Haha daar heb ik ook gelopen! In real life danquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:15 schreef Bart het volgende:
Helft Venetië staat onder water
[ afbeelding ]
Herkenbare locatie
Ik hoop dat je laarzen aan hadquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:16 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Haha daar heb ik ook gelopen! In real life dan
Toen was het hoogzomer en droogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef Pizzahut het volgende:
Vraagje: (Minor spoiler, eigenlijk geen meer).De ene is toch alleen de cape en de ander echt het armor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nee, heb het even opgezocht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
De ene is toch alleen de cape en de ander echt het armor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Tis misschien niet echt nodig.. maar wel leuk! Ik heb al meedere assasins gedaan zonder dat iemand mij gezien heeft. Ninja style.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
Ik vind het gewoon zo jammer dat stealth niet nodig is...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Nee, heb het even opgezocht.Beach had wel gelijk, die Altair outfit is alleen cosmetisch, de armor is echt een armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
ja het is een vet spel, maar wat is het toch makkelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
Ik vind het gewoon zo jammer dat stealth niet nodig is...
Je bent gewoon onoverwinnelijk eigenlijk.
En mocht het bijna misgaan; hup ff dpad naar links en weer full health.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |