quote:Op maandag 23 november 2009 16:23 schreef tombolafan het volgende:
sowieso zijn onze verhalen dan beter dan de echte, daar moet je 28 hoofdstukken doorploegen voor je seks krijgt (aldus MrS...)
quote:Op maandag 23 november 2009 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met z'n taxi gevlucht naar rusland
nee, om en omquote:
Wie heeft jullie dat wijsgemaakt?quote:Op maandag 23 november 2009 16:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jamaar overdrijven is ook een vak he. We hoeven niet in iedere update een stomende scene te doen.
hij is gevlucht voor de huwelijksnacht!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
NOEOEOES!!!!
Ik mis mijn JJ
H
tje, maar ben zelf ook minder hier geweest de laatste dagen, dus ik dacht al dat hij er telkens was als ik er niet was.
En ik laat mij mijn huwelijksnacht graag voorschrijven.
Als je die fappende chinees er maar uitlaat!quote:Op maandag 23 november 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij is gevlucht voor de huwelijksnacht!!!!![]()
![]()
dat wordt in je eentje een seksscene! (na die orgamarathon moet dat een eitje zijn om te schrijven... )
oh nee, goede, die hecoson wilde indonees zijn dus die kom jij tegen in je huwelijksnacht, als fappende chinees!quote:Op maandag 23 november 2009 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je die fappende chinees er maar uitlaat!
quote:Op maandag 23 november 2009 16:39 schreef Strega het volgende:
Stoffer, wat lijkt me dat een fijne kruik worden! die Quadruppel, we vinden hem hier normaal al zo lekker.
Heb je weleens Rochefort 10 gedronken? Ook zo lekker.
quote:Hier hoorden we net dat onze buren, na 36 jaar en twee volwassen koters, vorige week stiekem getrouwd zijn. We wisten dat ze een paar dagen naar Berlijn waren, maar P. komt vanmorgen de slaapkamer binnen en zegt: Je weet nooit wat J. en M. gedaan hebben.... en ik heel droog; getrouwd misschien? En hij kijkt me helemaal verbaasd aan...
Welke Orgamarathon??quote:Op maandag 23 november 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij is gevlucht voor de huwelijksnacht!!!!![]()
![]()
dat wordt in je eentje een seksscene! (na die orgamarathon moet dat een eitje zijn om te schrijven... )
quote:Op maandag 23 november 2009 16:39 schreef Strega het volgende:
Nies en Tombola, wat heerlijk om de eerste 5 delen zo aan stuk te lezen, dat maakt dat ik me een beetje beter voelGisteren bijna de hele dag in bed doorgebracht door de griep. Het verhaal is hardstikke leuk!
Dat dus!!!!quote:
gister was er een programma op tv: een masturbatie-marathon...quote:
*ff koekeloeren gaat in de OP..... Monumentje.quote:Op maandag 23 november 2009 16:50 schreef P.F het volgende:
Ben ik eigenlijk al bijna aan de beurt voor een boekje(Of is het de bedoeling dat ik er eerst zelf een koop?)
ja je heb gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nou neem ik zomaar aan dat jij bij half-fok FF hoort dus die scene is voor jou.....quote:Op maandag 23 november 2009 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gister was er een programma op tv: een masturbatie-marathon...Half fok FF zat te kijken...
quote:Op maandag 23 november 2009 16:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja je heb gelijkmaar t kost zoveel tijd
daar mag je best over zeuren hoor! Ik zit er ook altijd tegenaan te hikken (maar bij mij valt het achteraf altijd mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ik verwacht niet een innuendo omdat ik een man ben, maar omdat ik bekend ben met deze scquote:Op maandag 23 november 2009 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mannen...
ze is klaar met het schoonmaken van de kooien van haar ratten (gok ik...)
nee, ik keek braaf fringe en medium...quote:Op maandag 23 november 2009 16:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou neem ik zomaar aan dat jij bij half-fok FF hoort dus die scene is voor jou.....
dat maakt niet uit, dat doe ik zelf ookquote:Op maandag 23 november 2009 16:56 schreef Pagan het volgende:
@DeZwabber:
Strega zegt sorry, voor het gebruiken van de naam van je alter-ego ipv je echte nick.
oeh, die heb ik ook nog niet geprobeerdquote:Hier lagen er nog twee flesjes Karmeliet Triple te wachten, al een jaar lang. Daar gaat zo de kroonkurk af
Dan heb je meer gezien dan ikquote:Op maandag 23 november 2009 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik keek braaf fringe en medium...![]()
(okee okee, ik heb 2 tellen tijdens de reclame gekeken...)
ja ik ben klaar met het soppen van de kooi van mn rattenquote:Op maandag 23 november 2009 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mannen...
ze is klaar met het schoonmaken van de kooien van haar ratten (gok ik...)
quote:
deel 5, ter uwer informatie.quote:Op maandag 23 november 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Net deeltje *hoeveel is het?* gelezen van Het Verhaal!
Loveless, wanneer heb je tijd?![]()
synoniem?quote:Op maandag 23 november 2009 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een engels woord, ben even de nederlands versie kwijt
niet helemaal, dubbelzinnig dat was hetquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:00 schreef tombolafan het volgende:
oh nee, meer suggestie...(google is my friend)
of deze dusquote:
Wat voor hondjes zijn dat, die met dat kapselquote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:Kiek, mn nichtje zondagmorgen in dr pyamaatje hondjes uitlaten:
[ afbeelding ]
Whahahahaha dat had ik helemaal gemistquote:Op maandag 23 november 2009 16:56 schreef Pagan het volgende:
@DeZwabber:
Strega zegt sorry, voor het gebruiken van de naam van je alter-ego ipv je echte nick.
Hm....quote:Op maandag 23 november 2009 16:54 schreef nieslief het volgende:
P-F je staat 9de in het lijstje van Maes maar volgens mij schiet dat lijstje niet echt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |