1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
vervelend hequote:Op maandag 23 november 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Zo zat ik laatst tegen mn moeder te vertellen dat sommige kinderen zo "resillient" zijn... snapte ze niet en ik kwam niet op het nederlandse woord...
onze hoofdpersonen zijn rookvrij!quote:Op maandag 23 november 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Nou pfoeh, dat verhaal!![]()
![]()
Ik ga even een sigaretje roken, daar ben ik wel aan toe na al die eh....
quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef nieslief het volgende:
Lastig hoor LAPO als je ook aan het koken bent en de aardappels bijna aanbranden!!!!
fok first!quote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef nieslief het volgende:
Lastig hoor LAPO als je ook aan het koken bent en de aardappels bijna aanbranden!!!!
Titel onbekend* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!quote:
Ja maar in jullie verhaal heb ik zojuist brute sex gehad, dus dat sigaretje denk ik er dan wel bijquote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
onze hoofdpersonen zijn rookvrij!
zal ik zo doen, maar het staat ook in de wiki he...quote:Op maandag 23 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Tombola en Nies, kunnen jullie 1x het hele verhaal tot nu toe hier op de eerste pagina plakken onder een spoiler?
Da's leuk voor de mensen die het tot nu toe allemaal gemist hebben
PF, Tombola en Nieslief zijn zélf een bouquetreeksporrrrrneauboekje aan het schrijven met ons als hoofdpersonen
*Nieslief steekt er nog maar eentje opquote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
onze hoofdpersonen zijn rookvrij!
quote:Op maandag 23 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar in jullie verhaal heb ik zojuist brute sex gehad, dus dat sigaretje denk ik er dan wel bij
quote:Op maandag 23 november 2009 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zal ik zo doen, maar het staat ook in de wiki he...
maar ik doe het, voor jou!(even spelfouten eruit halen dan en wat enters toevoegen anders leest het iets minder fijn...
Wat schattigquote:Op maandag 23 november 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
PF, de hondjes met 'het kapsel' zijn oh-oh d'r Chinese naakthondjes!
quote:Op maandag 23 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Tombola en Nies, kunnen jullie 1x het hele verhaal tot nu toe hier op de eerste pagina plakken onder een spoiler?
Da's leuk voor de mensen die het tot nu toe allemaal gemist hebben
PF, Tombola en Nieslief zijn zélf een bouquetreeksporrrrrneauboekje aan het schrijven met ons als hoofdpersonen
quote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat schattig(Je kunt zelf een hairdo knippen neem ik aan?)
Dat verkort het wachten voor de mensen die achterin het lijstje staan....quote:Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
[..]Hahahahahaha
Ik ga zo lezen, eerst even IKEAen
Ik zat echt zo tijdens het lezen net:quote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef nieslief het volgende:
Weetje?
Ik weet nou al niet meer wie er begonnen is met het verhaaltje![]()
Stom he
Dan heb ik dus goei gedaanquote:Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat echt zo tijdens het lezen net:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(bij het muurduwgedeelte)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:
Je had mij moeten zien zweten op dat stukje. Het hele bureau lag bezaaid met boekjes om inspiratie op te doen...quote:Op maandag 23 november 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En het feit dat het zogenaamd over mezelf ging verhoogde het![]()
![]()
gehalte nogal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
op de een of andere manier blijft youtube mij die make-up dingen aanraden, terwijl ik eigenlijk alleen muziekclips bekijk daaropquote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef P.F het volgende:
Omg, een meisje van 9 die beter is in make-uppen dan ik! Waar moet het heen met deze wereld
quote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je had mij moeten zien zweten op dat stukje. Het hele bureau lag bezaaid met boekjes om inspiratie op te doen...
Goeie sex is hard werken!quote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je had mij moeten zien zweten op dat stukje. Het hele bureau lag bezaaid met boekjes om inspiratie op te doen...
die is hier net weg, heb em jullie kant op getuurdquote:Op maandag 23 november 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Tombola!
En oh, wat een beestenweer ineens!
Onweer en hoosbui, echt niet normaal!
zijn er ook middeltjes voor kwetsbare piemols dan?quote:Op maandag 23 november 2009 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, ik heb een kwetsbare vagina
Ik uiteindelijk ook want er stonden geen muurduwstukjes in die boekjesquote:Op maandag 23 november 2009 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het uit mijn hoofd gedaan!!!
Nou ja... béter... béter...quote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef P.F het volgende:
Omg, een meisje van 9 die beter is in make-uppen dan ik! Waar moet het heen met deze wereld
Wacht maar af........quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben best wel zakelijk in het verhaaltje
*trots is*
Jij ook al?quote:Op maandag 23 november 2009 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, ik heb een kwetsbare vagina
DuoBoots misschien?quote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Ik ben op zoek naar high heels maat 47 in Amsterdam, iemand tips?
kheb paella of zuurkool voor je....moet je ff naar Huizen crossenquote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef Ynske het volgende:
iemand zin om te koken voor me?
en kunnen we de week opnieuw beginnen? tis geen fijne dag als opening van de week
nope, je moet gewoon je leuter uit de gehaktmolen houden als manquote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zijn er ook middeltjes voor kwetsbare piemols dan?
"je piemol is kwetsbaar"
Ik zou zeggen vraag het een travestiet.....quote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Je snapt dat dat woord gebruiken niet bepaald helpt he?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zijn er ook middeltjes voor kwetsbare piemols dan?
"je piemol is kwetsbaar"
Er komt vast nog wel een twist in het verhaal. Die Grijs lijkt me een losse dame......quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
*trots is*
Da's wel zo'n beetje de eerste regel uit het grote 1 pagina tellende handboek he?quote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, je moet gewoon je leuter uit de gehaktmolen houden als man
quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja... béter... béter...
Ik vind het afschuwelijk wat ze op haar hoofd smeert
En dan niet omdat ze pas 9 is, maar ik vind het echt geen porum, die roze vlekken
P.F = stiekem man?quote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
huh? dat schreef ik heul niet?quote:
ik krijg nu alleen maar reclame voor russische damesquote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je snapt dat dat woord gebruiken niet bepaald helpt he?
donequote:Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
Mag ik een PM'metje met wie wie nu is? De meeste kan ik wel raden, maar toch....
dat wou ik net tikken...quote:
jep, en toch zijn er zoveel mannen die hun leuter in rare dingen frottenquote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's wel zo'n beetje de eerste regel uit het grote 1 pagina tellende handboek he?
Nou, het is voor mijn vriendje, hij moet het regelen, maar hij doet ze niet aan hoor, want hij heeft een andere maat.quote:Op maandag 23 november 2009 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
P.F = stiekem man?
ik heb maat 47, maar no way dat ik hoge hakken draag
Whoops, quote verneukt (vage pc opt werk). Op die eerste regel rust copyright van moi.quote:
mijn vraag is dan natuurlijk, welk slachtoffer dan wel?quote:Op maandag 23 november 2009 17:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou, het is voor mijn vriendje, hij moet het regelen, maar hij doet ze niet aan hoor, want hij heeft een andere maat.
Ja een vriend of zoquote:Op maandag 23 november 2009 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn vraag is dan natuurlijk, welk slachtoffer dan wel?
liefquote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb paella of zuurkool voor je....moet je ff naar Huizen crossen
Het boekje is nog niet af he?quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
*trots is*
stoommaaltijd van ah? schijnt lekker te zijn (zelf nog nooit gegeten...quote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? Ik heb een boterham bij me en kan er cup-a-soup bij maken.
Maar ik kan ook even de stad in naar de AH to go of iets afhaal. Hier heb ik alleen een magnetron ter beschikking.
Suggesties, anyone?
ja, en we bewaren het ergste voor het laatst!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het boekje is nog niet af he?
En ik vrees voor je, want de dames schrijfsters raken nu pas goed op stoom
Nou, vooralsnog is de score toch echt:quote:Op maandag 23 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het boekje is nog niet af he?
En ik vrees voor je, want de dames schrijfsters raken nu pas goed op stoom
hebben ze stoommaaltijden bij de AH to goquote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? Ik heb een boterham bij me en kan er cup-a-soup bij maken.
Maar ik kan ook even de stad in naar de AH to go of iets afhaal. Hier heb ik alleen een magnetron ter beschikking.
Suggesties, anyone?
Excuuuuuuuuuuuuuse me?quote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Er komt vast nog wel een twist in het verhaal. Die Grijs lijkt me een losse dame......![]()
kip-boontjes-aardappelen-rozemarijn is echt heel erg lekker!quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stoommaaltijd van ah? schijnt lekker te zijn (zelf nog nooit gegeten...
Zoiets was ik ook aan het denken. Lang geleden dat ik die heb gehad maar was best te eten toen. Alleen zijn die krengen zo duur.quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stoommaaltijd van ah? schijnt lekker te zijn (zelf nog nooit gegeten...
Heb ik al twee keer gesext in het verhaal?quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, vooralsnog is de score toch echt:
Grijs 2 - 0 Meneer Subtiel
en zo'n salade van de AH, die zijn niet zo heel duurquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets was ik ook aan het denken. Lang geleden dat ik die heb gehad maar was best te eten toen. Alleen zijn die krengen zo duur.
Hier liggen de verbindingen naar de servers eruit (de servers zelf schijnen nog te werken), komt misschien ook daardoor. Gelukkig doet internet het nogquote:
garnalen/groene asperges vind ik errrug lekkerquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
kip-boontjes-aardappelen-rozemarijn is echt heel erg lekker!
Jij kan ook niet goed lezen!!!quote:Op maandag 23 november 2009 17:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, vooralsnog is de score toch echt:
Grijs 2 - 0 Meneer Subtiel
Ah, toe, mag ik die in mijn sig zetten?quote:Op maandag 23 november 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb meer sex in dat boekje dan in het echt
Ik vind de salades van de Appie altijd best duurquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en zo'n salade van de AH, die zijn niet zo heel duur
en een soepie erbij
Nee!quote:Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, toe, mag ik die in mijn sig zetten?
kloptquote:Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de salades van de Appie altijd best duur
Koop ze toch wel hoorMaar je moet het echt niet gaan omrekenen naar guldens (wat ik automatisch nog stééds doe soms
) want dan heb je meteen geen trek meer.
Ik vond die ene wel dubbel tellenquote:Op maandag 23 november 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik al twee keer gesext in het verhaal?
Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |