abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75105710
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75108293
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:35 schreef ToT het volgende:
Van de Frontpage:

Zoekmachine Google filtert sinds vandaag de term 'climategate' uit haar suggesties (dus niet uit de zoekresultaten). Ook zul je climategate niet terugvinden als je zoekt op climate.

Climategate is de term die werd gegeven aan de meer dan 61mb aan e-mails en documenten van de University of East Anglia, die door een hacker of klokkenluider naar de media zijn gelekt en waarin aanwijzingen zijn te vinden die kunnen duiden op grootschalig gesjoemel met onderzoeksresultaten rondom global warming. Data zou worden gemanipuleerd als deze de gangbare theorie van man-made global warming niet ondersteunden.

Ondanks het feit dat de zoekterm 'climategate' inmiddels 10.600.000 resultaten oplevert en daarmee de zoekterm 'global warming' met 400.000 overschrijdt, verschijnt sinds vanavond de term climategate niet langer in de google autosuggest. Zelfs niet als je de term al in z'n geheel hebt ingetikt.

Bij zoeken op de term 'climate' komt climategate op in ieder geval de eerste 25 pagina's met zoekresultaten, maar mogelijk veel verder, in het geheel niet voor.

Waarom google deze resultaten censureert is niet duidelijk. Omdat ook main stream media de hele affaire lijkt te negeren gaan over internet de geruchten dat het hele verhaal in de doofpot gestopt wordt. Voor geïnteresseerden zit er niets anders op dan direct te zoeken op 'climategate' - wat nog wel gewoon werkt, of gebruik te maken van Microsofts zoekmachine Bing, waar de autosuggest nog wel onbevooroordeeld dienst doet.

Klik hier voor een flash video.

Update:
Inmiddels is bij een aantal mensen de suggestie 'climategate' terug, of zelfs nooit weggeweest. Waarom de term niet bij iedereen opduikt in de zoeksuggesties is niet bekend, noch is bekend waarom de term in de eerste plaats verdwenen is.
Logisch, Google heeft zelf ook miljoenen geinvesteerd in groene energie en meer van dat soort zaken.
En dat allemaal naar aanleiding van de hele hype rond "global warming".
Natuurlijk dat Google zelf niet wil afgaan, u langzaamaan de waarheid boven water komt drijven.

Inconvenient baby, all very inconvenient....just like Al Gore said.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 29 november 2009 @ 14:50:52 #43
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75110065
Ik heb vlug even wat gelezen uit dat 60 megabyte pakketje maar het is gewoon een verzameling van troep eigenlijk.

Er is geen logische opbouw, geen conclusie etc. Gewoon een verzameling van documenten dus.

De meeste documentjes hebben werkelijk NIETS te maken met een complot.

Misschien dat er een paar e-mails bijzitten waaruit je kunt concluderen dat de auteur een bepaalde mening heeft, maar dat is dan ook alles.

Kortom: Als dit bewijs moet voorstellen dan is daarmee bewezen dat die "hackers" zelf idioten zijn.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 29 november 2009 @ 14:54:14 #44
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75110145
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:50 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik heb vlug even wat gelezen uit dat 60 megabyte pakketje maar het is gewoon een verzameling van troep eigenlijk.

Er is geen logische opbouw, geen conclusie etc. Gewoon een verzameling van documenten dus.

De meeste documentjes hebben werkelijk NIETS te maken met een complot.

Misschien dat er een paar e-mails bijzitten waaruit je kunt concluderen dat de auteur een bepaalde mening heeft, maar dat is dan ook alles.

Kortom: Als dit bewijs moet voorstellen dan is daarmee bewezen dat die "hackers" zelf idioten zijn.

Wat een conclusie zeg.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 29 november 2009 @ 19:30:57 #45
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75118329
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:35 schreef ToT het volgende:
Update:
Inmiddels is bij een aantal mensen de suggestie 'climategate' terug, of zelfs nooit weggeweest. Waarom de term niet bij iedereen opduikt in de zoeksuggesties is niet bekend, noch is bekend waarom de term in de eerste plaats verdwenen is.
Daar is niks raars of verdachts aan. Google zoekmachine gebruikt meerdere servers. Iets wat bijvoorbeeld bij mij op een bepaalde positie staat op een bepaald keyword, kan bij jou op een andere positie staan. En zo is het ook met de autosuggest, die is niet op elk moment en voor iedereen precies hetzelfde.

Mijn vak is, onder andere, zoekmachineoptimalisatie, dus ik heb er zeer zeker wel verstand van .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:11:01 #46
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75172416
Toch denk ik dat die opwarming geen hoax is, kijk alleen al naar deze afgelopen maand, een na warmste november. We zien dat de poolkappen smelten, waterspiegel stijgt.. dat kun je niet ontkennen.
The truth was in here.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:38:13 #47
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75173034
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:11 schreef Bastard het volgende:
Toch denk ik dat die opwarming geen hoax is, kijk alleen al naar deze afgelopen maand, een na warmste november. We zien dat de poolkappen smelten, waterspiegel stijgt.. dat kun je niet ontkennen.
Dusver geen wetenschapper ter wereld ontkent de schommelingen waaraan het klimaat op aarde onderhevig is.

NL heeft b.v. ooit een tropisch klimaat gehad dat is gebleken uit fossiel materiaal van planten die alleen in een tropisch klimaat geleefd kunnen hebben in het verre verleden.

De grote keien te zien in de provincie Drenthe zijn daar ooit terecht gekomen door te zijn voortgestuwd door het gletsjerijs dat daar ooit gelegen heeft. In een later stadium zijn die keien ook verplaats door de vroegste bevolkingen aldaar en grafkelders mee gemaakt.

Poolijs metingen wijzen uit dat op aarde er niets anders heeft plaatsgevonden dan verschuivingen van klimaat omstandigheden en er geen correlatie is vast te stellen tussen CO2 en verhoogde temperaturen.

De wetenschap heeft ook vastgesteld dat ons gehele zonnestelsel warmer is geworden, dus al de planeten in onze nabije omgeving.

De politici met behulp van ingehuurde reten-schappers met belasting geld willen dit nu in de schoenen schuiven van alle wereld burgers ter wereld.

Terwijl de V.S. inmiddels 6000 patent aanvragen actief heeft geblokkeerd die een alternatief bieden ter vervanging van b.v. fossiele brandstof.

Paul LaViolette is een echte wetenschapper (met titels en al, geen RETEN-schapper dus ) die veel onderzoek gedaan heeft naar ijstijden en aarde veranderingen.

Hij is tot de conclusie gekomen dat de aarde regelmatig overspoeld wordt door een zogenaamde galactische supergolf, een soort van energetische tsunami. En dat heeft in het verleden geleid tot grote rampen, ijstijden, poolverschuivingen enzovoorts. En...Paul LaViolette denkt dat we elk moment de volgende kunnen verwachten...

Paul LaViolette
http://www.etheric.com/

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 01-12-2009 11:21:06 ]
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:53:16 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75173379
Maar ook al vind er eens in de zoveel tijd een aardse geologische ramp plaats, wellicht helpen wij, of vervroegen wij die ecologische ramp door de CO2 uitstoot wel?
The truth was in here.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:10:46 #49
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75173843
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
Maar ook al vind er eens in de zoveel tijd een aardse geologische ramp plaats, wellicht helpen wij, of vervroegen wij die ecologische ramp door de CO2 uitstoot wel?
Als dat het geval was zouden we de stijging in de temperatuur direct moeten kunnen meten vanaf het begin van de industrialisatie b.v. vanaf begin 1900 ongeveer neem ik aan.

Het is echter een trend die over een veel langere periode meetbaar is en is een zeer geleidelijke stijging in de temperatuur.

Deze gegevens zijn naar alle waarschijnlijkheid kunstmatig aangedikt om een alarmerend snelle stijging weer te geven.

Het is mogelijk dat er iets anders achter schuilt hetgeen 10.000 keer erger is dan word voorspelt en waartegen geen mens of dier is tegen te beschermen dus wordt dit ook niet gedaan.

In de video hierboven heeft Dr Paul LaViolette het daarover maar kan hooguit voorspellen met 90% zekerheid dat in de komende 400 jaar er weer een ijstijd zou kunnen heginnen.

De volledige samenvatting is in het engels helaas:

Dr Paul LaViolette is the measured counterpart to Patrick Geryl, whose interview we have released simultaneously. A brilliant and maverick astrophysicist, Paul is best known for his research into a new theory of matter he calls Subquantum Kinetics - based on systems theory, which he studied for his PhD thesis - and for his carefully argued hypothesis, first formulated in 1983, that our galactic center periodically emits devastating waves he termed superwaves.

Galactic superwaves are intense cosmic ray particle bombardments that originate from the center of our Galaxy, and that last for periods of up to a few thousand years. Paul explains that astronomical and geological evidence indicates that the last major superwave impacted our solar system around 12,000 to 16,000 years ago, and produced abrupt changes of the Earth's climate.

The land animal extinction episode which occurred during this interval was the worst in several million years, and Paul estimates that approximately one or two superwaves strong enough to trigger an ice age are presently on their way to us from their birthplace at the galactic core... 23,000 light years away. Paul states that there is a real chance that one such event could arrive within the next few decades. Importantly - because they travel at the speed of light - we would not see them coming.

Paul explains that less intense superwaves, which recur with considerable frequency, could also pose a threat. He cites evidence that the galactic center has erupted as many as ten times in the last 2,000 years, the most recent event occurring about 700 years ago. While these low intensity events could have passed unnoticed in earlier centuries, today they could be extremely hazardous. The EMP [electromagnetic pulse] accompanying such a superwave could knock out electrical power grids and communication networks on a global scale. Consequently, argues Paul, study of this phenomenon deserves a very high priority, and he founded The Starburst Foundation to do this.

Of some considerable interest is the testimony from our insider source Jake Simpson, who told us in October 2008 that there was a 'wave' coming - but that it would not arrive here for quite a few years: possibly around 2017-2020. When asked how he knew, his response was that highly advanced and classified superluminal [faster-then-light] craft had been out to "take a look", and had then returned to report back with the information. Jake told us that the effect could either be cataclysmic, or "just a puff of wind"... and that exactly what would happen, and when, was simply not known.

Of interest also is the anonymous testimony from a senior Electrical Engineer, whose wife contacted us in April 2009 to report an anticipated major breakdown of national power supplies a few years from now. These reports - and others (such as that from Dan Sherman) - all weave together to form an unsettling picture. While we have said separately that we do not agree with Patrick Geryl's conclusions, it does seem that the Earth, and the human race, may possibly be in for a bit of a rough ride... from a number of different causes.

[ Bericht 56% gewijzigd door slackster op 01-12-2009 10:22:09 ]
pi_75179952
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:38 schreef slackster het volgende:

[..]

Dusver geen wetenschapper ter wereld ontkent de schommelingen waaraan het klimaat op aarde onderhevig is.

NL heeft b.v. ooit een tropisch klimaat gehad dat is gebleken uit fossiel materiaal van planten die alleen in een tropisch klimaat geleefd kunnen hebben in het verre verleden.

De grote keien te zien in de provincie Drenthe zijn daar ooit terecht gekomen door te zijn voortgestuwd door het gletsjerijs dat daar ooit gelegen heeft. In een later stadium zijn die keien ook verplaats door de vroegste bevolkingen aldaar en grafkelders mee gemaakt.

Poolijs metingen wijzen uit dat op aarde er niets anders heeft plaatsgevonden dan verschuivingen van klimaat omstandigheden en er geen correlatie is vast te stellen tussen CO2 en verhoogde temperaturen.

De wetenschap heeft ook vastgesteld dat ons gehele zonnestelsel warmer is geworden, dus al de planeten in onze nabije omgeving.

De politici met behulp van ingehuurde reten-schappers met belasting geld willen dit nu in de schoenen schuiven van alle wereld burgers ter wereld.

Terwijl de V.S. inmiddels 6000 patent aanvragen actief heeft geblokkeerd die een alternatief bieden ter vervanging van b.v. fossiele brandstof.

Paul LaViolette is een echte wetenschapper (met titels en al, geen RETEN-schapper dus ) die veel onderzoek gedaan heeft naar ijstijden en aarde veranderingen.

Hij is tot de conclusie gekomen dat de aarde regelmatig overspoeld wordt door een zogenaamde galactische supergolf, een soort van energetische tsunami. En dat heeft in het verleden geleid tot grote rampen, ijstijden, poolverschuivingen enzovoorts. En...Paul LaViolette denkt dat we elk moment de volgende kunnen verwachten...

Paul LaViolette
http://www.etheric.com/
Er zullen ongetwijfeld hogere machten spelen die de lange termijn kunnen beinvloeden mbt het klimaat. Maar iedereen moet toch wel inzien dat wij (de mens) ontzettend veel CO2 aan het uitstoten zijn, dat kan je toch niet ontkennen? En het is toch bekend wat de eigenschappen van CO2 zijn en dat het voor de mens zelf ook niet al te gezond is. Het is alleen al voor de volksgezondheid een goed idee om de hoeveelheid uitstoot van CO2 te verlagen. Als prettige bijkomstigheid zal misschien blijken dat de natuur zich weer 'natuurlijker' gaat gedragen, dan is dat mooi meegenomen.
  woensdag 2 december 2009 @ 08:39:04 #51
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75202183
quote:
Sorry maar, de enige reden dat nederland ooit een tropisch klimaat heeft gehad is omdat nederland ooit in de tropen lag!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 2 december 2009 @ 08:44:11 #52
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75202255
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:39 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Sorry maar, de enige reden dat nederland ooit een tropisch klimaat heeft gehad is omdat nederland ooit in de tropen lag!
Sorry maar, je hoeft mij niet te vertellen dat tropische klimaten alleen in de tropen voorkomen en niet op de noordpool
  woensdag 2 december 2009 @ 08:47:12 #53
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75202302
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:44 schreef slackster het volgende:

[..]

Sorry maar, je hoeft mij niet te vertellen dat tropische klimaten alleen in de tropen voorkomen en niet op de noordpool
Wat is dan je link met "het klimaat"? Nederland zwerft over de aarbol met de rest van de tektonische platen. Dat heeft toch niets met het klimaat te maken?
Ecosia
  woensdag 2 december 2009 @ 10:51:23 #54
218617 YazooW
bel de wouten!
  woensdag 2 december 2009 @ 14:01:34 #55
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_75210759
Let op hoe ze het geschikt van Global Warming naar Climate Change veranderen.

Climate change sceptics are 'muddled', says Lord Stern
http://www.telegraph.co.u(...)says-Lord-Stern.html
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:43:11 #56
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75211998
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:47 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Wat is dan je link met "het klimaat"? Nederland zwerft over de aarbol met de rest van de tektonische platen. Dat heeft toch niets met het klimaat te maken?
Wat is dan jouw link met het onomstotelijk bewijs hetgeen aantoont dat NL dan ook daadwerkelijk op de evenaar gesitueerd was destijds?

alhoewel ik mogelijkerwijs een ongelukkig voorbeeld aanhaalde zijn klimaat schommelingen waarvan een lange reeks ijstijden een voorbeeld zijn een feit en wetenschappelijk bewezen

dus wat is je punt?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:51:52 #57
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75212285
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:43 schreef slackster het volgende:

[..]

Wat is dan jouw link met het onomstotelijk bewijs hetgeen aantoont dat NL dan ook daadwerkelijk op de evenaar gesitueerd was destijds?
Ik stel een normale vraag, wat is de link met het klimaat.
quote:
alhoewel ik mogelijkerwijs een ongelukkig voorbeeld aanhaalde zijn klimaat schommelingen waarvan een lange reeks ijstijden een voorbeeld zijn een feit en wetenschappelijk bewezen

dus wat is je punt?
Dus, als de aarde NU opwarmt wordt de kans op een ijstijd groter, ben je het daar mee eens?
Ecosia
  woensdag 2 december 2009 @ 15:09:48 #58
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75212924
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:51 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ik stel een normale vraag, wat is de link met het klimaat.
mijn link met het klimaat heb ik al een stuk of tien keer uitgelgd in dit topic maar wil het met alle liefde nog wel een keer voor je doen.

Mijn link met het klimaat is dat ik graag lig te zonne baaien aan de costa del sol op als vakantie ben o.a.

los daarvan kan ik me ontzettend opwinden over een maatschappij die geheel lijkt te zijn los gekoppeld van enig besef dat er ook nog zoiets bestaat als een gezond verstand

dus niet vrijwillig ten prooi hoeven te vallen aan RETEN-schappelijke terroristen die niet alleen IQ verlagende vaccins willen toedienen maar ook de schuld van de klimaat problematiek in de schoenen willen schuiven van iedere wereld burger zodat er dankzij koolstof belasting nog wat geld in het laatje komt wanneer de olie op is

tevens de rede voor het oh-zo gulle voorstel van (Tr)Eurlings om mensen om zich te kunnen verplaatsen via de openbare wegen wil taxeren, ook iets waar je geen ruk tegen doet zodra we allemaal elektrisch rijden over een poos

niemand vraagt zich intussen af waarom iemand in een fiat 500 uit de jaren 60 zo meteen exact hetzelfde gaat betalen als iemand met een Hummer SUV over de zelfde aflegde afstand

maar toch moeten er voor miljarden geïnvesteerd worden in infrastructuur om iedereen te kunnen volgen zodra die de auto in stappen

begin je het al een beetje te volgen?
quote:
[..]

Dus, als de aarde NU opwarmt wordt de kans op een ijstijd groter, ben je het daar mee eens?
er zijn inderdaad wetenschappers die menen aan te kunnen tonen dat een verhoogde CO2 in de lucht altijd een voorbode is geweest van een ijstijd die op komst is

maar daar wil ik me niet aan wagen gezien het niet mijn expertise gebied is

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 02-12-2009 23:23:29 ]
  woensdag 2 december 2009 @ 15:56:50 #59
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75214458
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef slackster het volgende:

[..]

mijn link met het klimaat heb ik al een stuk of tien keer uitgelgd in dit topic maar wil het met alle liefde nog wel een keer voor je doen.

Mijn link met het klimaat is dat ik graag lig te zonne baaien aan de costa del sol op als vakantie ben o.a.

los daarvan kan ik me ontzettend opwinden over een maatschappij die geheel lijkt te zijn los gekoppeld van enig besef dat er ook nog zoiets bestaat als een gezond verstand

dus niet vrijwillig ten prooi hoeven te vallen aan RETEN-schappelijke terroristen die niet alleen IQ verlagende vaccins willen toedienen maar ook de schuld van de klimaat problematiek in de schoenen willen schuiven van iedere wereld burger zodat er dankzij koolstof belasting nog wat geld in het laatje komt wanneer de olie op is

tevens de rede voor het oh-zo gulle voorstel van (Tr)Eurlings om mensen op zich te verplaatsen via de openbare wegen wil taxeren, ook iets waar je geen ruk tegen doet als we allemaal elektrisch rijden over een poos

niemand vraagt zich intussen af waarom iemand in een fiat 500 uit de jaren 60 zo meteen exact hetzelfde gaat betalen als iemand met een Humber SUV over de zelfde aflegde afstand

maar toch moeten er voor miljarden geïnvesteerd worden in infrastructuur om iedereen te kunnen volgen zodra die de auto in stappen

begin je het al een beetje te volgen?
[..]

er zijn inderdaad wetenschappers die menen aan te kunnen tonen dat een verhoogde CO2 in de lucht altijd een voorbode is geweest van een ijstijd die op komst is

maar daar wil ik me niet aan wagen gezien het niet mijn expertise gebied is
Godsammekolere. Mijn opmerking was alleen dat het INDERDAAD LOGISCH IS DAT NEDERLAND EEN TROPISCH KLIMAAT HEEFT GEHAD AANGEZIEN HET EEN PAAR MILJOEN JAAR GELEDEN IN DE TROPEN LAG. I.E. NIET OP DE ZELFDE LENGTE EN BREEDTE GRAAD WAAR HET ZICH HEDEN TEN DAGEN BEVIND.

En gelukkig geef je zelf ook aan dat een stijgende CO2 concentratie een mogelijk voorbode zou kunnen zijn van een ijstijd.

Het feit dat die stenen die je in drenthe ziet afkomstig zijn uit scandinavia zou je enig idee moeten geven van het stuk ijs dat ze versleept. Elk logisch nadenkend mens zou DAN moeten beseffen dat ALS de kans bestaat dat wat wij nu doen de kans verhoogd dat dat fenomeen NOGMAALS op gaat treden wij beter moeten uitkijken met wat we doen, toch?
Ecosia
  woensdag 2 december 2009 @ 16:23:23 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_75215491
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')