Het boekje is nog niet af he?quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben best wel zakelijk in het verhaaltje
*trots is*
stoommaaltijd van ah? schijnt lekker te zijn (zelf nog nooit gegeten...quote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? Ik heb een boterham bij me en kan er cup-a-soup bij maken.
Maar ik kan ook even de stad in naar de AH to go of iets afhaal. Hier heb ik alleen een magnetron ter beschikking.
Suggesties, anyone?
ja, en we bewaren het ergste voor het laatst!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het boekje is nog niet af he?
En ik vrees voor je, want de dames schrijfsters raken nu pas goed op stoom
Nou, vooralsnog is de score toch echt:quote:Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het boekje is nog niet af he?
En ik vrees voor je, want de dames schrijfsters raken nu pas goed op stoom
hebben ze stoommaaltijden bij de AH to goquote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? Ik heb een boterham bij me en kan er cup-a-soup bij maken.
Maar ik kan ook even de stad in naar de AH to go of iets afhaal. Hier heb ik alleen een magnetron ter beschikking.
Suggesties, anyone?
Excuuuuuuuuuuuuuse me?quote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Er komt vast nog wel een twist in het verhaal. Die Grijs lijkt me een losse dame......![]()
kip-boontjes-aardappelen-rozemarijn is echt heel erg lekker!quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stoommaaltijd van ah? schijnt lekker te zijn (zelf nog nooit gegeten...
Zoiets was ik ook aan het denken. Lang geleden dat ik die heb gehad maar was best te eten toen. Alleen zijn die krengen zo duur.quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stoommaaltijd van ah? schijnt lekker te zijn (zelf nog nooit gegeten...
Heb ik al twee keer gesext in het verhaal?quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, vooralsnog is de score toch echt:
Grijs 2 - 0 Meneer Subtiel
en zo'n salade van de AH, die zijn niet zo heel duurquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets was ik ook aan het denken. Lang geleden dat ik die heb gehad maar was best te eten toen. Alleen zijn die krengen zo duur.
Hier liggen de verbindingen naar de servers eruit (de servers zelf schijnen nog te werken), komt misschien ook daardoor. Gelukkig doet internet het nogquote:
garnalen/groene asperges vind ik errrug lekkerquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
kip-boontjes-aardappelen-rozemarijn is echt heel erg lekker!
Jij kan ook niet goed lezen!!!quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, vooralsnog is de score toch echt:
Grijs 2 - 0 Meneer Subtiel
Ah, toe, mag ik die in mijn sig zetten?quote:Op maandag 23 november 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb meer sex in dat boekje dan in het echt
Ik vind de salades van de Appie altijd best duurquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en zo'n salade van de AH, die zijn niet zo heel duur
en een soepie erbij
Nee!quote:Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, toe, mag ik die in mijn sig zetten?
kloptquote:Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de salades van de Appie altijd best duur
Koop ze toch wel hoorMaar je moet het echt niet gaan omrekenen naar guldens (wat ik automatisch nog stééds doe soms
) want dan heb je meteen geen trek meer.
Ik vond die ene wel dubbel tellenquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik al twee keer gesext in het verhaal?
Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |