abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75121680
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef tinny het volgende:
ts weet nog niet zeker of hij die tweede prik gaat halen .... iedereen die geprikt is in huize ts heeft zich klote/beroerd/ziek gevoeld.....alleen mijn kleinste dochter van 3 maand is ongedeered
2e prik zal vast minder erg zijn met de bijwerkingen schat ik in en zo erg was het nu ook weer niet.
pi_75121922
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nee, voor mensen zoals jij maak ik graag even tijd. Vind het jammer dat je alleen maar dit soort reacties zonder inhoud geeft. Misschien inhoudelijk eens op mijn punt ingaan?
Inhoudelijk op je punt ingaan? Dat er nu te weinig vaccins voor de risciogroepen zijn omdat mijn schoonzus een prik haalt met de oproep van mijn vrouw?

En Klink verkoopt nu 16 miljoen of meer vaccins aan het buitenland? Waar maak je je druk over, echt ik snap je niet en wil het ook niet eens proberen.
  zondag 29 november 2009 @ 20:50:33 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75121923
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef tinny het volgende:
ts weet nog niet zeker of hij die tweede prik gaat halen .... iedereen die geprikt is in huize ts heeft zich klote/beroerd/ziek gevoeld.....alleen mijn kleinste dochter van 3 maand is ongedeered
2e prik is ietsje minder bijwerkingen, maar nog steeds wel wat. Op zich is een beetje koorts en malaise goed nieuws, dat is het immuunsysteem dat blijkbaar goed werkt en de ziekmaker 'leert kennen'

Vergeet niet dat kinderen niet beschermd zijn met één prik. Als je de tweede prik aan een kind niet geeft, heb je de eerste ook voor niks gedaan! Zonde van de moeite...

(Bij gezonde volwassenen geeft 1 prik wel bescherming.)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 november 2009 @ 20:57:53 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_75122404
neef heeft prik vorige week gehad. Geen centje pijn. hij sliep de nacht er na bij ons, geen kind aan gehad. Gewoon het vrolijke mannetje als altijd.

Oke wel iets sneller moe misschien, dat kan echter ook komen omdat hij bij ons veel meer ' nieuwe' dingen ziet enzo... Dingen van thuis zijn allemaal zo standaard.. En onze kater natuurlijk niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_75123524
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef eleusis het volgende:

Vergeet niet dat kinderen niet beschermd zijn met één prik. Als je de tweede prik aan een kind niet geeft, heb je de eerste ook voor niks gedaan! Zonde van de moeite...

En tijdens het verslag maandag zeiden ze dat als je prik 1 niet had gehaald, je alsnog prik 2 kunt halen voor je kind, omdat het toch altijd nuttig is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 30 november 2009 @ 00:53:26 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75132054
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En tijdens het verslag maandag zeiden ze dat als je prik 1 niet had gehaald, je alsnog prik 2 kunt halen voor je kind, omdat het toch altijd nuttig is.
Klopt inderdaad. De immuunreactie bij kinderen is na 1 prik niet zodanig goed gebleken dat het de EMEA richtlijnen voor vaccins haalt, maar er is wel een reactie. Het zal daardoor wel enige bescherming bieden, daar heb je gelijk in.

Een groep kinderen zal met 1 prik alsnog de griep niet of minder hevig krijgen. 1 prik is dan inderdaad beter dan 0. Maar als het even kan, ga voor 2!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75135555
Goed nieuws voor iedereen (van nu.nl):

UTRECHT - De GGD-regio's in Nederland houden in de week van 14 december een extra vaccinatieronde.
© ANPDe tweede prik volgt dan in de week van 11 januari. Dat meldde GGD Nederland maandag.

De extra ronde is bedoeld voor dezelfde doelgroep die vorige week de eerste prik is gaan halen en vanaf 14 december een tweede prik gaat halen.
pi_75639512
heb gister middag 2de prik gehad maar nu is mijn prikgebied zeg maar helemaal opgezwollen en doet pijn ook, al is de pijn van de prik minder dan de vorige keer. beetje vaag allemaal.
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:10:22 #49
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_75640765
vorige week vrijdag de 2e prik gehaald, nergens last van.
Morgen zijn onze 2 kinders weer aan de beurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')