quote:Op maandag 23 november 2009 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*heeft hier een kruik la trappe quadrupel die al 3 jaar ligt te rijpen
, nog 5 te gaan
quote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef nokwanda het volgende:
En dan roepen dat het eigenlijk TE is maar wel tegelijk zulke vuige gedachten hebben![]()
![]()
ghehehe, ben ik ook een paar keer geweestquote:Op maandag 23 november 2009 16:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag in de brouwerij van La Trappe geweest
Daar werd dit verhaal ook verteld
Ik ga daar dus van huilen, he. Zal me leren om dergelijke linkjes gewoon niet te openenquote:Op maandag 23 november 2009 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja het is inderdaad wel mooi... maar dat laatste plaatje... zo'n sip vogeltje...
Gaat je moeder er logeren? Dat leek mij ook wel gaaf tot ze vertelden dat je geloof ik 4x per dag een kerkdienst moet volgen. Daar ben ik dan weer niet zo goed inquote:Op maandag 23 november 2009 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, ben ik ook een paar keer geweest
mijn moeder gaat soms naar dat klooster, en neemt vervolgens wat voor me mee![]()
nu staat er hier een grote fles la trappe isidor
Huh wat voor iets. Hoe kom je erbij dat we dat gaan uitbrengen? Echt niet!!!quote:Op maandag 23 november 2009 16:00 schreef nokwanda het volgende:Jullie kunnen beter geen liefdesromannetjes schrijftsers worden, maar beter retrostyle Chicks en Candy's gaan uitbrengen
U vraagt wij draaienquote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef nokwanda het volgende:
En dan roepen dat het eigenlijk TE is maar wel tegelijk zulke vuige gedachten hebben![]()
![]()
je hoeft er niet per se vier keer per dag een dienst te volgen, maar ze verwachten wel inderdaad dat je je hoofd regelmatig in de kerk laat zienquote:Op maandag 23 november 2009 16:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Gaat je moeder er logeren? Dat leek mij ook wel gaaf tot ze vertelden dat je geloof ik 4x per dag een kerkdienst moet volgen. Daar ben ik dan weer niet zo goed in
quote:Op maandag 23 november 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Linkje in onze zeer informatieve en goedgevulde OP.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
is er eigenlijk al een wiki waar ze allemaal bij elkaar staan, straks mis ik een stukje omdat het verzuipt in de kletslawine
We zijn een goed team he?quote:
Daarbij vergeleken hielden jij en ik het nog netjesquote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef nokwanda het volgende:
![]()
erg lekkerquote:Op maandag 23 november 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwabber hoe was je cake geworden?
Ik had zaterdag een grote blauwe gemaakt, was zo op!
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 16:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarbij vergeleken hielden jij en ik het nog netjes
Ben ik wel voor, ik lees af en toe een stukje mee maar het complete verhaal (tot nu toe dan, het wordt natuurlijk een eindeloze soap) bij elkaar lijkt me wel handig, anders verlies je de verhaallijn mis je een dampende scene.quote:Op maandag 23 november 2009 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
is er eigenlijk al een wiki waar ze allemaal bij elkaar staan, straks mis ik een stukje omdat het verzuipt in de kletslawine
Space Cakequote:Op maandag 23 november 2009 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
erg lekkerhad iets teveel beslag gemaakt, dus heb er uiteindelijk twee gefabriekt
het meisje dat mijn vader af en toe komt helpen keek ernaar alsof het uit de ruimte kwam![]()
maar iedereen vond het lekker, en ze vroeg zelfs om een stukje om mee naar huis te nemen
Zie OPquote:Op maandag 23 november 2009 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ben ik wel voor, ik lees af en toe een stukje mee maar het complete verhaal (tot nu toe dan, het wordt natuurlijk een eindeloze soap) bij elkaar lijkt me wel handig, anders verlies je de verhaallijn mis je een dampende scene.
Ik vind m mooi Nieslief!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |