Past niet qua lettersquote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Biogarde het volgende:
Klaagbaak!
K, L, A, A, G, B, A, K.
JP?![]()
Nee, het is inderdaad KLAAGBAAK.
Team 2 met een letter erbij
KLAAGBAAK!
GROEN, GROEN, GROEN!
je vergeet ietsquote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Biogarde het volgende:
Klaagbaak!
K, L, A, A, G, B, A, K.
JP?![]()
Nee, het is inderdaad KLAAGBAAK.
Team 2 met een letter erbij
KLAAGBAAK!
GROEN, GROEN, GROEN!
Tu tu tu tu tu tu?quote:
Ze staat in de finale, das 2:30 minuut lang fappen!quote:Op maandag 23 november 2009 19:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die van team 2 is inderdaad niet slecht
quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef Hetiszover het volgende:
Kan een modje even #1 in de TT zetten?
Vandaag wel dusquote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef michiel_merk het volgende:
Lingo, daar kijk je toch niet naar
Dat is ook bijna klaar. Ik ga Friends kijken.quote:
Dan wens ik je veel plezierquote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat is ook bijna klaar. Ik ga Friends kijken.
Ik heb nog een tape liggen (zelf opgenomen) over een paar Ferrari'squote:
Wanneer komt Mulder weer eens?quote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, de Wereld draait door met wederom Kaiser Simek als tafelheer
Geen idee, ik begin zijn top 5 ergernissen toch wel te missen nuquote:Op maandag 23 november 2009 19:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wanneer komt Mulder weer eens?
Herr Mulder is een tsaarquote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen idee, ik begin zijn top 5 ergernissen toch wel te missen nu
Combi-topic ftw.quote:
quote:
Nee, de commerciėle zijn veel beter inderdaad.quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef murphyjenkins het volgende:
Mensen die naar lingo kijken
Mensen die naar de publieke omroep kijken (Nieuws uitgezonderd, voor de ontwikkeling jeweets)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |