Ik wil eigenlijk nog steeds wel weten wat de persoon, in het filmpje dat ik poste, allemaal fout had en waarom. Het lijkt mij een essentieel deel van dit topic, of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:
Met geluid en magnetisme is het gebeurd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:04 schreef ToT het volgende:
mediaconsument, laat het ff aan MIJ over welke opmerkingen in BNW / de topics gewenst zijn en welke niet, ook al ben je de TS. De opmerking was inderdaad wat prikkelend en je mag er zeer zeker op in gaan, maar jij bent niet degene die beslist wat hier gezegd mag worden en wat niet.
Mijn bron is zoals ik al zei o.a. Discovery.
Het einde van de Egyptische tijd is echt geen mythologisch raadsel: als je de laatst gebouwde piramides ziet, merk je dat men er steeds minder en minder moeite meer in ging steken.
Als mensen nog oprecht geloofden in dat de farao's goden waren, REKEN maar dat ze tot het eind doorgingen met grandioze bouwwerken te maken, om maar bij hen in een goed blaadje te komen!
Sorry, ik ben echt dol op mythologieën en mysteries enzo, maar sommige dingen zijn helaas toch wel verklaarbaar!
WEL ben ik het er mee eens dat het een raadsel is hoe die piramides gebouwd zijn, met zulke zware blokken zo hoog te krijgen.
ja dat heb ik ook gezien maar dat is falikante onzin.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb weleens een theorie gelezen dat als ze begonnen met het bouwen van een pyramide er eerst een heel groot vierkant van zware blokken neergelegd werd. Daarna werd er zand omheen gelegd, en daar werd de volgende laag stenen over het zand erop gerold. Door steeds dat zand er bij te leggen konden ze zo hoog bouwen. Het zand werd als de pyramide klaar was afgegraven.
Kijk in de topic over het zelfde onderwerp in NWS. Daar is dat filmpje ook behandeld.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog steeds wel weten wat de persoon, in het filmpje dat ik poste, allemaal fout had en waarom. Het lijkt mij een essentieel deel van dit topic, of zie ik dat helemaal verkeerd?
En dat zegt iemand die beweert dat het met geluid en magnetisme is gedaan.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gezien maar dat is falikante onzin.
Egypte is net zo min begonnen op een hoogepunt als Athene.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:04 schreef Lambiekje het volgende:
maar wat mij nog veel meer verbaasd is dat Egypte begon op zijn hoogte punt en langzaam wegzakte.
Lambiekje, ik zit af en toe jouw posts te lezen en wat weet jij toch ontzettend veelquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef Lambiekje het volgende:
ja dat heb ik ook gezien maar dat is falikante onzin.
Nou Lambiekje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou vertel! Waar heeft hij het fout en waarom?
Daar staat het antwoord ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 00:16 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nee, we moeten daarvoor in een ander topic kijken. Dat is namelijk goed voor het overzicht...
de piramide kwestie is trouwens een beetje off topicquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bedankt voor de bron. Of heb je het zelf allemaal meegemaakt?
Niet zo gek natuurlijk. Ik vond hem met deze presentatie erg charismatisch over komen en daarbij komt natuurlijk dat hij veel aanzien heeft (of hadquote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef ToT het volgende:
An inconveniant truth is nu op Canvas bezig. Ik weet dat Gore compleet voor lul stond tegenover de wetenschappelijke wereld met de leugens die in deze film zitten, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen tijdens het kijken direkt in paniek naar de thermostaat rennen om 'm een graad of 3 lager te zetten.
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Vond hem toen ook erg overtuigend. Nu niet meer.quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef ToT het volgende:
An inconveniant truth is nu op Canvas bezig. Ik weet dat Gore compleet voor lul stond tegenover de wetenschappelijke wereld met de leugens die in deze film zitten, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen tijdens het kijken direkt in paniek naar de thermostaat rennen om 'm een graad of 3 lager te zetten.
En ook jammer dat Gore 1 van de grootste verbruikers is. Met zijn gereis van continent naar continent.quote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk. Ik vond hem met deze presentatie erg charismatisch over komen en daarbij komt natuurlijk dat hij veel aanzien heeft (of had). Ik vind het, als je puur naar de presentatie kijkt, een goede presentatie, jammer alleen van de zogenaamde 'feiten'
Ik heb eerlijk gezegt nooit de moeite genomen om hem te kijken. Had iig het idee dat de aar 'feiten' waar ik over las wel genoeg zeiden over de flater die er geslagen wordt. Misschien dat ik em binnenkort alsnog kijk, als ik weer even stageverslag-tik-vermoeidheid heb.quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef ToT het volgende:
Voila, de werkelijke rede. En dacht men nu werkelijk dat de heren politici geven om de natuur en energie.quote:In Kopenhagen wordt over een wereldregering vergaderd onder het mom van klimaatonderhandelingen
Er staan de wereld nog wat nare verassingen te wachten in de loop van het Copenhagen-overleg. Als de huidige draft van de nieuwe overeenkomst ook maar enigszins lijkt op wat er straks getekend gaat worden. Want wat al die zogenaamd klimaat-verantwoordelijke politici even waren vergeten te vertellen, is wat er daadwerkelijk wordt besproken. Net zo min als onze 'onafhankelijke media'.
Enter Lord Christopher Monckton. De voormalig adviseur van Margaret Thatcher gaf een toespraak op Bethel University in St. Paul, Minnesota, eerder deze maand en die toespraak kwam nogal hard aan. Voor het eerst leerde het grote publiek dat er een 181-pagina voorstelovereenkomst bestaat dat voorziet in een VN-raamwerk voor klimaatverandering. Een ruwe versie van wat in December getekend zou kunnen worden.
Het klimaat is echter maar een rookgordijn, waar het volgens Lord Monckton daadwerkelijk om gaat is een transnationale regering op een schaal die de wereld nog nooit gezien heeft. De wereldregering wordt daadwerkelijk een feit. Een nieuwe wereld orde.
[..]
Landen die ondertekenen geven hun soevereiniteit op aan de VN. Het document is meer dan ooit zo complex en onbegrijpelijk mogelijk gemaakt.
En dat is De Waarheid omdat?quote:Op maandag 7 december 2009 10:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voila, de werkelijke rede. En dacht men nu werkelijk dat de heren politici geven om de natuur en energie.
Wat een ziekelijk decadentie.
NWO een feit is en zeker met die Global Governance EU president.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |