Verzin eens een leuke TT danquote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef dennis00 het volgende:
Waarom moet een Feyenoorder onze topics aanmaken en ons uitlachen dat we financieel aan de grond zitten?
Done.quote:Op maandag 23 november 2009 18:57 schreef Lebawski het volgende:
AFC Ajax #1437: Opgestaan na teleurstelling bij Twente
Gewoon lekker random, in plaats van deze provocerende, suggestieve en onjuiste titel. Een ruim positief eigen vermogen, nog steeds de rijkste club van Nederland. Dus helemaal niet financieel aan de grond. Dacht dat deze discussies al genoeg gevoerd zijn...
Alsof wij, Feijenoorders, een reden hebben om jullie uit te lachen, terwijl we zelf al jaren het geld bij elkaar moeten schrapen om rond te komen?quote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef dennis00 het volgende:
Waarom moet een Feyenoorder onze topics aanmaken en ons uitlachen dat we financieel aan de grond zitten?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Alsof wij, Feijenoorders, een reden hebben om jullie uit te lachen, terwijl we zelf al jaren het geld bij elkaar moeten schrapen om rond te komen?
Het mooie is dat er een vraagteken achter de TT stond.quote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Alsof wij, Feijenoorders, een reden hebben om jullie uit te lachen, terwijl we zelf al jaren het geld bij elkaar moeten schrapen om rond te komen?
Dat maakt hem totaal niet meer suggestief inderdaad. Maakt niet uit verder, van jou verwacht niemand iets anders denk ik.quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het mooie is dat er een vraagteken achter de TT stond.
Geef anders je mening over Vertonghen even.quote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef Barca het volgende:
Jammer dat ik niet weet wat de titel was. Had ik tenminste ff kunnen meepraten. Nu kan ik D-K niets verwijten.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)januari-al-komen.htmquote:Ajax ziet Boilesen het liefst in januari al komen
25/11/2009 21:37
Ajax wil haast maken met de komst van Nicolai Boilesen. De Amsterdamse club ziet in de zeventienjarige Deen een goede speler voor de toekomst.
'Nicolai willen we heel graag hebben', bevestigt hoofd opleiding Jan Olde Riekerink tegenover Voetbal International. 'Linksbenige centrumverdedigers met zijn talent zijn schaars. Hij kan ook linksback spelen. Het liefst zien we hem al tijdens de winterstop komen.'
Bij de komst van Boilesen kan zijn landgenoot Christian Eriksen, die eerder al naar Ajax kwam, een rol gaan spelen. 'Nicolai heeft van Christian gehoord hoe wij spelers opleiden en wat de perspectieven van jeugdspelers hier zijn', aldus Olde Riekerink. 'Dat heeft hem enthousiast gemaakt.'
Boilesen kan bij Ajax een contract tekenen tot medio 2013. De Amsterdamse club moet eerst nog met Brøndby IF overeenstemming bereiken over een opleidingsvergoeding voor de Deense jeugdinternational.
Goede zaak.quote:Op donderdag 26 november 2009 04:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)januari-al-komen.htm
Over wie?quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geef anders je mening over Vertonghen even.
http://www.spitsnieuws.nl(...)il_van_der_wiel.htmlquote:'Atletico wil Van der Wiel'
De tegenvallende resultaten van Atletico Madrid moeten in de winterstop worden opgelost door aankopen. Volgens de Spaanse krant El Mundo Deportivo staat de 21-jarige Ajacied/Twitteraar Gregory van der Wiel bovenaan de 'hit list' van de club.
Atletico staat momenteel op de 18e plaats in de Spaanse competitie en staat derde in de Champions League poule. De club betreurt de verkoop van Jhonny Heitinga dan ook volgens de krant, die kon namelijk op veel posities in de verdediging worden ingezet. Door de volle ziekenboeg staat er nu een ernstig matige verdediging.
De club moet wel eerst spelers verkopen om te kunnen kopen. Atletico verwacht volgens de krant niet meer dan tien miljoen te moeten betalen voor Van der Wiel, die nog een contract heeft tot 2013. Het is niet bekend hoe Gregory aankijkt tegenover een transfer richting de Spaanse club.
Eerder gaf ook Arsenal aan interesse te hebben in de rechtsback.
wat posten?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:07 schreef Skiet het volgende:
Nog mensen hier die zin hebben in een (nu nog) onbetaald baantje als nieuwsposter bij een redelijk bekende ajax site? Kost je slechts enkele minuten per dag. Inbox me voor meer informatie
de 21jarige Ajacied/Twitteraarquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)il_van_der_wiel.html
Nee!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vertonghen. Misschien ken je hem wel:
[ afbeelding ]
Hell no!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef thewishmaster het volgende:
Ik neem aan dat van der Wiel niet richting Madrid vertrekt met het oog op het WK.
Hoe kom je hier bij?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef thewishmaster het volgende:
Ik neem aan dat van der Wiel niet richting Madrid vertrekt met het oog op het WK.
Mijn excuses,niet zien staan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik reageer op het nieuwsartikel wat in dit topic staat.
quote:
Erg hoog aantal inderdaad alleen heb ik liever wat meer punten dan met 110 doelpunten geen kampioen te worden.quote:Op zondag 29 november 2009 15:17 schreef thewishmaster het volgende:
Het aantal doelpunten dat Ajax maakt is echt fantastisch, 50 goals voor, terwijl nummer vier Feyenoord 23 goals gemaakt heeft.
Daar heb je gelijk in, maar als ze zo door blijven scoren zie ik ze nog wel een belangrijke rol spelen in de kampioensrace, zeker nu PSV en Twente nog naar de Arena komen.quote:Op zondag 29 november 2009 15:38 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Erg hoog aantal inderdaad alleen heb ik liever wat meer punten dan met 110 doelpunten geen kampioen te worden.
Jah, scoren kunnen ze wel. Maar tegen PSV en Twente had het ook moeten gebeuren eigenlijk. Maar laten we het inderdaad van de positieve kant bekijken.quote:Op zondag 29 november 2009 14:42 schreef Darkness88 het volgende:
slechte wedstrijd en toch 5-1 winnen.. Moet je nagaan als Ajax goed speelt.
Ik zag wel dat hij weer twee assists had gegeven.quote:Op zondag 29 november 2009 17:18 schreef Trystar het volgende:
Eindelijk weer eens gewonnen in Arnhem. Suarez was erg matig deze wedstrijd!
Je bedoelt Otis 2.0!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef Lebawski het volgende:
Barca doe niet zo dom
Dream on!quote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als ze zo door blijven scoren zie ik ze nog wel een belangrijke rol spelen in de kampioensrace, zeker nu PSV en Twente nog naar de Arena komen.
Tuurlijk,maar als ze nog punten laten liggen bij bijv. Utrecht volgende week,zie ik ze niet meer terugkomen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Pedroso het volgende:
Als de achterstand bij de winterstop niet groter wordt dan doet Ajax nog volop mee.
Met Utrecht en NAC nog uit voor de winterstop zal dat niet makkelijk zijn maar dit Ajax is vooralsnog veel stabieler dan voorgaande jaren.
We hebben dan 10 uitwedstrijden gehad in 17 wedstrijden met de meeste zware daarbij (alleen Feyenoord en Heerenveen nog na de winterstop).
Ik zie het nog steeds zitten.
KNJB?quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
lucky ajax. Had rood en een penalty moeten zijn.
Hiep hiep hallo!quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal niet makkelijk worden in Utrecht. Daarom zeg ik dat als de achterstand niet groter wordt ze nog volop mee doen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:23 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Tuurlijk,maar als ze nog punten laten liggen bij bijv. Utrecht volgende week,zie ik ze niet meer terugkomen.
lucky vitesse. Had 1-8 moeten zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Was nooit gebeurd als die Bossen zijn ogen eens open zou houden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
lucky vitesse. Had 1-8 moeten zijn.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was nooit gebeurd als die Bossen zijn ogen eens open zou houden.
Dan was het 2-8quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was nooit gebeurd als die Bossen zijn ogen eens open zou houden.
Rood ?quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan we meeten voor utrecht uit?quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
Sfeer in vak was ook wel aardig. Veel gelachen daar voorin
Suarez liep alleen door zo'n beetje, 2 meter achter een Vitessespeler, de grens stond op 1 lijn, geeft buitenspel. en de pass die voorafging aan de handbal was juist buitenspel, dus ze moeten niet zo miepenquote:Op maandag 30 november 2009 01:34 schreef HansvD het volgende:
Een vitesse speler trapte suarez op zijn bovenbeen, dat had rood moeten zijn.
Dus lucky Vitesse
eensch... kijk alleen maar hoe vaak twente in de laatste 10 minuten of in de blessuretijd de 1-0 heeft gemaakt. PSV vind ik het dan nog meer verdiend hebben, hoewel ook zij een aantal zeer zwakke wedstrijden met geluk winnen hebben afgesloten.quote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef dennis00 het volgende:
Ajax heeft echt minder geluk gehad dan PSV en Twente hoor deze competitie. Daarbij ben ik ook gewoon voorstander van camera's.
Er zijn in NL sowieso geen goede scheidsrechters! Stel ze dan ook niet aan.quote:Op maandag 30 november 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Ach, geluk. geluk. Bossen was sowieso een drama, Suarez werd echt vol van achteren op zijn been geschopt, die falende mongool fluit niet eens.
Tja het frustrerende is dat ze wel eens in de problemen komen maar er dan toch nog telkens net op tijd uit weten te geraken...quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef lammegiraf het volgende:
sja...ik zie PSV en Twente er zo nog geen twee verliezen gezien de reeksen die die ploegen hebben.
quote:'Brøndby IF en Ajax akkoord over opleidingskosten Boilesen'
Ajax heeft de strijd om Nicolai Boilesen gewonnen. De Deense verdediger had al eerder zijn zinnen gezet op een overgang naar Amsterdam en nu zijn ook de clubs akkoord over de opleidingskosten. Het is niet bekend hoeveel Ajax zal betalen aan Brøndby IF.
De zeventienjarige verdediger stond ook in de belangstelling van Manchester United en AC Milan, maar werd door landgenoot Christian Eriksen overgehaald om naar Ajax te komen. De Deense spelmaker werd al eerder door de Amsterdamse club naar Nederland gehaald en heeft het uitstekend naar zijn zin bij zijn nieuwe club.
Ajax kreeg zodoende het jawoord van Boilesen en is nu ook akkoord met Brøndby. “We zijn blij dat de clubs met elkaar tot overeenstemming zijn gekomen”, zei Boilesens zaakwaarnemer Frank Hansen in Ekstra Bladet. “De sportieve toekomst van Nicolai ligt in Nederland.” Ajax wil Boilesen al in de winterstop naar Amsterdam halen: het is nog niet bekend of dat doorgaat.
2-9 ofzo had de verhoudingen beter weergegeven. Vitesse heeft 1 kans gecreerd, Ajax 13 ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik lees altijd dat het voor Ajacieden een wedstrijd is zoals elk ander, maar stiekem is dat toch niet zo he.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Een van de leukste uitwedstrijden. Dit seizoen misschien wel de leukste![]()
[ afbeelding ]
Zo was het wel altijd. Er is een periode geweest dat Ajax het echt moeilijk had in Utrecht, doordat er dan opeens met 'beleving' werd gespeeld door de thuisploeg. Als Ajax met eenzelfde beleving speelt dan gaan er geheid mensen met rood af, dat frustreerde wel. In die tijd is er bij mij wel wat irritatie ontstaan maar de laatste jaren is dat wel weer weggeëbd. Dit jaar is het voornamelijk de ranglijst die het spannend maakt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees altijd dat het voor Ajacieden een wedstrijd is zoals elk ander, maar stiekem is dat toch niet zo he.
bronquote:'Ajax en Feyenoord azen op Hongaars talent'
Zsolt Korcsmar heeft over belangstelling niet te klagen. De talentvolle Hongaar maakte indruk tijdens het WK voor spelers onder twintig en zou de belangstelling hebben getrokken van verschillende Europese topclubs, inclusief Ajax en Feyenoord.
1 dec. 2009 20:06:09
Korcsmar, onder contract bij Ujpest FC, staat ook in de belangstelling van Celtic en Real Madrid. Dat weet Daily Mail te melden. Het Engelse medium zegt dat Celtic binnenkort haar interesse gaat concretiseren door een bod uit te brengen.
De 20-jarige Korcsmar wekte in 2007 ook al de interesse. West Ham United had hem twee weken op proef, maar het talent werd niet goed genoeg bevonden.
In Hongarije staat de speler te boek als een zeer betrouwbare centrale verdediger, die het spel goed leest en zelfverzekerd is. In geval van nood kan Korcsmar ook als verdedigende middenvelder uit de voeten.(RW)
Niet goed genoeg voor West Ham maar wel voor Ajax of Feyenoord??? slechte zaak vind ik datquote:
Inderdaad. Afdankertjes van West Ham zouden niet goed genoeg mogen kunnen zijn voor Ajax en Feyenoord.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor West Ham maar wel voor Ajax of Feyenoord??? slechte zaak vind ik dat
Filipe is een goed voorbeeld ervanquote:Op woensdag 2 december 2009 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Afdankertjes van West Ham zouden niet goed genoeg mogen kunnen zijn voor Ajax en Feyenoord.
Aan de andere kant; spelers die niet goed genoeg waren bevonden door Ajax en Feyenoord willen het nog wel eens tot topniveau schoppen.
Die Ricardo Oliveira werd door Feyenoord na een proefperiode niet goed genoeg bevonden, en heeft het nog geschopt tot oa. Valencia, AC Milan, Betis en Zaragozaquote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Filipe is een goed voorbeeld ervan
Feyenoord is koploper met deze dingenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die Ricardo Oliveira werd door Feyenoord na een proefperiode niet goed genoeg bevonden, en heeft het nog geschopt tot oa. Valencia, AC Milan, Betis en Zaragoza.
Het hoeft dus niet alles te zeggen.
Ik zag die Magrao die ze hadden overigens ook nog in de CL spelen laatst.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feyenoord is koploper met deze dingen
Fred en Bastos, beide hebben interlands voor brazillie gespeeld nu hahaha
Ja en die ghanees die naar milan gaat zat in hun academyquote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zag die Magrao die ze hadden overigens ook nog in de CL spelen laatst.
Hahahaquote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feyenoord is koploper met deze dingen
Fred en Bastos, beide hebben interlands voor brazillie gespeeld nu hahaha
op je e-pikkie getrapt knulquote:
Onzin. Hij heeft tot nu toe alle belangrijke penalties gewoon gemaakt. Een off-day is hem wel gegund, zeker omdat de winst gewoon is gepakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Suarez maar geen penalty's meer nemen denk
Hij heeft dit seizoen al veel penalty's gemistquote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft tot nu toe alle belangrijke penalties gewoon gemaakt. Een off-day is hem wel gegund, zeker omdat de winst gewoon is gepakt.
Hij heeft mij de laatste tijd iets teveel off-days met bijkomend het verneuken van 100% kansen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft tot nu toe alle belangrijke penalties gewoon gemaakt. Een off-day is hem wel gegund, zeker omdat de winst gewoon is gepakt.
Suarez heeft altijd al veel kansen gemist maar ik vind die penalty's van dit jaar echt een beetje irritant wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft mij de laatste tijd iets teveel off-days met bijkomend het verneuken van 100% kansen.
Misschien met zijn hoofd in Londen?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik had Suarez ook gewoon gewisseld, gewoon als teken dat ook hij niet belangrijker is dan het team, natuurlijk heeft hij erg veel voor Ajax gedaan, maar je moet verdomme gewoon altijd scherp zijn, en laten we eerlijk zijn, hij is geen schim van zichzelf op het moment.
Och, geef het tijd. Als hij er tegen Utreg weer 3 inknalt en 3 assists geeft is hij weer de man. Suarez is niet het type dat zichzelf snel een vormdip laat aanpraten.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik had Suarez ook gewoon gewisseld, gewoon als teken dat ook hij niet belangrijker is dan het team, natuurlijk heeft hij erg veel voor Ajax gedaan, maar je moet verdomme gewoon altijd scherp zijn, en laten we eerlijk zijn, hij is geen schim van zichzelf op het moment.
Ja hij heeft al een geheim contract getekend bij Chelsea. Echt hoor!!!!!111quote:Op donderdag 3 december 2009 09:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Misschien met zijn hoofd in Londen?
het zou me echt niets verbazenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja hij heeft al een geheim contract getekend bij Chelsea. Echt hoor!!!!!111
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zou me echt niets verbazen.
Ik hoop het!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De "grote clubs" met het "grote geld" zullen nu ook wel afgehaakt zijn.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef DeTolk het volgende:
Suarez is nu volledig geintegreerd als Hollander
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Utrecht wordt kat int bakkie voor Ajax.
Mooi toch. Laat hem maar lekker bij Ajax blijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De "grote clubs" met het "grote geld" zullen nu ook wel afgehaakt zijn.
Heel stoer! Je hoort er nu zeker helemaal bij! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
zoo na winterstop heb ik scc van 410Even naar meeting en shit.
Mja, ze kunnen gewoon sturen want sta er al 1.5jaar
Nee ik ben een nieuweling dus sta onderaan de ladderquote:Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heel stoer! Je hoort er nu zeker helemaal bij! Mag ik je aanraken?
!
Nou,grote jongenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
zoo na winterstop heb ik scc van 410Even naar meeting en shit.
Mja, ze kunnen gewoon sturen want sta er al 1.5jaar
Kan je er dan nooit eens wat fatsoenlijks uitkrijgen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
!
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
!
Dus jij gaat ook de führer (capo) met al zijn opdrachtjes bedienen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee ik ben een nieuweling dus sta onderaan de ladderKoekenbakker
Blijf maar lekker denken dat er alleen maar jongetjes op 410 staan
kurk_droog komt hier heel verheugd melden dat hij een seizoenskaart op 410 heeft kunnen krijgen. Ik stel hem alleen wat vraagjes over wat hij er van gaat verwachten en wat zijn doelstellingen zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:30 schreef dennis00 het volgende:
Wat doet zo'n kut-kakkerlak hier eigenlijk.![]()
Bij eigen club valt weinig te beleven
En ik vind ze nog wel legitiem ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kurk_droog komt hier heel verheugd melden dat hij een seizoenskaart op 410 heeft kunnen krijgen. Ik stel hem alleen wat vraagjes over wat hij er van gaat verwachten en wat zijn doelstellingen zijn.
Ga jij maar lekker met je anus op die stoel 90 minuten lang met je bek dicht kijken. Ik doe het liever staand waarbij ik uiteraard het voetbal wel volg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik vind ze nog wel legitiem ook.
Echt, wat een josti's staan daar tussen, ga je naar voetbal ga ja 90 min met je rug naar het veld staan, echt![]()
.
Als je je bek houdt dan word je eruit gekicked door de capo's. Dat moet jij toch wel weten? (zelfs als je niet op vergaderingen komt wordt je gekickedquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
@kakkerlak
Ik bepaal nog altijd zelf wat ik doe dus als ze iets zingen wat ik een kk nummer vind hou ik mijn bek ook gewoon.
En bij uitwedstrijden vlieg je afhankelijk van de tegenstader sowieso tegen de wand aan bij een doelpuntMja dat vind jij raar omdat jij nooit gaat.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je je bek houdt dan word je eruit gekicked door de capo's. Dat moet jij toch wel weten? (zelfs als je niet op vergaderingen komt wordt je gekicked)
Ik denk dat als jij nog zoveel uitwedstrijden moet gaan als ik ben gegaan dat je nog wel even je best moet doen![]()
En daarnaast volg ik ook altijd staand de wedstrijden maar niet op zo'n belachelijke manier zoals op 410 gebeurd.
Wat heeft dit met Ajax te maken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:34 schreef dennis00 het volgende:
Straks de loting van Nederland. Ik ben echt benieuwd.
Bij Frankrijk in de poule zou best heavy zijn.
Vanaf 17:50 op Nederland 1. 18:00 wordt er geloot volgens mij.
Wat zit mij diep? Jij geeft toch een reactie op mijn post? Als ik daar dan weer een reactie op geef zit mij het opeens diep? Wat je wat diep zit? Jou arm. Heel diep in de reet van een Capoquote:
Buitenwereld weet gelukkig ook het het er aan toe gat daarquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zit mij diep? Jij geeft toch een reactie op mijn post? Als ik daar dan weer een reactie op geef zit mij het opeens diep? Wat je wat diep zit? Jou arm. Heel diep in de reet van een Capo!
Nee joh,dan moeten ze Pantelic erbuiten zetten,dan denken ze pas dat ze niet serieus worden genomen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:40 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij moeten we Suarez op de bank zetten en met Rommedahl beginnen dan worden die Utrechters helemaal opgefokt omdat ze denken dat ze niet serieus genomen worden.
Binnen een minuut of 15 pakken ze dan een rode kaart.
Je weet nooit,kan ook zomaar een ommekeer zijn.Vorig jaar is daar ook de reeks begonnen van 20 wedstrijden ongeslagen(of hoeveel waren het)quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:14 schreef Pedroso het volgende:
Koeman ontslagen, net de week dat ze tegen PSV moeten. Zal wel weer een makkie worden in Eindhoven. Dembele ook nog geschorst.
Had gedacht dat Ajax volgend weekend misschien wel punten zou kunnen gaan inlopen maar helaas.
Domme -edit ben je echt, sta zelf niet op 410 maar op vak 128(ajacieden weten welk vak dat is) en ik vind 410 een goede toevoeging waar sfeer vandaan komt. Dat jullie bij fc kakkerlak nog steeds je elke wedstrijd bezig houd met de grote boze joden daar maken die gasten elke wedstrijd sfeerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zit mij diep? Jij geeft toch een reactie op mijn post? Als ik daar dan weer een reactie op geef zit mij het opeens diep? Wat je wat diep zit? Jou arm. Heel diep in de reet van een Capo!
Jammer dat mensen met zo'n mentaliteit ook op 410 komen..quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik doe het liever staand waarbij ik uiteraard het voetbal wel volg.
@kakkerlak
Ik bepaal nog altijd zelf wat ik doe dus als ze iets zingen wat ik een kk nummer vind hou ik mijn bek ook gewoon.
Misschien komt het verkeerd over. Zing met alles mee maar sommige mensen zitten ook dingen in te zetten wat vooral over boeren of homo's gaat. En sneltreintempo goede ajax nummers is ook zonde. Dan probeer je nog rustig te zingen maar dan is het gewoon niet meer bij te houdenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:18 schreef Abbysak het volgende:
[..]
Jammer dat mensen met zo'n mentaliteit ook op 410 komen..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:18 schreef Abbysak het volgende:
[..]
Jammer dat mensen met zo'n mentaliteit ook op 410 komen..
Ah zo, snap wat je bedoelt. Ik dacht dat je bedoelde dat je alleen mee zong/zingt met liedjes die jezelf leuk vind. Gelukkig zijn dat soort kansloze liedjes over boeren meestal alleen bij uitwedstrijden het geval. Al hoewel dat ook zonde is. Morgen ook bij utrecht van de partij?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien komt het verkeerd over. Zing met alles mee maar sommige mensen zitten ook dingen in te zetten wat vooral over boeren of homo's gaat. En sneltreintempo goede ajax nummers is ook zonde. Dan probeer je nog rustig te zingen maar dan is het gewoon niet meer bij te houden
morgen utrecht inderdaadquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef Abbysak het volgende:
[..]
Ah zo, snap wat je bedoelt. Ik dacht dat je bedoelde dat je alleen mee zong/zingt met liedjes die jezelf leuk vind. Gelukkig zijn dat soort kansloze liedjes over boeren meestal alleen bij uitwedstrijden het geval. Al hoewel dat ook zonde is. Morgen ook bij utrecht van de partij?
Nee, dat gaat ook niet meer lukken. Ajax blijft maar in een negatieve spiraal zitten, volgend jaar weer geen CL, dus minder inkomsten en verdere financiële problemen en geen geld voor fatsoenlijke aankopen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef Joel-Smeets het volgende:
Zelfs een 2e plek zie ik er niet meer van komen
dan moet er gewoon iemand verkocht worden komende zomer. Maar ik vind het nogal vroeg voor al die conclusiesquote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ook niet meer lukken. Ajax blijft maar in een negatieve spiraal zitten, volgend jaar weer geen CL, dus minder inkomsten en verdere financiële problemen en geen geld voor fatsoenlijke aankopen.
Een derde plaats zit er gewoon aan te komen, zo reeel moet je zijn gezien de achterstand op de nummers 1 en 2.quote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet er gewoon iemand verkocht worden komende zomer. Maar ik vind het nogal vroeg voor al die conclusies
Ja, maar de competitie is nog lang niet gespeeld. Twente krijgt nog een zwaar programma, maar ik hou geen rekening met hun. Die gaan door dat zware programma nog ver terug vallen.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien toch maar meer dat laffe, vieze en geluiperige van die lampjes overnemen en op een smerige manier iedere keer wel punten halen?
Jij zat in 1 van die 2 bussen dus??quote:
Dat ben ik het niet met je eens. Jol is een prima coach. Al is het een grote Calimero.quote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef Barca het volgende:
En coaching is ook al jaren niet geweldig.
Jol een calimero noemen terwijl jullie zelf been hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ben ik het niet met je eens. Jol is een prima coach. Al is het een grote Calimero.
Als er iemand geen Calimero is en altijd de hand in eigen boezem steekt is het Been wel. OMFGquote:Op zondag 6 december 2009 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jol een calimero noemen terwijl jullie zelf been hebben
tuurlijk jongenquote:Op zondag 6 december 2009 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als er iemand geen Calimero is en altijd de hand in eigen boezem steekt is het Been wel. OMFG
Ik vind de opstellingen en wissels van Jol niet goed.quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ben ik het niet met je eens. Jol is een prima coach. Al is het een grote Calimero.
Ik had eerder de Zeeuw naar de kant gehaald vandaag ipv Urby, Suarez had van mij ook wel gewisseld mogen wordenquote:Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind de opstellingen en wissels van Jol niet goed.
De Zeeuw en Suarez zijn over het algemeen je 2 beste spelers. Wie zou je er voor die 2 inbrengen dan? Ik denk dat de vervangers van die 2 ook weinig potten zouden breken.quote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had eerder de Zeeuw naar de kant gehaald vandaag ipv Urby, Suarez had van mij ook wel gewisseld mogen worden
Je hapt wel lekkerquote:
Dude ik was er vandaag bij en hem me echt kapot geergerd aan die 2. 1e keer dit seizoen dat ze beide niet in vorm waren en dat was duidelijk te merken. Maar op een gegeven moment speelde ze toch een verloren wedstrijd en dan kan je nog altijd proberen er iets van te makenquote:Op zondag 6 december 2009 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De Zeeuw en Suarez zijn over het algemeen je 2 beste spelers. Wie zou je er voor die 2 inbrengen dan? Ik denk dat de vervangers van die 2 ook weinig potten zouden breken.
Dude ik heb het vanmiddag live gezienquote:Op zondag 6 december 2009 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dude ik was er vandaag bij en hem me echt kapot geergerd aan die 2. 1e keer dit seizoen dat ze beide niet in vorm waren en dat was duidelijk te merken. Maar op een gegeven moment speelde ze toch een verloren wedstrijd en dan kan je nog altijd proberen er iets van te maken
Veel slechter kon het niet dus misschien wel jaquote:Op zondag 6 december 2009 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dude ik heb het vanmiddag live gezien![]()
Denk je dat de mensen die Suarez en de Zeeuw vervangen hadden tijdens de wedstrijd wel potten hadden kunnen breken?
Wat was daar dan allemaal aan de hand?quote:Op zondag 6 december 2009 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zat in 1 van die 2 bussen dus??
Ik heb het wel gezien maar ik was 1 van die 50 die meteen probeerde weg te gaan wat niet zo gewaardeerd werd
Dan kun je beter lichtgewichten zoals Anita en Enoh wisselen. Die voegen beide toch weinig toe.quote:Op zondag 6 december 2009 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel slechter kon het niet dus misschien wel ja
Nou we liepen weg omdat het hek open stond maar dit mocht blijkbaar nog niet en dus kwam het buiten tot een hele kleine confrontatie met wat utrecht mensen en de me. Mensen die nog binnen waren die werden ook lichtjes geirriteerd. Maar van jullie wist ik het al, iets met vuurwerk in de bus wat afgepakt wasquote:Op zondag 6 december 2009 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat was daar dan allemaal aan de hand?
vertel dadelijk wel wat er aan de han was..
Enoh pakt juist heel veel ballen afquote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan kun je beter lichtgewichten zoals Anita en Enoh wisselen. Die voegen beide toch weinig toe.
Ga nou niet op die gast in. Heeft geen zin.quote:Op zondag 6 december 2009 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enoh pakt juist heel veel ballen af
Heel leuk maar als vervolgens de voortzetting waardeloos is dan heb je er weinig aan.quote:Op zondag 6 december 2009 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enoh pakt juist heel veel ballen af
Wat jij wilt echte ajax kenner, we staan nog altijd boven feyenoord dus maak jij je daar maar druk omquote:Op zondag 6 december 2009 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heel leuk maar als vervolgens de voortzetting waardeloos is dan heb je er weinig aan.
Ik heb het niet over de wedstrijd van vandaag maar over het hele seizoen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had eerder de Zeeuw naar de kant gehaald vandaag ipv Urby, Suarez had van mij ook wel gewisseld mogen worden
Ajax heeft geen middenvelder die dat kan. Die hadden ze wel, maar die moest oprotten! En nu speelt 'ie bij de koploper.quote:Op zondag 6 december 2009 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heel leuk maar als vervolgens de voortzetting waardeloos is dan heb je er weinig aan.
Oké Ajax kenner. Ik zal je niet meer tegenspreken. Iemand die niet voor Ajax is kan idd niet zien of een speler van Ajax voldoet of nietquote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat jij wilt echte ajax kenner, we staan nog altijd boven feyenoord dus maak jij je daar maar druk om
dus allleen PSVers en Twente fans mogen met kritiek komen?quote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat jij wilt echte ajax kenner, we staan nog altijd boven feyenoord dus maak jij je daar maar druk om
Maar we hebben nu net zoveel punten als vorig jaar op dit moment. Ja, toen stortten we in na de winterstop, maar zoals er vandaag gespeeld werd sluit ik zo'n ineerstorting werderom niet uit....quote:Op zondag 6 december 2009 19:56 schreef Schanulleke het volgende:
We zitten nog niet halverwege de competitie. 9 punten achterstand is nog makkelijk overbrugbaar, zeker gezien de moeilijke uitwedstrijden die je al achter de rug hebt. Twente en PSV zullen nog vol aan de bak moeten om ons voor te blijven.
In theorie kunnen we 30 punten boven Twente en PSV eindigenquote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
In theorie kan het maar ik zie het in de praktijk niet gebeuren!
Wellicht dat we thuis weten te winnen van Twente en PSV, maar ... dat is per concurrent slechts 3 punten. Daar waar de achterstand 9 respectievelijk 7 is.
Twente en, naar ik verwacht, PSV, zullen minstens zo constant spelen als wij. Ik denk zelfs dat wij tegen ploegen als NEC, Groningen en Heerenveen meer punten laten liggen dan zij.
Ja, maar de praktijk zal heel anders zijn!quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
In theorie kunnen we 30 punten boven Twente en PSV eindigen
Altijd,die Boilesen,zal die in het begin met het 2e meevoetballen,of sluit hij meteen aan bij het eerste elftal?quote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar de praktijk zal heel anders zijn!
Volgens mij begon hij in de A1.quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Altijd,die Boilesen,zal die in het begin met het 2e meevoetballen,of sluit hij meteen aan bij het eerste elftal?
Vorig jaar op dit moment deden we nog volop mee in de race en nu ook. Kijk ook naar het programma wat Ajax achter zich heeft. Niet gek dat de boel soms vermoeid op het veld staat. Helemaal Suarez met zijn jet-laggy hoogtewedstrijden tussendoor. Straks een echte winterstop en daarna knallen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar we hebben nu net zoveel punten als vorig jaar op dit moment. Ja, toen stortten we in na de winterstop, maar zoals er vandaag gespeeld werd sluit ik zo'n ineerstorting werderom niet uit....
Ik heb respect voor wat Twente doet, zijn al een aantal seizoenen erg goed bezig, maar in mijn achterhoofd zegt er iets dat het toch weer Eindhoven is waar we naar moeten kijken..... en die gaan weinig punten laten liggen zoals ze nu spelen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vorig jaar op dit moment deden we nog volop mee in de race en nu ook. Kijk ook naar het programma wat Ajax achter zich heeft. Niet gek dat de boel soms vermoeid op het veld staat. Helemaal Suarez met zijn jet-laggy hoogtewedstrijden tussendoor. Straks een echte winterstop en daarna knallen.
Moet trouwens maar zien dat Twente compleet de winterstop doorkomt. Zoals we weten is Musterman niet vies van gelimiteerde afkoopsommen en ze zullen door hun spel en plek op de ranglijst vast wel een paar scouts wakker hebben gemaakt. Daar valt nog wel te stoken.
PSV had vandaag moeite met RKCquote:Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb respect voor wat Twente doet, zijn al een aantal seizoenen erg goed bezig, maar in mijn achterhoofd zegt er iets dat het toch weer Eindhoven is waar we naar moeten kijken..... en die gaan weinig punten laten liggen zoals ze nu spelen.
Maar ze winnen.quote:
moeite met Spartaquote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar ze winnen.
PSV had moeite met Ajax, maar ze wonnen.
PSV had moeite met Sparta, maar ze wonnen.
Etc....
Lijkt mij dat er eerst een juiste mentaliteit moet komen. Voetballers kunnen er pas alles uithalen als er tenminste inzet wordt getoond. Anders kan je van iedereen verliezen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Ajax is gewoon weer niet goed genoeg, zodra er een ploeg echt de schouders onder zet geven teveel spelers niet thuis. Natuurlijk kan je het wel weer op de zware europese wedstrijd gooien en de scheids, weet ik het, maar als je pretendeert een topclub te zijn hoort dat erbij.
Ajax moet beginnen bij de verdediging, die is gewoon nog steeds niet goed genoeg.
Tegen een club zoals Utrecht ben je toch automatisch gemotiveerd? Voor zulke wedstrijden leef je toch als voetballer? Ik vraag me af of de jeugdige spelers bij Ajax wel tegen de druk van zo'n wedstrijd als vandaag kunnen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er eerst een juiste mentaliteit moet komen. Voetballers kunnen er pas alles uithalen als er tenminste inzet wordt getoond. Anders kan je van iedereen verliezen.
Deze wedstrijd was van inzet aan Ajax-kant weinig tot geen sprake.
De keren dat ze het dit seizoen wel lieten zien, resulteerde dat vaak ook in goede uitslagen.
Tegen een club als Utrecht?quote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegen een club zoals Utrecht ben je toch automatisch gemotiveerd? Voor zulke wedstrijden leef je toch als voetballer? Ik vraag me af of de jeugdige spelers bij Ajax wel tegen de druk van zo'n wedstrijd als vandaag kunnen.
niet als je ze heb zien spelen tegen PSV, dan weet je dat je oorlog kan verwachten, en ja, het is daar nou eenmaal de wedstrijd van het jaar, daar moet je rekening mee houden.quote:Op zondag 6 december 2009 23:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tegen een club als Utrecht?
Voor Ajax is het gewoon 1 van de 17 andere tegenstanders, alleen Utrecht ziet dat anders.
Pfff dat is toch niet de essentie van zijn post ?quote:Op zondag 6 december 2009 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeite met Spartaer werden enorm veel kansen gemist, dat had 8-0 moeten zijn. dat was meer een PSV die een probleem met zichzelf had.
En daar ga je in de fout als ajax zijnde.quote:Op zondag 6 december 2009 23:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tegen een club als Utrecht?
Voor Ajax is het gewoon 1 van de 17 andere tegenstanders, alleen Utrecht ziet dat anders.
6 of 7 jaar maar. Valt reuze mee...quote:
Niet echt slim, hè.quote:Twee bussen vol Ajax-supporters teruggestuurd
Nederland - door Bram (vulli) op 06-12-2009 @ 20:46
Nederland Twee bussen vol Ajax-supporters zijn vandaag teruggestuurd naar Amsterdam. De politie besloot hiertoe nadat tientallen supporters een steward belaagden die meegesmokkeld vuurwerk in beslag had genomen. De supporters wilden de wedstrijd FC Utrecht-Ajax bezoeken.
De supporters wilden toen ze weer in Amsterdam aangekomen waren de trein pakken richting Utrecht. Dit plannetje liep echter op niets uit omdat er wegens werkzaamheden geen treinen meer reden op dat traject.
Vergeleken bij 10 wel iddquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Happel het volgende:
[..]
6 of 7 jaar maar. Valt reuze mee...
[..]
Ho ho jullie hebben nog steeds de grootste begroting!quote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef Barca het volgende:
Conclusie: we zijn gewoon geen topclub!
Dan ben je nog geen topclub! In mijn ogen kan je met de begroting van bijv. Heracles ook een topclub zijn!quote:Op maandag 7 december 2009 10:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ho ho jullie hebben nog steeds de grootste begroting!
En de historiequote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen topclub! In mijn ogen kan je met de begroting van bijv. Heracles ook een topclub zijn!
Beleid en kwaliteit maakt je een topclub, niet het geld.
Nee. Dat is het verleden.quote:
Is dat zo? Een bepaald persoon leeft niet meer voor mij.quote:Op maandag 7 december 2009 11:05 schreef dennis00 het volgende:
Barça cabron, ze vragen om je in het Nederlands elftal topic.
Dat is overal zo. PSV, Feyenoord, Groningen, you name it, daar is Ajax allemaal de wedstrijd van het jaarquote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet als je ze heb zien spelen tegen PSV, dan weet je dat je oorlog kan verwachten, en ja, het is daar nou eenmaal de wedstrijd van het jaar, daar moet je rekening mee houden.
Daarom roep ik al een tijd dat we meer krachtpatsers nodig hebben. Het is al beter dan eerst maar volgens mij als je echt succes wilt hebben moet je in elke linie tenminste 1 grote sterke gast nodig die zich nooit aan de kant laat zetten. Iets wat jammer genoeg bij spelers als Enoh, Anita en Aissati (door hun lengte) En in mindere mate bij Alderweireld en Vertongen gewoon te vaak gebeurt.quote:Op maandag 7 december 2009 11:28 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat is overal zo. PSV, Feyenoord, Groningen, you name it, daar is Ajax allemaal de wedstrijd van het jaar
boehoeeeeequote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kruk_droog zat daar vast en zeker ook bij
Voor zo'n speler kom je naar het stadion!quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Bah nee,gaat ie dalijk weer trucjes laten zien op plekken waar het niet kan
quote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef Barca het volgende:
- geen spelverdeler/-maker op het middenveld (Aissati kan het niet)[/b]klopt[/b]
- zwakke verdediging (achterhoede + middenveld) bullshit
- zwakke aanval (te veel kansen nodig, te vaak hun dag niet) fuckin 50 doelpunten uit 16 wedstrijden
- tactisch zwak klopt
- domme wissels Slechte bank kun je beter stellen
- mentaal te zwak klopt
- te weinig technische kwaliteit in de selectie bullshit
Jol is 6 maanden bezig. Wat is er dan wanbeleid, slechte clubleiding, slechte scouting en slecht aan- en verkoopbeleid ? Daar kun je hem in 6 maanden toch niet op af rekenen aangezien hij daar nog amper iets in heeft kunnen presteren ? Je praat teveel mensen na die dat de laatste jaren roepen, je bent echt het meest kortzichtige persoon op internet. Je bent nog erger dan Feyenoorders hier.quote:En dan heb ik het over het gehele seizoen.
Allemaal gevolg van:
- slechte clubleiding
- wanbeleid
- slechte scouting
- kut aan- en verkoopbeleid
Conclusie: we zijn gewoon geen topclub!
quote:INTERVIEW - Manucharyan wil leerschool Haarlem niet kwijt
AMSTERDAM - Edgar Manucharyan’s jeugd zag er ooit hoopvol uit. Door blessures en tegenslagen is de belofte van de nog altijd pas 22-jarige spits echter nog steeds niet ingelost. Hij kon geen basisplaats veroveren in het eerste van Ajax en belandde bij de beloften. In augustus 2009 kreeg hij de kans meer ervaring op te doen in de Jupiler League. Manucharyan vertrok op huurbasis naar HFC Haarlem.
7 dec. 2009 14:00:32
De piepjonge spits Edgar Manucharyan was enkele jaren geleden Armeens speler van het jaar en topscorer van de Armeense competitie. Als achttienjarige scoorde hij 21 keer in 22 wedstrijden in zijn vaderland. Als beloning kreeg hij in 2005 een contract aangeboden bij Ajax en beleefde hij een droom. In Amsterdam heeft hij die droom echter nooit waar kunnen maken. Zijn contract werd verlengd tot medio 2011, maar een ware doorbraak kon hij niet forceren. Manucharyan bleef steken bij Jong Ajax.
Scoren bij Haarlem
In de zomer van 2008 klopt HFC Haarlem voor het eerst aan. Of hij interesse had om speelminuten in de Jupiler League te maken. Manucharyan zag toen nog mogelijkheden om zichzelf te bewijzen in het beloftenteam van Ajax. Toen er weinig veranderde in de situatie van de spits en Haarlem afgelopen zomer opnieuw interesse toonde, wist hij wat hem te doen stond. Hij koos voor speeltijd. Ondertussen heeft Manucharyan dertien wedstrijden bij Haarlem in de benen en scoorde hij vijfmaal.
Het gaat echter niet best met de club die hem aan speeltijd helpt. HFC Haarlem verkeert in financiële nood en sportief gaat het niet veel beter. Toch is Manucharyan blij dat hij bij de club kan spelen: "Elke week spelen is altijd beter voor een speler als ik. Of dat nou in de Jupiler League is of in de Eredivisie, dat maakt niet uit", zegt hij tegen Goal.com.
Werken aan zijn grootste makke
Haarlem helpt de jongeling om sterker te worden. "Hier is alles veel fysieker", vertelt hij. "Bij Ajax was alles veel tactischer en technischer. Hier ligt de nadruk meer op kracht." Een positieve verandering meent de speler zelf. De zwaardere Jupiler League helpt hem om zijn grootste vijand, blessures, te verslaan.
"Het allerergste voor een voetballer zijn blessures", aldus de frêle voetballer. Ooit maakte de Armeniër als testspeler zijn debuut voor Ajax tegen Barcelona en raakte hij na zeventien minuten ernstig geblesseerd. Hij was direct maanden uitgeschakeld. Het is tekenend voor Manucharyans carrière in Nederland. Haarlem helpt hem bij zijn makke. Hij merkt na een half jaar al dat hij er fysiek op vooruit is gegaan.
Leren van de Jupiler League
Manucharyan is tevreden bij Haarlem en is niet naarstig op zoek naar een andere werkgever in de winter. Hoewel er naar verluidt wel enkele geïnteresseerden uit de Eredivisie zijn, is er volgens hemzelf niets concreet. Hij geniet van speeltijd op reguliere basis en hoeft niet zo nodig meteen alweer weg.
Bij Haarlem leert hij andere dingen dan bij de beloften van Ajax. "Men zei vaak tegen mij: 'Je bent geen teamspeler'. Dat leer ik hier nu ook. Ik ben veel meer in het team gaan spelen. Eigenlijk vind ik dat je beide clubs niet met elkaar moet vergelijken." Het verschil tussen Haarlem en Ajax is groot. "Ajax is een topclub. Je speelt er tussen geweldige jonge spelers. Spelers die verkocht worden aan de allergrootste clubs ter wereld."
Terug naar de Toekomst
Manucharyan staat niet onwelwillend tegenover een terugkeer naar Amsterdam. Zijn huurcontract in Haarlem duurt tot de zomer van 2010. Het contract met Ajax loopt dan nog een jaar door. Het is dus zeker niet ondenkbaar dat de jonge Armeniër terugkeert naar de Toekomst, het trainingscomplex van de Amsterdammers.
Een eventuele tweede kans bij Ajax hangt mede af van Rob Witschge. Als voormalig assistent-trainer van Haarlem en Ajax, houdt hij voor Ajax de verrichtingen van de verhuurde spelers bij Haarlem in de gaten. "Ik praat vaak met Rob Witschge. Ik kende hem al van mijn periode bij Jong Ajax. Ik ben hem zeer dankbaar voor alles wat hij voor me doet." De spits kijkt met Witschge vooral naar zijn eigen spel. "We hebben het niet zozeer over Haarlem. Maar meer over voetbal en hoe ik mij kan verbeteren."
Heel direct wil Manucharyan niet ingaan op een terugkeer naar Amsterdam. "Alles kan in voetbal. Ik weet dat ik nog een kans heb." De aanvaller wil eerst sterker worden en Haarlem helpen door goed te spelen. "In de zomer ga ik met mijn zaakwaarnemer zitten en kijken wat dan het beste voor mij is", besluit hij.
(Robin van Gelder/Goal.com)
Ik geef niet Jol de schuld. Ik geef het bestuur de schuld. En niet alleen voor dit seizoen!quote:Op maandag 7 december 2009 13:57 schreef Lebawski het volgende:
[..]
[..]
Jol is 6 maanden bezig. Wat is er dan wanbeleid, slechte clubleiding, slechte scouting en slecht aan- en verkoopbeleid ? Daar kun je hem in 6 maanden toch niet op af rekenen aangezien hij daar nog amper iets in heeft kunnen presteren ? Je praat teveel mensen na die dat de laatste jaren roepen, je bent echt het meest kortzichtige persoon op internet. Je bent nog erger dan Feyenoorders hier.
quote:Luis Suarez heeft een voorcontract getekend bij Chelsea, meldt De Telegraaf. De krant beroept zich op Engelse bronnen rond de Londense club. Ajax zou nog niet op de hoogte zijn gebracht van de overeenkomst.
Het contract houdt volgens de ochtendkrant in dat Suarez komende zomer naar Chelsea vertrekt als hij Ajax verlaat. Een definitieve transfer is nog wel afhankelijk van een aantal doorslaggevende factoren.
Zo moeten Chelsea en Ajax nog een akkoord bereiken over de transfersom en is het onduidelijk of Chelsea in de zomer van 2010 transfers mag afsluiten. De Londenaren vechten het transferverbod momenteel aan bij het CAS.
Ook Tottenham Hotspur had zijn zinnen gezet op Suarez, maar zou via zaakwaarnemer Daniël Fonseca de deur zijn gewezen. Suarez is bezig aan zijn beste seizoen in dienst van Ajax. Na zestien competitiewedstrijden heeft de Uruguayaan al zeventien keer het doel gevonden.
Als die straf van Chelsea niet wordt opgeheven ontvangen we helemaal nietsquote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we meer dan 35 miljoen geincasseerd
Scherp +10quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die straf van Chelsea niet wordt opgeheven ontvangen we helemaal niets
Geloof er helemaal niets van, dat hij gaat al niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we meer dan 35 miljoen geincasseerd
http://voetbalcentraal.nl(...)rez-bij-chelsea-listquote:Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niets van, dat hij gaat al niet.
Chelski is geen club voor hem
Wel sneu voor jou. Heb je net je zo gewilde ssc voor 410 krijg je een svquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
Wat lees ik nu voor geweldig nieuws op afca.nl
Die bus krijgt sv?
Nee,maar normaal zijn er dan wel dingen bezig,er zal best contact zijn...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
http://voetbalcentraal.nl(...)rez-bij-chelsea-list
klopt ook niks van.. gewoon 'goed geinformeerde bronnen' van de televaag.. nou dan weet je het wel
boehoeeeequote:Op woensdag 9 december 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel sneu voor jou. Heb je net je zo gewilde ssc voor 410 krijg je een sv
Dirk Scheringa.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
Godver,zie ik net dat Ajax vrijdag moet ipv zondag,raad eens wie er dan moet werken...
Tock dooie boelquote:Op woensdag 9 december 2009 22:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
Godver,zie ik net dat Ajax vrijdag moet ipv zondag,raad eens wie er dan moet werken...
Jij bent geen ekte!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boehoeeee
Ik ben 1 van de gelukkige die geen sv hebbenHoe dat kan? Geen idee...
Je bent ervan op de hoogte dat dit bestuur net het eerste jaar achter de rug heeft?quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik geef niet Jol de schuld. Ik geef het bestuur de schuld. En niet alleen voor dit seizoen!
Jol is geen goede coach? Of Jol krijgt geen vertrouwen?quote:Wat er wanbeleid is? Dat ze geen goede coach contracteren, en die vertrouwen geven.
Je geeft het bestuur dat er nu een jaar zit de schuld van het transferbeleid van de afgelopen 10 seizoenen? Beetje raar, dunkt me.quote:Wat is er slechte scouting? Kijk even naar de selectie en naar de spelers die gehaald zijn de afgelopen 10 seizoenen.
Zie het hiervoor gegeven antwoord. Het bestuur zit er net een jaar.quote:Wat is er slecht verkoopbeleid? Kijk even naar de spelers die zijn verkocht en moesten vertrekken. Kijk naar de bedragen die we er voor kregen en kijk naar de momenten waarop ze vertrokken.
quote:Dat jij denkt dat ik het alleen over dit seizoen heb geeft maar aan wie hier kortzichtig is.![]()
quote:De KNVB is gerechtigd om, (landelijke) Stadionverboden op te leggen aan een ieder die
volgens een melding van een Club of het Openbaar Ministerie in of buiten het Stadion in
het kader van een Evenement:
- heeft gehandeld in strijd met deze Standaardvoorwaarden;
- een strafbaar feit heeft begaan danwei ten aanzien van wie een vermoeden bestaat
dat deze zich schuldig heeft gemaakt aan voetbalgerelateerd wangedrag;
- zich zodanig heeft gedragen dat daardoor het aanzien en/of het belang van het
voetbal wordt geschaad, zulks onverminderd enige plicht tot schadevergoeding op
grond van het civiele recht. Dit artikel is van overeenkomstige toepassing op de
personen die handelen in strijd met artikel 5.
Het voorgaande laat onverlet de bevoegdheid van Clubs om (lokale) Stadionverboden op
te leggen aan een ieder die zich in of buiten haar Stadion in het kader van een
Voetbalwedstrijd misdraagt.
Kortom weinig kans voor mensen die in beroep willen gaan, aangezien alles al is vastgelegd in de voorwaarden.quote:Artikel 14 Beëindiging geldigheid (S)CC
14.1 De Club zal de geldigheid van de (S)CC al dan niet tijdelijk geheel of gedeeltelijk kunnen
beëindigen indien:
a. de (S)CC-houder, of een derde aan wie het Toegangsrecht is overgedragen,
zich tijdens dat Evenement of in dat Stadion naar de mening van de Club
schuldig heeft gemaakt aan wangedrag;
Nou, in dit jaar wekken ze niet de indruk met goed beleid bezig te zijn. In een jaar kun je veel doen. Dit bestuur heeft toch ook al een paar mooie missers begaan!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat dit bestuur net het eerste jaar achter de rug heeft?
[..]
Jol is geen goede coach? Of Jol krijgt geen vertrouwen?
[..]
Je geeft het bestuur dat er nu een jaar zit de schuld van het transferbeleid van de afgelopen 10 seizoenen? Beetje raar, dunkt me.
[..]
Zie het hiervoor gegeven antwoord. Het bestuur zit er net een jaar.
[..]
Als ze dat wel doen kunnen ze de club beter gewoon opdoekenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:01 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk niet dat ze hem daarvoor willen laten gaan
dat sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze dat wel doen kunnen ze de club beter gewoon opdoeken.
De Zeeuw is goed in wedstrijd die goed maar als het slecht gaat vertopt hij zich alleen maar meer. Zie afgelopen zondagquote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef Barca het volgende:
De club doet te weinig om het aantal spelers terug te dringen. Atouba, Kerlon, Eduardo, Pantelic ... voegen geen van allen iets toe maar kosten wel te veel geld. Geld wat we niet hebben.
Nu pas vertrekt (op huurbasis) Cvitanich. We zitten nog steeds met Ogararu, Oleguer, Silva, Wielaert, Lindgren, Aissati, Kennedy, Sulejmani, Rommedahl, enz.
Dat we dit seizoen opnieuw geen kampioen zouden worden, dat wist je in de zomer al! Toen al had je Suarez moeten verkopen. Toen al had je al die meuk moeten ontslaan, en bouwen aan een nieuwe ploeg.
En helaas ... Jol is niet de juiste trainer/coach. Op zijn verzoek zijn er dit seizoen nl. weer extra prutsers gekomen. (Uitgezonderd De Zeeuw.)
Kerlon gaat dat ook niet meer doenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Pantelic voegt niets toe, zonder hem stonden we nu 7de.
Er komt echt nooit iets zinnigs uit jou he?
En eduardo en kerlon hebben nog geen seconde gespeeld...
Hij heeft echt geen meerwaarde die Pantoffelheld!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Pantelic voegt niets toe, zonder hem stonden we nu 7de.
Er komt echt nooit iets zinnigs uit jou he?
En eduardo en kerlon hebben nog geen seconde gespeeld...
Maar Demy is in ieder geval (gemiddeld gezien) nog van toegevoegde waarde. Voor die andere prutsers geldt dat niet!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Zeeuw is goed in wedstrijd die goed maar als het slecht gaat vertopt hij zich alleen maar meer. Zie afgelopen zondag
Ik bedoel maar ...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kerlon gaat dat ook niet meer doen
iets zeggen maakt het niet waar hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij heeft echt geen meerwaarde die Pantoffelheld!
Meer dan een debiele showpik is 'ie niet!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets zeggen maakt het niet waar hoor.
HIj heeft al in verschillende wedstrijdn het verschil gemaakt, soms met 1 soms zelfs met 3 goals, geeft assists en is ook nog eens een motivator...
wederom, totale bullshit, hij scoort, het geeft assists en is belangrijk.Jouw achterlijke mening zonder onderbouwing is nog minder waard dan Oleguer voor Ajaxquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Meer dan een debiele showpik is 'ie niet!
Volgens mij moet Ajax eerst spelers kwijt voor Pantelic verlengd kan wordenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef dennis00 het volgende:
Wat mij betreft hoeft Ajax ook geen spelers te halen voor volgend jaar. Contract van Pantelic verlengen met 1 jaar en dan Sulejmani en Cvitanich wat meer roteren mag van mij ook. Tenzij Ajax natuurlijk 3+ miljoen voor Cvitanich krijgt of 10+ miljoen voor Sulejmani, dan moeten ze wel veel geluk hebben, gezien er meestal wordt op spelers die succesvol zijn
Eventueel een vervanger voor Suarez zou ook kunnen, maar door Sulejmani en Cvitanich veel op de bank te zetten, zal hun waarde alleen maar verder dalen. Die van Cvitanich inderdaad waarschijnlijk van ¤50 naar ¤40,- maar toch.
Alsjeblieft niet het contract van die Pantoffelheld verlengen!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef dennis00 het volgende:
Wat mij betreft hoeft Ajax ook geen spelers te halen voor volgend jaar. Contract van Pantelic verlengen met 1 jaar en dan Sulejmani en Cvitanich wat meer roteren mag van mij ook. Tenzij Ajax natuurlijk 3+ miljoen voor Cvitanich krijgt of 10+ miljoen voor Sulejmani, dan moeten ze wel veel geluk hebben, gezien er meestal wordt op spelers die succesvol zijn
Eventueel een vervanger voor Suarez zou ook kunnen, maar door Sulejmani en Cvitanich veel op de bank te zetten, zal hun waarde alleen maar verder dalen. Die van Cvitanich inderdaad waarschijnlijk van ¤50 naar ¤40,- maar toch.
Met uitzondering van Suarez?quote:Maakt niet uit voor welk bedrag.
Daarom moet v/d Sar meegaanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef mitt het volgende:
Niet alleen Suarez, maar ook Stekelenburg en vd Wiel zullen bij een redelijk WK onhoudbaar zijn voor 10/11.
Klopt, er is maar 1 doel en dat isdat ajax kampioen wordt!! Oranje kan me geen zak schelen. Klote interlandsquote:Op donderdag 10 december 2009 16:53 schreef dennis00 het volgende:
En omdat ie beter is èn omdat de prestaties van het Nederlands elftal belangrijker zijn dan al dat gezeik over dat Stekelenburg dan zielig is of dat Edwin dan ook blablabla had moeten keepen en zich niet had moeten afmelden.
We moeten niet zo kleinzerig om dingen doen. Er is maar één doel, das winnen.
Uiteraard,en het verschil met verliezen kan zick ook in de doelman zitten.Maar voor Ajax zou het beter zijn als hij niet keepte op het WK,want als Oranje nou net lekker een goed WK speelt,is er een grote kans dat hij daarna ook weg is.Niks negatiefs over Stekelenburg overigens,vindt het een fantastische doelmanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:53 schreef dennis00 het volgende:
En omdat ie beter is èn omdat de prestaties van het Nederlands elftal belangrijker zijn dan al dat gezeik over dat Stekelenburg dan zielig is of dat Edwin dan ook blablabla had moeten keepen en zich niet had moeten afmelden.
We moeten niet zo kleinzerig om dingen doen. Er is maar één doel, das winnen.
Heb jij serieus liever dat Ajax kampioen wordt dan dat Nederland wereldkampioen wordt?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, er is maar 1 doel en dat isdat ajax kampioen wordt!! Oranje kan me geen zak schelen. Klote interlands
Dat noem ik pas supporter...quote:Op donderdag 10 december 2009 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb jij serieus liever dat Ajax kampioen wordt dan dat Nederland wereldkampioen wordt?
Ben zelf ook erg positief over Stekelenburg, in mijn ogen met afstand de beste keeper in de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Uiteraard,en het verschil met verliezen kan zick ook in de doelman zitten.Maar voor Ajax zou het beter zijn als hij niet keepte op het WK,want als Oranje nou net lekker een goed WK speelt,is er een grote kans dat hij daarna ook weg is.Niks negatiefs over Stekelenburg overigens,vindt het een fantastische doelman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |