abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_75187792
Een cunt is een kut of kutwijf dus idd

Cunt is a vulgarism referring generally to the female genitalia, specifically the vulva, and including the cleft of venus.

Dat dus
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:12:23 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75190003
De enige die nog in een twist de moeder kan zijn van de journalist is de vrouw die Debra had achterhaald als neukertje van Harry.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:38:57 #253
271876 copilco
Elvis is dead
pi_75190839
Snap niet waarom er zonodig nog een twist in moet?!

Twists zijn bedacht om semi saaie films alsnog leuk te maken, maar dat heeft Dexter toch helemaal niet nodig? Zeker als het een vergezochte twist is, zou het zonde zijn.
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:10:06 #254
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75192198
Er hoeft geen twist meer in, maar sommigen hadden het over een twist mbt de moeder.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:07:30 #255
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_75194573
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:12 schreef Stefan het volgende:
De enige die nog in een twist de moeder kan zijn van de journalist is de vrouw die Debra had achterhaald als neukertje van Harry.
Maar die vrouw doet er niet echt toe, dus dat zou niet echt als twist gelden, maar meer als achtergrond informatie
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:19:19 #256
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_75195144
Inmiddels Dexter bekeken, bleef een beetje op de stapel liggen omdat ik tevens V, Flashforward en Fringe moest inhalen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 2 december 2009 @ 00:07:46 #257
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75197932
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Inmiddels Dexter bekeken, bleef een beetje op de stapel liggen omdat ik tevens V, Flashforward en Fringe moest inhalen.
Andere series blijven bij mij nog wel eens liggen, maar Dexter echt niet...
  woensdag 2 december 2009 @ 00:15:28 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_75198258
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Inmiddels Dexter bekeken, bleef een beetje op de stapel liggen omdat ik tevens V, Flashforward en Fringe moest inhalen.
Ik ben afgehaakt bij V en FF, dus alle tijd voor Dexter en Fringe.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75199613
Kan iemand mij uitleggen waarom die jongens worden vermoord? De vrouwen laat hij springen omdat zijn moeder dat deed, die meisjes laat hij sterven in bad omdat zijn zusje dat overkwam en die mannen slaat hij dood omdat zijn vader hem altijd sloeg(?) hij zijn vader had doodgeslagen. Maar waarom die jongens?

En wat bedoelde hij met dat ie hun innocense wel zal behouden?

Edit.
  woensdag 2 december 2009 @ 01:03:19 #260
160346 Mavro
Black & Red
pi_75199679
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:00 schreef BluesRebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die jongens worden vermoord? De vrouwen laat hij springen omdat zijn moeder dat deed, die meisjes laat hij sterven in bad omdat zijn zusje dat overkwam en die mannen slaat hij dood omdat zijn vader hem altijd sloeg(?). Maar waarom die jongens?
De jongens maakt hij dood want die representeren hemzelf. Hij dood de jongens als ze nog onschuldig zijn en de leeftijd hebben waarop hij zelf zijn onschuld verloor.
Door de jongens te doden blijven ze in zijn ogen altijd onschuldig.

Waarom hij de jongens echter lévend in cement begraaft is mij een raadsel.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_75199812
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Mavro het volgende:

[..]

De jongens maakt hij dood want die representeren hemzelf. Hij dood de jongens als ze nog onschuldig zijn en de leeftijd hebben waarop hij zelf zijn onschuld verloor.
Door de jongens te doden blijven ze in zijn ogen altijd onschuldig.

Waarom hij de jongens echter lévend in cement begraaft is mij een raadsel.
Ah dankje.

Geen idee waarom hij t levend doet. Misschien om geen bloedsporen in zijn auto achter te laten. Of misschien had dat joch dood moeten zijn nadat ie troep in zijn ijs had gestopt.
pi_75200411
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]


Dexxxter Whoregan, Miami SB, Cum Splatter Analist.. WTF!!!
  woensdag 2 december 2009 @ 02:45:23 #263
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75200841
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ah dankje.

Geen idee waarom hij t levend doet. Misschien om geen bloedsporen in zijn auto achter te laten. Of misschien had dat joch dood moeten zijn nadat ie troep in zijn ijs had gestopt.
Omdat het cement hem in het leven fixeert. Als hij de jongen eerst zou vermoorden, zou het cement slechts de dood fixeren, en hij wil juist dat de jongens blijven zoals ze op dat moment zijn.

Zomaar een gokje hoor

"Zodat Dexter hem kon redden in een dramatische scene" klinkt een stuk plausibeler
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75201353
quote:
Op woensdag 2 december 2009 02:45 schreef wonderer het volgende:

[..]

Omdat het cement hem in het leven fixeert. Als hij de jongen eerst zou vermoorden, zou het cement slechts de dood fixeren, en hij wil juist dat de jongens blijven zoals ze op dat moment zijn.

Zomaar een gokje hoor

"Zodat Dexter hem kon redden in een dramatische scene" klinkt een stuk plausibeler
ik denk dat je em daar wel hebt. preserveren van iets onschuldigs en moois. als dat joch n mes tussen zn ribben heeft zitten gaat dat onschuldige en mooie niet echt meer op, of is iig aangetast.

ow en over dat CI neukertje van harry.. heeft helemaal niets te maken met de trinity verhaallijn denk ik, maar is meer om de verhaallijn over dexter's verleden nog enigzins actief te houden, of iig de kijker erop te attenderen dat dit ook nog loopt. ik gok dan ook dat, wellicht in latere seizoenen, tegen de ontknoping (want hoe lang kan hij dit doen zonder gepakt te worden? zijn zoontje imo als sterkste link dat ie er uiteindelijk misschien ooit een keer mee op kán houden, dat de noodzaak wegebt?), uiteindelijk debra wel op een of andere manier achter de echte familie van haar stiefbroer gaat komen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_75201356
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:41 schreef Mirel het volgende:
Stukjes met z'n vader vind ik altijd het leukst, omdat je eigenlijk Dexter's onderbewustzijn ziet. Daarnaast is Harry heel tof omdat ie zo'n goed idee heeft van de menselijke psyche.
inderdaad. de stukjes met harry zijn just het tofst, omdat hij de enige is die dexter echt kent. de enige reflectie die hij van anderen krijgt. harry houdt em een spiegel voor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_75201359
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef Zhenar het volgende:
Alwéér een vette aflevering. Ik was wel even benieuwd of ze zo ver zouden gaan dat een kind vermoord zou worden... Dat durfden ze dus toch niet aan

En ik callde de Quadrinity killer dus al vet veel episodes geleden

Na het zien van de promo, gecombineerd met wat er dit seizoen tot nu toe is gebeurd, zou je bijna denken dat...(ik zet het maar even in spoiler, ook al is het bijna volledig speculatie)...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht eens, ik bedenk me opeens iets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen zien.
trinity is zn vader niet. kan niet. er is al eerder gerefereerd (seizoen 1?) naar dexters echte vader, en harry die daar bloed gaat scoren omdat dexter dat als kind, in het ziekenhuis, hard nodig heeft.

en rita is te jong om de ma van die journaliste (want daar doel je eigenlijk op) en dus de eerdere vrouw van trinity te zijn.

dat hele gedoe met die CI vrouw die nog ff aandacht nodig heeft zegt je alleen maar dat debras zoektocht naar harry's leven (en daarmee dat van dexter) nog niet afgelopen is, en ze er uiteindelijk wel achter komt..

grote vraag is.. en dan? imo.. so what als je stiefbroer opeens de echte broer van de icetruck-killer blijkt te zijn. in haar ogen zou er dan toch helemaal niets aan dexter hoeven te veranderen? en voor dexter zelf toch ook niet? 'tsja hij kwam dr op t einde mee dat ie mn broer was, en wilde dat ik met em mee deed door mn stiefzus te doden. deed ik niet, redde mn stiefzus, brak met mn broer. (door em als een dier, op de kop, leeg te laten bloeden, hehe)' easypeasy.

imo wat een groter probleem is, is die hutkoffer van em, die bloedpreparaatjes (kom je niet 2x onderuit als ze weer gevonden worden) die ie allemaal in de schuur achter zn huis heeft. met een argwanende vrouw (hij ging immers al eerder vreemd), en een stel kinderen die altijd nieuwsgierig zijn, zeker als het eigenlijk niet mag. dump of verplaats die zooi, plz!

leuk puntje van discussie misschien: wat doet dexter met/aan zn buurman wanneer hij erachter komt dat hij achter zn vrouw aan zit? de code zegt dat ie em niet mag vermoorden (al had ie daar bij die pedo ook niet veel moeite mee.. aanranding=/moord, en heb nog niets in de code vernomen over iets anders dan moord, om dexters acties enigzins te rechtvaardigen. vreemdgaan zal er iig niet onder vallen.)
krijgt dan de wereld de echte dexter te zien? is dexter zelf in staat om zich te beheersen (als hij al een soort van emotie rondom het gebeuren voelt?)

en dát is de kracht van de hele serie. aflevering 1 is dexter een blanco blad. emotieloos. een homp klei die door de seizoenen heen vorm krijgt.

[ Bericht 15% gewijzigd door probeer op 02-12-2009 05:40:32 ]
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 2 december 2009 @ 05:35:44 #267
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75201364
quote:
Op woensdag 2 december 2009 05:24 schreef probeer het volgende:

[..]

inderdaad. de stukjes met harry zijn just het tofst, omdat hij de enige is die dexter echt kent.
Je snapt toch wel is dat het niet Harry is die tegen Dexter praat maar Dexter zelf? De visioenen zijn een weerspiegeling van Dexter hoe hij dent dat zn vader zou reageren
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75201379
quote:
Op woensdag 2 december 2009 05:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je snapt toch wel is dat het niet Harry is die tegen Dexter praat maar Dexter zelf? De visioenen zijn een weerspiegeling van Dexter hoe hij dent dat zn vader zou reageren
WAAAAAAAAT??!?!?! wtf?!! dood?????

ja natuurlijk. zn pa is dood, dat had ik al wel door, dat gloeiende aura om de man heen geeft t zelfs weg als je seizoen 1-3 gemist hebt . dan nog is hij de enige die dexter echt kent, (ok samen met die dooie cubaan en misschien die geyle pyro-chick). die visioenen (of wat dan ook) is dexters zelfreflectie dmv het enige morele kompas dat hij ooit gehad heeft, zijn pa.

[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 02-12-2009 06:09:02 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_75202986
quote:
Op woensdag 2 december 2009 05:29 schreef probeer het volgende:
imo wat een groter probleem is, is die hutkoffer van em, die bloedpreparaatjes (kom je niet 2x onderuit als ze weer gevonden worden) die ie allemaal in de schuur achter zn huis heeft. met een argwanende vrouw (hij ging immers al eerder vreemd), en een stel kinderen die altijd nieuwsgierig zijn, zeker als het eigenlijk niet mag. dump of verplaats die zooi, plz!
Heeft 'ie net allemaal naar een opslagcontainer verplaatst
  woensdag 2 december 2009 @ 11:26:27 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75206109
quote:
Op woensdag 2 december 2009 05:29 schreef probeer het volgende:

[..]

trinity is zn vader niet. kan niet. er is al eerder gerefereerd (seizoen 1?) naar dexters echte vader, en harry die daar bloed gaat scoren omdat dexter dat als kind, in het ziekenhuis, hard nodig heeft.

Harry is toch gewoon zn echte vader?
  woensdag 2 december 2009 @ 11:34:44 #271
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75206424
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Harry is toch gewoon zn echte vader?
nee, een politieagent die hem adopteerde nadat z'n moeder in stukken was gezaagd?
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 2 december 2009 @ 11:39:15 #272
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_75206618
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Harry is toch gewoon zn echte vader?
Ken je de serie "Dexter"?

Is best tof.
Ik ga naar huis.
  woensdag 2 december 2009 @ 11:40:30 #273
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_75206652
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Harry is toch gewoon zn echte vader?
  woensdag 2 december 2009 @ 11:52:59 #274
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75207146
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ken je de serie "Dexter"?

Is best tof.
Hmz, wel eens van gehoord. Ik zal eens een kijkje wagen (en geen domme vragen meer stellen... Sorry... )
  woensdag 2 december 2009 @ 13:34:28 #275
160346 Mavro
Black & Red
pi_75210013
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef bodylotion het volgende:

[..]

nee, een politieagent die hem adopteerde nadat z'n moeder in stukken was gezaagd?
Maar wel z'n echte pa omdat Harry vreemd is gegaan met z'n ma?
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')