Als je op de map alle icons uitzet, verdwijnen ze ook op je minimap volgens mij...quote:Op maandag 23 november 2009 13:31 schreef -Dries- het volgende:
Een of andere die-hard op NeoGAF.com houdt vol dat Assains Creed gemaakt is om zonder GPS en kaart gespeeld te worden. Helemaal zonder HUD dus. Al is dit idee belachelijk vroeg ik me wel af of het mogelijk was om icoontjes op je GPS (die rechtsonder) weg te halen. Dit bevordert volgens mij wel het explorer aspect. Iemand?

Ach, het heeft allebei wel wat moet ik zeggen. GTA Vice City kende ik na een tijdje ook de weg uit mijn hoofd, geen GPS meer nodigquote:Op maandag 23 november 2009 13:39 schreef Morthill het volgende:
Persoonlijk zit ik er niet op te wachten dat alle icoontjes verdwijnen. Je klimt juist omhoog om te zorgen dat je een overzicht krijgt van de stad en wat je dus kunt doen. Simpelweg meerdere steden uit je hoofd leren om te onthouden waar je wat gezien hebt is vrij ondoenlijk.
GPS is een heerlijke uitvinding

ik wou net zeggen, GTA IV kende ik de map ook, maar bij AC1 is me dat nooit gelukt!quote:Op maandag 23 november 2009 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, het heeft allebei wel wat moet ik zeggen. GTA Vice City kende ik na een tijdje ook de weg uit mijn hoofd, geen GPS meer nodig
Maar daar was de map ook iets kleiner

Je hebt de goede puzzel maar eigenlijk zoek ik het antwoord op die draaipuzzel. dus niet die met de nummers maar de draai-schijf met het plaatje.quote:Op maandag 23 november 2009 07:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is toch met die draaischijf waarop geen tekens te zien zijn? Daar staat letterlijk in beeld dat het niet uit maakt wat je doet. Ik heb gewoon random 3 verschillende tekens geprobeerd, en dat was goed
Eerste heb ik geloof ik 1x naar beneden gedraaid, tweede 2x, derde 3x... Of datzelfde maar dan naar boven. Maar volgens mij zou dat dus niet uit moeten maken als ik die hint goed interpreteer

Oh das toch gewoon een kwestie van proberenquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je hebt de goede puzzel maar eigenlijk zoek ik het antwoord op die draaipuzzel. dus niet die met de nummers maar de draai-schijf met het plaatje.

Ik hou daar wel van. Ik speur soms inderdaad de daken af maar vind het ook heerlijk om gewoon eens door de straten te slenteren. De herkenning bij AC2 ligt in de belangrijke gebouwen en pleinen merk ik. Het duurt even, maar is zeer zeker te doen tot nu toe.quote:Op maandag 23 november 2009 13:44 schreef Morthill het volgende:
Vice City was vrij klein en uniek, een enkele stad. ACII heeft meerdere steden waar elk steegje op het volgende lijkt. Dat onthouden is toch een stuk vervelender.

Ow kutquote:Op maandag 23 november 2009 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je op de map alle icons uitzet, verdwijnen ze ook op je minimap volgens mij...
Volgend deeltje:
Assassin's Creed 2 #4 - Ja, het is beter dan AC1
 Ik wil zeg maar op de mag nog wel alle icons, maar op de GPS niet.
 Ik wil zeg maar op de mag nog wel alle icons, maar op de GPS niet.

Hij lag een dag later bij de reviewer omdat ik te laat stoptequote:Op maandag 23 november 2009 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Ik speur soms inderdaad de daken af maar vind het ook heerlijk om gewoon eens door de straten te slenteren. De herkenning bij AC2 ligt in de belangrijke gebouwen en pleinen merk ik. Het duurt even, maar is zeer zeker te doen tot nu toe.
Ik geniet onwijs overigens,... en inderdaad. Velen malen beter dan deel 1,... bijna niet te meten. Kan niet wachten om dit spel weer aan te doen vanavond en heb serieus moeite om te stoppen!
 het postkantoor was al dicht
 het postkantoor was al dicht

ja maar ik weet niet wat ik fout doe. ik heb er gewoon drie kwartier aan lopen draaien en zelfs een paar keer opnieuw gestart maar ik krijg het niet goed. ga straks nog wel proberen.quote:Op maandag 23 november 2009 13:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh das toch gewoon een kwestie van proberen

Het lastige volgens mij was dat de middelste en buitenste schijf tegelijk draaien, en de middelste en de binnenste. Het is lastig uit te leggen, maar de truc is dan om ervoor te zorgen dat je de schijven zo draait dat de middelste schijf in het midden van de buitenste en de binnenste komt te zitten. Dat je zegmaar de buitenste 2x rechtsdraaien van het midden hebt zitten, en de binnenste 2x links draaien, en dat de middelste schijf daar precies tussenin zit (en dus op de juiste positie). Dat doe je dus door proberen. Als dat eenmaal gelukt is, dan kun je daarna de buitenste 2x rechts doen en de binnenste 2x links, en dan zit de middelste dus ook automatisch goed...quote:Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef trance_fan het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet wat ik fout doe. ik heb er gewoon drie kwartier aan lopen draaien en zelfs een paar keer opnieuw gestart maar ik krijg het niet goed. ga straks nog wel proberen.
wish me luck.

Het schijnt dat er evenveel zijn als tombsealsquote:Op maandag 23 november 2009 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zogenaamde tomb missies he, hoeveel zijn er dan van ongeveer?

Lara Croft kan nog wat leren van die Tombseals,... vind ze geniaal,....!! Heerlijke afwisseling ook weer.quote:Op maandag 23 november 2009 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Het schijnt dat er evenveel zijn als tombseals
Zes dus

quote:Op maandag 23 november 2009 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lastige volgens mij was dat de middelste en buitenste schijf tegelijk draaien, en de middelste en de binnenste. Het is lastig uit te leggen, maar de truc is dan om ervoor te zorgen dat je de schijven zo draait dat de middelste schijf in het midden van de buitenste en de binnenste komt te zitten. Dat je zegmaar de buitenste 2x rechtsdraaien van het midden hebt zitten, en de binnenste 2x links draaien, en dat de middelste schijf daar precies tussenin zit (en dus op de juiste positie). Dat doe je dus door proberen. Als dat eenmaal gelukt is, dan kun je daarna de buitenste 2x rechts doen en de binnenste 2x links, en dan zit de middelste dus ook automatisch goed...

Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruikenquote:Op maandag 23 november 2009 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
AC2. Je ziet NPC's veel meer doen (schilderen, straat vegen, gewoon meer activiteit) wat ook meer leven in de steden brengt. AC1 was dit weinig tot niets. Je 'leeft' mee in de stad; ieder doet z'n ding en jij ook.

Hoe pak je wapens op?quote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruiken

Werkt dat ook bij die mandolinespelers?quote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruiken

RT+Bquote:

Zo, die zijn irritantquote:Op maandag 23 november 2009 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij die mandolinespelers?
 Wegbeuken die sloebers
 Wegbeuken die sloebers  

Zonder HUD weet je niet hoe bijna-dood je bent, lijkt me eerder vervelend dan grappigquote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef -Dries- het volgende:
Is er iemand die helemaal zonder HUD speelt eigenlijk? Lijkt me ook best grappig.

Eerst stelen,... dan slaan! Moest gisteren ook spontaan zo hard lachen overigens,.... rende rustig over een pleintje toen ik een steegje in rende,... beukte echt vol op een wat dikke dame die vervolgens echt de trap af stuiterde,.... tranen hoor bij mij,...quote:Op maandag 23 november 2009 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo, die zijn irritantWegbeuken die sloebers

het was gewoon zo'n grappig gezicht.
 het was gewoon zo'n grappig gezicht. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |