goeiemorgen! lekker beetje geslapen?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 10:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb echt drie keer wc-blokje gelezen
quote:
Vannacht wederom niet, maar van 8 tot 10:45 heb ik geloof ik wel lekker getuktquote:Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goeiemorgen! lekker beetje geslapen?
[..]
kijk ,dat is alweer iets!quote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vannacht wederom niet, maar van 8 tot 10:45 heb ik geloof ik wel lekker getukt
oh, dat is kut... wel goed voor je geheugentraining...quote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Grom.![]()
Ik krijg mijn digitale TV niet ingesteld. HDMI kabel aangesloten, zenders laten zoeken, herkent hij de netwerkfrequentie van Ziggo niet. Na een paar keer alleen analoge zneders erop te hebben krijg ik vervolgensspontaan -hoera- de digitale zenders er allemaal op. Haske door elkaar.En ik kan ze niet goed zetten via mijn ontvanger.
Snapperniks van.
Owwwww, ik voel met je mee. Echt nog nooit is het mij gelukt om televisies of videorecorders in te stellenquote:
He gatverdamme.quote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Grom.![]()
Ik krijg mijn digitale TV niet ingesteld. HDMI kabel aangesloten, zenders laten zoeken, herkent hij de netwerkfrequentie van Ziggo niet. Na een paar keer alleen analoge zneders erop te hebben krijg ik vervolgensspontaan -hoera- de digitale zenders er allemaal op. Haske door elkaar.En ik kan ze niet goed zetten via mijn ontvanger.
Snapperniks van.
oooooh wat liefffquote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:Kiek, mn nichtje zondagmorgen in dr pyamaatje hondjes uitlaten:
[ afbeelding ]
Ze doet dat al sinds ze kan lopen, echt zo cutequote:
quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Kiek, mn nichtje zondagmorgen in dr pyamaatje hondjes uitlaten:
[ afbeelding ]
Maar normaal kan ik dat wel! *stampvoet*quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww, ik voel met je mee. Echt nog nooit is het mij gelukt om televisies of videorecorders in te stellen
Zet 'm op ende hou vol
Helpdesk.quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatverdamme.Nog andere opties? Helpdesk ofzo? Ja, daar zitten vaak ook van die sukkels, maarja
quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Kiek, mn nichtje zondagmorgen in dr pyamaatje hondjes uitlaten:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze je hier verder helpen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Grom.![]()
Snapperniks van.
ik heb alle potten en pannen buiten gezet...heb ik weer genoeg water voor mn plantjesquote:Op maandag 23 november 2009 11:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat een zeikweer trouwens
Ik ben gek op regen
Zon! Harde wind, ja dat wel, maar zon.quote:Op maandag 23 november 2009 11:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat een zeikweer trouwens
Ik ben gek op regen
Ik was ook al blij!quote:Op maandag 23 november 2009 11:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb alle potten en pannen buiten gezet...heb ik weer genoeg water voor mn plantjes
Haha I knowquote:Op maandag 23 november 2009 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar normaal kan ik dat wel! *stampvoet*
[..]
Helpdesk.Als ik morgen tijd heb bel ik wel eens met de zaak waar ik hem gekocht heb. En anders is het iets voor na mijn vakantie. Vandaag heb ik geen tijd (zin), dadelijk in de kleren en naar het werk en vanavond laat pas terug.
[..]
Ja, dat hebben wij ook iddquote:Op maandag 23 november 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Bij die digtale TV kan je toch gewoon zo hendig sjiek 'zenders zoeken' doen en de rest gaat automatisch en netjes op volgorde enzo.
En je kan inderdaad meestal NIET de volgorde aanpassen, maar wel groepje favorieten maken, en dan de zenders die je never kijkt eruit knikkeren, dat zapt makkelijker
De regenquote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef Qwea het volgende:
Ik heb zin om pics te maken, maar ik weet niet waarvan
Ik ga eens kijken of ik favorieten via de tv kan aanmaken (o joy, 999 kanalen doorzoeken om de juiste zender te vinden, want mijn TV noemt Discovery nu vrolijk Nederland 3). Maar dat mot toch ook via mijn kastje kunnen? Want daar staan ze al netjes in.quote:Op maandag 23 november 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Bij die digtale TV kan je toch gewoon zo hendig sjiek 'zenders zoeken' doen en de rest gaat automatisch en netjes op volgorde enzo.
En je kan inderdaad meestal NIET de volgorde aanpassen, maar wel groepje favorieten maken, en dan de zenders die je never kijkt eruit knikkeren, dat zapt makkelijker
Pff ellendequote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha I knowDan leg je alles uit wat je hebt gedaan, zelfs in vaktermen soms nog en dan zeggen ze als eerste; zitten alle stekkers er goed in?
AAAHHHRGGGHH
![]()
![]()
[..]
Ja, dat hebben wij ook iddMaar dan loopt ie vast dat kastje, weet niet hoe dat kan maar hij doet het, en dan zijn ALLE favorieten weg. We hebben het nu al afgelopen maand zowat elke week gehad
Niet grappig om alles weer opnieuw in te stellen
En daar ga ik ook eens kijken. Thanks.quote:Op maandag 23 november 2009 11:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je hier verder helpen.
http://www.sat4all.com/fo(...)tale_kabel_ontvangst
quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:Kiek, mn nichtje zondagmorgen in dr pyamaatje hondjes uitlaten:
[ afbeelding ]
Ja dat moet gewoon met je kastje, met je TV doe je heul niks (ja op HDMI out zetten) en verder zap je met kastje, deel je in met je kastje en alles.quote:Op maandag 23 november 2009 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik favorieten via de tv kan aanmaken (o joy, 999 kanalen doorzoeken om de juiste zender te vinden, want mijn TV noemt Discovery nu vrolijk Nederland 3). Maar dat mot toch ook via mijn kastje kunnen? Want daar staan ze al netjes in.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat moet gewoon met je kastje, met je TV doe je heul niks (ja op HDMI out zetten) en verder zap je met kastje, deel je in met je kastje en alles.
foto's maken van de hond in het bos?quote:
Ja, precies. Maar mijn tv wil niet toegeven dat er een kastje aan hangt. Hij luistert alleen naar zijn eigen (brakkige) afstandsbediening.quote:Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat moet gewoon met je kastje, met je TV doe je heul niks (ja op HDMI out zetten) en verder zap je met kastje, deel je in met je kastje en alles.
Humax 5050Cquote:Op maandag 23 november 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Welk merk en model kassie hebbie eigenlijk Cat?
En gewoon ff in het menu 'fabrieksinstellingen herstellen' en dan vanaf voor af aan opnieuw de boel ff instellen?
dat is gek!quote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar mijn tv wil niet toegeven dat er een kastje aan hangt. Hij luistert alleen naar zijn eigen (brakkige) afstandsbediening.![]()
Maar je TV moet toch ook heul niet luisteren, gewoon op HDMI 1,2,3 zetten (ff kijken waar je 'm in hebt gepropt) en verder TV links laten liggen en met je kastje verder. Als je echt de kanalen op je TV zit te sorteren ben je nl. in de analoge bezigquote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar mijn tv wil niet toegeven dat er een kastje aan hangt. Hij luistert alleen naar zijn eigen (brakkige) afstandsbediening.![]()
[..]
Humax 5050C
Terug naar fabrieksinstellingen is de volgende optie, want dit gaat niet werken zo. Alle kabels maar weer eens eruit en erin en hopen dat dat helpt.
Same here...quote:Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is gek!Hier springt ie meteen op de scart waar het kastje aan zit als je het kastje aan zet!
HELD!quote:Op maandag 23 november 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je TV moet toch ook heul niet luisteren, gewoon op HDMI 1,2,3 zetten (ff kijken waar je 'm in hebt gepropt) en verder TV links laten liggen en met je kastje verder. Als je echt de kanalen op je TV zit te sorteren ben je nl. in de analoge bezig
quote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Pagan het volgende:
De schotel is krom en het ligt hier helemaal vol met splinters en scherpe stukken polycarbonaatplaat. Er steeks zelfs een stuk in de schutting.
Nice!quote:Op maandag 23 november 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pff ellende![]()
Ik heb UPC, iedereen klaagt altijd, maar ik heb werkelijk nergens last van. Ook met DVR, ideaal. Gister gewoon Wegmisbruikers + Peter R de Vries opgenomen, eerste kwartiertje / 20 minuten gewoon wat anders kijken, daarna aan je opname beginnen, alle reclames doorspoelen en dan ben je nog precies op dezelfde tijd klaar als de échte uitzending![]()
En ook weinig tot geen storingen verder. Heb ook internet van ze, daar wel meer dan normaal storingen mee, maar dat is niet zo'n ramp, is wel beetje te verwachten, redelijk nieuwe technologie (fiberpower met DOCSIS 3.0 modem), maar wel reteschnell
Blij dat niemand dat ding voor zijn knar kreeg, dat was een gevalletje SEH geworden.Als er dan nog haast bij was tenminstequote:
Hoezeeeeeeeeeeequote:Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HELD!![]()
Het was effe zoeken waar ik HDMI kon selecteren maar nu heb ik mijn tv (en mijn leven weer terug!)
Fok! voor al uw tv- en pc problemen.
iekquote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Pagan het volgende:De schotel is krom en het ligt hier helemaal vol met splinters en scherpe stukken polycarbonaatplaat. Er steeks zelfs een stuk in de schutting.
Kijk es op marktplaats, die hebben een hele categorie luisterboekenquote:Op maandag 23 november 2009 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
Eff een vraag tussendoor; weet iemand waar je luisterboeken voor op de ipod kunt krijgen?
Lijkt me wel handig voor de wintersport op de berg
Mijn kastje (alstie het doetquote:Op maandag 23 november 2009 11:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ja, zoiets moeten wij ook hebben.. Ik kan nou niks meer opnemen (ja, we hebben wel een DVDrecorder, maar als je opneemt dan gaat ie z'n eigen gang en neemt ie gerust minder op) pffft.
Geweldig johNice!
Mja, mijn vent weet daar meer van, hij zoekt dat tzt wel uit denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |