek als tafelheer
Geen idee, ik begin zijn top 5 ergernissen toch wel te missen nuquote:Op maandag 23 november 2009 19:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wanneer komt Mulder weer eens?
Herr Mulder is een tsaarquote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen idee, ik begin zijn top 5 ergernissen toch wel te missen nu
Combi-topic ftw.quote:
quote:
Nee, de commerciële zijn veel beter inderdaad.quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef murphyjenkins het volgende:
Mensen die naar lingo kijken
Mensen die naar de publieke omroep kijken (Nieuws uitgezonderd, voor de ontwikkeling jeweets)
Halsema is een lekkere linkse met een serieuze bos schaamhaar zoals een goede groene betaamt.quote:
Ik denk dat het 95% van de bevolking geen flikker boeit wat er in de politiek gebeurd.quote:Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik denk dat 95% van de bevolking het geen ene flikker boeit, waar het geld van de politieke partijen vandaan komt
Met haar grappige verlopen gezichtquote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef Penisbaard het volgende:
Haha! Die matige cabaretière zei poep!
Hilarisch halfpittig kapsel ookquote:Op maandag 23 november 2009 19:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Met haar grappige verlopen gezicht
Lekker rebels, 'die gekke meid van tv'quote:Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ze valt natuurlijk niet echt op die Joker, maar zo krijgt ze wel een lekker gek imago. Lekker maf.
Ik ga kapot hier, die blik in haar ogen!!! Hilarisch!quote:Op maandag 23 november 2009 19:55 schreef Penisbaard het volgende:
Hilarische imitatie, ik trapte er bijna in.
Die zijn ook kut.quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, de commerciële zijn veel beter inderdaad.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Die zijn ook kut.
Enige zenders die ik kijk zijn ABC NBC CBS en FOX. betaal je wel voor maar heb je wel kwaliteit.
Die zijn inderdaad een stuk objectiever en totaal niet commercieel.quote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Die zijn ook kut.
Enige zenders die ik kijk zijn ABC NBC CBS en FOX. betaal je wel voor maar heb je wel kwaliteit.
Dan rot je toch op naar het buitenland, vuile verradende hoerquote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Die zijn ook kut.
FOX en kwaliteit, dit moet een grapje zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Die zijn ook kut.
Gooien met kado's van een ander, iddquote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Als het nou zijn eigen kopie was oke, maar gooien met de kopie van Don Deelder
Inderdaad ja, wat een lulquote:
Met zijn eeuwige "ik gebruik speed en ben toch gezond" verhalenquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
![]()
Hij moet zich gewoon aanpassen aan een lager niveau, daar heeft hij moeite mee
Die danser met die plumeau's, wtf.quote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef Splutje het volgende:
Herhaling Take me Out
Tevens wel met geile twins Emina en Edina![]()
Vraag Bio!quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Aalbers het volgende:
Wordt het nu een Holland Sport topic? Dan hebben we het over programma's!
Checkquote:Op maandag 23 november 2009 22:51 schreef Pieter-utd het volgende:
Kijken er mensen naar Voetbal Inernational?
Absoluut.quote:Op maandag 23 november 2009 22:51 schreef Pieter-utd het volgende:
Kijken er mensen naar Voetbal Inernational?
Go Ahead Eaglesquote:Op maandag 23 november 2009 22:58 schreef Splutje het volgende:
Kut Jupiler League, wie wil dat nou zien?
Eindelijk keer goeie artiesten bij DWDDquote:Op maandag 23 november 2009 23:43 schreef Os__ het volgende:
Om even terug te komen op DWDD.
Waarom laat je als je zo'n absolute topbezetting in de studio heb iedereen maar 20 seconde een solo spelen? Piet Noordijk is een absolute levende legende en Ernst Glerum is het beste bastalent die Nederland heeft maar die mocht geen eens een solotje doen.
Voor de rest.
Jules Deelder: Jazz en Sparta de ideale combinatie.
Nee Benjamin was er alleen om die plaat uit te reiken aan veldmaarschalk Deelder. Hij had 2 jaar geleden ofzo daar wel eens gespeeldquote:Op maandag 23 november 2009 23:49 schreef Os__ het volgende:
Benjamin Herman is een absolute baas.
Getuige deze geweldige joint. Maar hebben deze gasten al is bij DWDD gespeeld? En speelde Benjamin Herman vandaag ook bij DWDD want ik heb niet alles gezien.
Ik vind het anders wel lachen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef michiel_merk het volgende:
Lingo, daar kijk je toch niet naar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |