goeiemorgen! lekker beetje geslapen?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 10:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb echt drie keer wc-blokje gelezen
quote:
Vannacht wederom niet, maar van 8 tot 10:45 heb ik geloof ik wel lekker getuktquote:Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goeiemorgen! lekker beetje geslapen?
[..]
kijk ,dat is alweer iets!quote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vannacht wederom niet, maar van 8 tot 10:45 heb ik geloof ik wel lekker getukt
oh, dat is kut... wel goed voor je geheugentraining...quote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Grom.![]()
Ik krijg mijn digitale TV niet ingesteld. HDMI kabel aangesloten, zenders laten zoeken, herkent hij de netwerkfrequentie van Ziggo niet. Na een paar keer alleen analoge zneders erop te hebben krijg ik vervolgensspontaan -hoera- de digitale zenders er allemaal op. Haske door elkaar.En ik kan ze niet goed zetten via mijn ontvanger.
Snapperniks van.
Owwwww, ik voel met je mee. Echt nog nooit is het mij gelukt om televisies of videorecorders in te stellenquote:
He gatverdamme.quote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Grom.![]()
Ik krijg mijn digitale TV niet ingesteld. HDMI kabel aangesloten, zenders laten zoeken, herkent hij de netwerkfrequentie van Ziggo niet. Na een paar keer alleen analoge zneders erop te hebben krijg ik vervolgensspontaan -hoera- de digitale zenders er allemaal op. Haske door elkaar.En ik kan ze niet goed zetten via mijn ontvanger.
Snapperniks van.
oooooh wat liefffquote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:Kiek, mn nichtje zondagmorgen in dr pyamaatje hondjes uitlaten:
[ afbeelding ]
Ze doet dat al sinds ze kan lopen, echt zo cutequote:
quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Kiek, mn nichtje zondagmorgen in dr pyamaatje hondjes uitlaten:
[ afbeelding ]
Maar normaal kan ik dat wel! *stampvoet*quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww, ik voel met je mee. Echt nog nooit is het mij gelukt om televisies of videorecorders in te stellen
Zet 'm op ende hou vol
Helpdesk.quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatverdamme.Nog andere opties? Helpdesk ofzo? Ja, daar zitten vaak ook van die sukkels, maarja
quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Kiek, mn nichtje zondagmorgen in dr pyamaatje hondjes uitlaten:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze je hier verder helpen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef Cat22 het volgende:
Grom.![]()
Snapperniks van.
ik heb alle potten en pannen buiten gezet...heb ik weer genoeg water voor mn plantjesquote:Op maandag 23 november 2009 11:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat een zeikweer trouwens
Ik ben gek op regen
Zon! Harde wind, ja dat wel, maar zon.quote:Op maandag 23 november 2009 11:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat een zeikweer trouwens
Ik ben gek op regen
Ik was ook al blij!quote:Op maandag 23 november 2009 11:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb alle potten en pannen buiten gezet...heb ik weer genoeg water voor mn plantjes
Haha I knowquote:Op maandag 23 november 2009 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar normaal kan ik dat wel! *stampvoet*
[..]
Helpdesk.Als ik morgen tijd heb bel ik wel eens met de zaak waar ik hem gekocht heb. En anders is het iets voor na mijn vakantie. Vandaag heb ik geen tijd (zin), dadelijk in de kleren en naar het werk en vanavond laat pas terug.
[..]
Ja, dat hebben wij ook iddquote:Op maandag 23 november 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Bij die digtale TV kan je toch gewoon zo hendig sjiek 'zenders zoeken' doen en de rest gaat automatisch en netjes op volgorde enzo.
En je kan inderdaad meestal NIET de volgorde aanpassen, maar wel groepje favorieten maken, en dan de zenders die je never kijkt eruit knikkeren, dat zapt makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |