quote:Documentaire Een paar is op kruistocht om de wereld van één van zijn laatste taboes te bevrijden. De meeste mensen doen het, maar er wordt weinig over gesproken: masturbatie. Dr. Carol Queen en dr. Robert Lawrence zijn Californische seksuologen en oprichters van de enige masturbatiemarathon ter wereld. Deze gebeurtenis wordt jaarlijks gehouden in het centrum voor seks en cultuur, een progressief seksopvoedingscentrum in San Francisco. Rond de tweehonderd mensen worden gesponsord om massaal te masturberen om fondsen en bewustzijn rond het onderwerp te werven. Volg de opbouw van het evenement in San Francisco dat al zes jaar bestaat.
Het is een Ooggetuige docuquote:Op zondag 22 november 2009 22:22 schreef Hetiszover het volgende:
Toch niet diezelfde docu als die man die 25 keer per dag masturbeerde?
Heb jij een pogo stick, shmoops?quote:
wat nou als je te hard springtquote:
Nee, wel een paarse Tarzan.quote:
Dan heb je kut Stroganoff, maar hee, als je gesponsord wordt...quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef Adelante het volgende:
8,5 uur mastuberen, dan ben je toch schraal
Dan fappen ze er nog een keer op losquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Al die mensen komen uit Fappingedam.
Na afloop aten ze appelfappen.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef Hetiszover het volgende:
Is het deze?
http://www.masturbate-a-thon.com/
Ik moest lachen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Al die mensen komen uit Fappingedam.
Na afloop aten ze appelfappen.
Ik neem hem iets te letterlijkquote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef Hetiszover het volgende:
Veel deelnemers zeg. Dat zal wel duwen en trekken worden.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef Adelante het volgende:
Banen verliezen door te veel masturberen
quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef sinadO het volgende:
Zoveel volk dat je er bijna niet doorheen komt!
Ach, volgens mij is dat hele stuk uit zijn verband gerukt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef Hetiszover het volgende:
Die gast ziet er serieus nog best leuk uit voor meiden, jammer dat dat weer zo kromgetrokken wordt.
Zou kunnen. Ik kan er zo langzamerhand geen peil meer op trekken.quote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is dat hele stuk uit zijn verband gerukt.
En die gaat naar huis en boven op zolder zitten sjorrenquote:Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch 10x liever die rukkers dan die enge refo met z'n baardje.
Huuuu....
"de meeste homo's hebben ziektes!"quote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef Doler12 het volgende:
Oow nee je komt in de hel als je rukt wat een wreede god, is die vader van Jezus!
nee man, die gaat gewoon underkoffer naar die masturbatiemarathonquote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
En die gaat naar huis en boven op zolder zitten sjorren
Wel een originele hobbyquote:Op zondag 22 november 2009 22:45 schreef Sinceria het volgende:
Best een leuke gast. Jammer van zijn hobby.
Daar komt ie helemaal niet binnen joh.quote:Op zondag 22 november 2009 22:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee man, die gaat gewoon underkoffer naar die masturbatiemarathon
Alberto undercoverquote:Op zondag 22 november 2009 22:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Daar komt ie helemaal niet binnen joh.
Ik zie dingen voor mequote:Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef MikeyMo het volgende:
Die refo...
homoseksuelen dragen allemaal ziektes bij zich omdat ze elkaars kont likken en stront vreten
'Ik kon gewoon mezelf aanraken! DAT DIT KAN IN ENGELAND!!'quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
'Ik kon gewoon mezelf aanraken! DAT DIT KAN IN ENGELAND!!'
quote:Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
'Ik kon gewoon mezelf aanraken! DAT DIT KAN IN ENGELAND!!'
En die steekt ie dan..... waar ergens?quote:
High Teaquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef Hetiszover het volgende:
De Britse masturbeerders zijn in grote getale gekomen.
Hou op zegquote:Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom bestaat die pik uit twee pixels
Ik wil geen censuur
Jullie bedankt voor de tip in F&Fquote:
Oh wacht.quote:Het evenement is acht uur bezig en de eerste mensen komen klaar
quote:Op zondag 22 november 2009 22:47 schreef Hetiszover het volgende:
Zouden ze bij het evenement veel publiek trekken?
Oh, stiekeme lurker!quote:Op zondag 22 november 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jullie bedankt voor de tip in F&F
Als je UPC hebt en wilt betalenquote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is hier ergens uitzendinggemist van te zien?
Rtlgemist.nl denksquote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is hier ergens uitzendinggemist van te zien?
quote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan kun je hem nu in een ruk doorlezen.
Nee, ik zocht deelnemers voor de sint avatar wedstrijd (zie link in m'n sig), maar jullie postten alleen maar over dat programmaquote:
Het was de margrietquote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was vast een porrrrrrrneauboekje, denk je niet?
Staat wel kek op je grafsteen heur.quote:
Die trokken dan ook aan het kortste eindquote:
Mensen die zich hiervoor opgevenquote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die trokken dan ook aan het kortste eind
De rest trok ze er finaal uit.quote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die trokken dan ook aan het kortste eind
YOOOOOquote:Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef Hetiszover het volgende:
Op Ned. 3 zijn trouwens wel genitaliën in beeld
Een clitpiercing
Met een vertrokken gezicht.quote:
Boks!quote:Op maandag 23 november 2009 07:56 schreef de_boswachter het volgende:
Was al uit 2006....
Editie 2008 en 2009 heb ik gewonnen.....
Hoe gaat dat bij jou dan?quote:Op maandag 23 november 2009 09:18 schreef Suusje-V het volgende:
Hoe sommigen zich gedragen daar als ze klaarkomen
Die Aziaat toen hij liet zien hoe je kan klaarkomen zonder spermaquote:Op maandag 23 november 2009 09:18 schreef Suusje-V het volgende:
Hahaha ja, the masturbate-a-thon
Gezien, echt die vrouwen die zich daar aanmelden, lelijke dikke wijven
Hoe sommigen zich gedragen daar als ze klaarkomen
quote:Op maandag 23 november 2009 19:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die Aziaat toen hij liet zien hoe je kan klaarkomen zonder sperma
quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef RickoKun het volgende:
geen plaatjes, derhalve is dit een faaltopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derevaun Seraun.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |