abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75467986
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:14 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het is moeilijk dat inderdaad niet te zien.
Men reageert zeer defensief hierop.
Vooral de gevestigde media in de westerse wereld (alle Nederlandse zenders, BNR, BBC World Service, CNN)
Ook het interview met Al Gore, waarbij hij alleen aan het woord is. Ook weer lekker eenzijdig.

En je wordt er nu ook dagelijks er letterlijk mee doodgegooid.
Echt per dag gaat het bij elkaar opgeteld op elke zender wel minstens een uur alleen maar over "Global Warming".
Je reinste propaganda allemaal. Ook die reclame er tussen door op RTL Z of CNN. Niet zelden een groene thema.
Je ziet duidelijk dat er nu meer dan ooit een politiek agenda aan het volk moet worden verkocht, zo niet door de strot worden geduwd.
Als ze wat meer vertrouwen hadden in hun gelijk, dan hadden ze zichzelf niet zo hard hoeven verdedigen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 10 december 2009 @ 00:27:24 #262
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75468185
In "the global warming swindle" documenaire wordt aangehaald dat hoge CO2-ontwikkeling de warmte vólgt met vertraging. Dus eigenlijk het omgekeerde van wat de CO2-Stasi nu beweert. De opwarming zou niet ontstaan door teveel CO2 maar juist andersom. CO2-ontwikkeling wordt hoger ná warmere perioden. Het volgt warmte-ontwikkeling met een vertraging. Dit is gelijk mijn antwoord op de vraag van Grrrr.

De data van de wetenschappers waar Al Gore zijn verhaal ook op basseert, onderzoek naar CO2 concentratie gavangen in ijs door de jaren heen. Geeft aan dat CO2-ontwikkeling door de jaren warmte-ontwikkeling volgt, niet andersom. En dus nee ik geloof nogsteeds niet in manmade GW.

De politieke ontwikkelingen vind ik op zn zachtst gezegd wel eng. Hoe deze mannetjes en vrouwtjes een leugen kunnen verkopen. En goed ook. En uiteindelijk gaat het om een wereld-belasting. Dokken dokken dokken.

Echte millieu-problemen kan deze politici geen ruk schelen. Want de constructie wordt zo dat de grote vervuilende corporaties gewoon mogen dumpen en stoken wat zij willen. Zij hebben het geld om de 'carbon-credits' te kopen bij Gore en de IMF. terwijl straks huiseigenaren en daarna particulieren boetes krijgen als hun woning niet optimaal is geisoleerd volgens politieke standaarden en gelobby.

[ Bericht 20% gewijzigd door Schenkstroop op 10-12-2009 00:46:49 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 10 december 2009 @ 00:43:15 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_75468679
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
In "the global warming swindle" documenaire wordt aangehaald dat hoge CO2-ontwikkeling de warmte vólgt met vertraging. Dus eigenlijk het omgekeerde van wat de CO2-Stasi nu beweert. De opwarming zou niet ontstaan door teveel CO2 maar juist andersom. CO2-ontwikkeling wordt hoger ná warmere perioden. Het volgt warmte-ontwikkeling met een vertraging. Dit is gelijk mijn antwoord op de vraag van Grrrr.

De data van de wetenschappers waar Al Gore zijn verhaal ook op basseert, onderzoek naar CO2 concentratie gavangen in ijs door de jaren heen. Geeft aan dat CO2-ontwikkeling door de jaren warmte-ontwikkeling volgt, niet andersom. En dus nee ik geloof nogsteeds niet in manmade GW.

De politieke ontwikkelingen vind ik op zn zachtst gezegd wel eng. Hoe deze mannetjes en vrouwtjes een leugen kunnen verkopen. En goed ook. En uiteindelijk gaat het om een wereld-belasting. Dokken dokken dokken.

Echte millieu-problemen kan deze politici geen ruk schelen. Want de constructie wordt zo dat de grote vervuilende corporaties gewoon mogen dumpen en stoken wat zij willen. Zij hebben het geld om de 'carbon-credits' te kopen bij Gore en de IMF. terwijl straks huiseigenaren en daarna particulieren boetes krijgen als hun woning niet optimaal is geissoleerd volgens politieke standaarden en gelobby.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 december 2009 @ 00:48:27 #264
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75468831
Er was een veel beter filmpje waarin iemand 'in congress' of weet ik veel waar, iig in Washington DC tijdens een interview of overhoring, de carbon-credit contsructie uit de doeken deed. En daar vragen over stelde. Moet em vinden.

[ Bericht 15% gewijzigd door Schenkstroop op 10-12-2009 00:55:53 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75473777
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als ze wat meer vertrouwen hadden in hun gelijk, dan hadden ze zichzelf niet zo hard hoeven verdedigen.
Tuurlijk, nu moeten wij meer vertrouwen hebben, zonder enige vorm van kritiek blijkbaar.
Het is toch ook wat, dat we niet alles meer voor zoete koek aannemen, en zelf ook nadenken.
Ze zouden eens waarover ze al zo lang zo hard van de toren, met moord en brand en de apocalypse, schreeuwen gaan verdedigen
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:35:42 #266
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75476463
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef huhggh het volgende:

[..]

Tuurlijk, nu moeten wij meer vertrouwen hebben, zonder enige vorm van kritiek blijkbaar.
Het is toch ook wat, dat we niet alles meer voor zoete koek aannemen, en zelf ook nadenken.
Ze zouden eens waarover ze al zo lang zo hard van de toren, met moord en brand en de apocalypse, schreeuwen gaan verdedigen
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef huhggh het volgende:

[..]

Denk zelfs dat de discussie over "Climate Gate" ook iets zweverig heeft zoals een plotselinge stijging van het algemene bewustzijn niveau of zoiets waardoor je gaat realiseren dat het e.e.a. ook te maken heeft met hoe iemand zelf van binnen in elkaar zit

Dan krijg je een soort scheiding van type mensen, een fundamenteel cynisch en verbitterd soort mens die zich ten einde van dagen in een zuiver materialistische en conservatief wereldbeeld vastbijt en zich daarom helaas in een soort kwaadaardige zelfgenoegzaamheid waant uit eigenbelang overwegingen, in de wetenschap namelijk dat zij in zekere zin hun legitimiteit en hun maatschappelijke status ontlenen aan het bedienen van die heersende status quo, soms verdenk ik Monolith en Iblis wel eens van dat soort neigingen

Die steken in toenemende mate contrasterend af met het soort mensen die het aandurven om juist af te willen van een soort uitzichtloze en vastgeroeste wereld die veel te lang in de greep is geweest van een en dezelfde soort macht structuur die hun eigen geschiedenis hebben geschreven en al de informatie voorziening van haar burgers in handen hebben. Maar die nu voor het eerst geconfronteerd zijn met niet alleen het Internet maar ook de nieuwe opkomende wereld economieën en wereld machten die meer dan ooit bewust zijn van hun eigen identiteit en tot op zekere hoogte een eigen onafhankelijkheid

Die nieuwe economieën, vormen een bedreiging en mogen vooral niet te exponentieel blijven groeien. Die nieuwe economieën weten wel waar ze mee te maken hebben en weten wel beter dan zich opnieuw te laten overheersen of domineren door de restanten van die oude wereld, die ooit het Imperialisme en Kolonialisme voortbrachten naar vrijwel de hele wereld.

De levenskracht en optimisme die aan het opbloeien is in Azië b.v. waar voor het eerst in vele generaties het onderwijs meer toegankelijk is geworden voor iedereen en voor het eerst moderne levensomstandigheden verbeterd zijn geworden.

Die invloed moet vooral ook niet teveel ontstaan in het Westen omdat de inmiddels decadente en ingeslapen bevolkingen van Europa en Amerika die al sinds vele decennia over dat hoogte punt in hun culturele ontwikkeling heen zijn en richting de afgrond aan het afdalen zijn kunnen maar beter ingeslapen blijven. Het laatste wegens inmiddels ten prooi te zijn gevallen aan diepgewortelde corruptie in zowel de politiek, de corporaties en de financiële wereld

De mensen die hun tijd uitzitten in onze half vergane en vervallen verouderde wereld orde, die te vergelijken is met het oude Rome die eveneens in brand stond en waar corruptie aan de orde van de dag was, moeten vooral nog een tijd in het duister tasten over wat er precies allemaal aan de hand is.

Het establishment is zich wanhopig aan het vastklampen aan die verouderde machtsstructuur en doen er van alles aan om de bevoorrechte voorrangspositie te behouden. De met rap tempo opeenvolgende debacles, 9/11, Financiële Crisis, Belasting paradijzen, Afghanistan, Irak, Iran, Vaccinatie Pandemieën, Climate hoax, Moslim terrorisme en ga zo maar door zijn allemaal symptomen van die een en de zelfde ontwikkeling.

Eigenlijk is het niets meer of minder dan al het ongedierte die in een keer uit alle hoeken en gaten tevoorschijn komen en totaal gepanikeerd rondrennen om nog te roven wat er te plunderen valt voordat de nieuwe economieen die deel moeten gaan uitmaken van het nieuwe internationale monetaire systeem inzage gaan opeisen in de boekhouding van dat verouderde verrotte systeem, vooral omdat zij namelijk geacht zullen worden om deel te nemen aan dat nieuwe internationale monetaire systeem

Moment dat die beerput in alle hevigheid opengebroken wordt na het vallen van de U.S. $, zal Azië zich wel afvragen of zij wel van die brug af willen springen. Japan en China zullen zich realiseren hoe de 3de wereld onderdrukt is gehouden en onderontwikkeld en zullen waarschijnlijk niets minder accepteren dan een volledige overhandiging van de wereld bank en IMF en Federale Reserve en zal het hart v/d financiële wereldje verschuiven van het corrupte westen naar Azië

Er zullen in ieder geval nog heel wat debacles de kop op steken voordat het zover is met het opruimen van de "puinhopen van paars" zoals Dhr, Fortuyn ooit zij. Pim was als eenling geen lang leven beschoren natuurlijk, want als er iets is waar het establishment niet tegen kunnen is het wanneer hun vuile was wordt buiten gehangen. Zie het onmiddellijke ontslag van VVD-Kamerlid Arend Jan Boekestijn omdat hij iets te loslippig was geweest over een gesprek met de Koningin

Die Fortuynistische spirit alhoewel in een andere vorm leeft wel voort al zij het een langzaam proces van een hack hier, een overleden bankier daar, dan weer een omgevallen financiële instelling, dan weer een Climate Gate of een andere meesteroplichter zoals Madoff die voor de 150 jaar de bak in draait.

Uiteindelijk zal beetje bij beetje het kaartenhuis vallen. De wereld heeft het door en willen af van de zionistische macht wellustelingen en hun bankiers die de wereld gegijzeld willen houden en steeds nieuwe oorlogen, fiasco's, pandemieën en conflicten nodig hebben om zichzelf in stand te kunnen houden.

Dit al een jaar of elf jaar geleden te hebben onderzocht en van op de hoogte te zijn dan weet ik op gegeven moment wel aan de zijde van wie ik sta en welke partij ik het meest een warm hart toedraag om zo maar te zeggen

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 11-12-2009 14:25:27 ]
pi_75488384
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:

Echte millieu-problemen kan deze politici geen ruk schelen. Want de constructie wordt zo dat de grote vervuilende corporaties gewoon mogen dumpen en stoken wat zij willen. Zij hebben het geld om de 'carbon-credits' te kopen bij Gore en de IMF. terwijl straks huiseigenaren en daarna particulieren boetes krijgen als hun woning niet optimaal is geisoleerd volgens politieke standaarden en gelobby.
Je begrijpt natuurlijk wel dat wij daar óók voor betalen als consument zijnde hè?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 10 december 2009 @ 20:10:14 #268
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75494261
Dat is logischerwijs ook zo. Alle kosten worden gewoon doorbereknd naar de klant. Grote bedrijven maken zich dus absoluut geen zorgen denk ik om de nieuwe CO2-maatregelen.
  donderdag 10 december 2009 @ 21:20:31 #269
52357 Lambiekje
pi_75496941
quote:
Copenhagen Report: IPCC’s Damage Control and Hitler Youth

HITLER YOUTH
Every arm of the United Nations is designed to bring the world into a one world government through treaties. The United Nations International Children’s Emergency Fund (UNICEF) is working steadfastly and stealthily under the auspices of the United Nations Convention on the Rights of the Child (UNCROC) to this end creating a worldwide youth movement reminiscent of the Hitler youth. The UNCROC has been ratified by more countries than any other treaty. It makes the child the equal of the parents thus taking away all parental rights. Parental rights are passed to the United Nations. If governments are not moving fast enough, raise up a generation indoctrinated in the UN theology and the ball will not only move to the finish line, it will be carried over the finish line.

The ball is now the new climate change treaty known as the Copenhagen Protocol meant to replace the Kyoto Protocol due to expire in 2012. UNICEF got the ball rolling a week before the actual Conference of the Parties (COP 15) begins by holding the Children’s Climate Forum. From November 30-December 5th, 164 young Climate Ambassadors — children ages 14-17 from 44 countries — were brought to Copenhagen to discuss or in actuality, be told, what their rights are related to climate change and how they must commit to change. They were told if they are forced to live in an environmentally compromised planet, they won’t be able to enjoy their lives fully, since threats to their health and wellbeing will increase.
[..]
UNICEF is an evil organization intent on controlling the hearts and minds of our children.

[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 10-12-2009 21:25:25 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_75497034
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou nou, kan het wat minder Lambiekje.

[ Bericht 16% gewijzigd door ToT op 10-12-2009 21:25:35 ]
pi_75497124
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nou, kan het wat minder Lambiekje.
Je hebt het wel tegen Lambiekje he!

maar die opmerking slaat idd nergens op!
pi_75497406
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Je hebt het wel tegen Lambiekje he!

maar die opmerking slaat idd nergens op!
Ja, ik weet dat ik het tegen The Big Lambiek heb
  donderdag 10 december 2009 @ 21:42:02 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75497811
Ik mis weer vanalles zie ik
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_75498450
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik mis weer vanalles zie ik
Valt mee hoor
pi_75498525
Ja hoor, wat een vergelijking weer. Meen je nou serieus dat je UNICEF met de hitlerjugend vergelijkt.
De twee kunnen qua ideologie niet verder van elkaar afstaan. Heb je een link naar die stukken over dat kinderrechten verdrag?
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 10 december 2009 @ 22:07:20 #276
52357 Lambiekje
pi_75498857
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom TOT. Het is BNW.
UNICEF zij kindermishandelaars. Face It! Onze justitie kan toch ook gewoon kinderen exploiteren. Alles kan gedaan worden uit naam van de kinderen. Sheeple heeft dan zo iets van oehoehoeh wat erg maar het grote plaatje niet kennen.

overigens was dit de bron:
pi_75498905
Je opmerking ging nog even wat verder, maar onderbouw je mening even wat verder in een apart topic?
pi_75499722
Frontpage:

Huidig EU-voorzitter Zweden heeft meer dan 3 miljard euro verzameld bij de lidstaten voor snelle maatregelen tegen de uitstoot van CO2 in ontwikkelingslanden. Het geld is bestemd voor de komende 3 jaar.

Onduidelijk is nog hoeveel Duitsland, Frankrijk en Italië willen bijdragen. Dat meldden diplomaten bij de EU-top in Brussel vanavond. Nederland draagt 300 miljoen euro bij.

De EU wil dit geld inbrengen bij de onderhandelingen op de klimaattop in Kopenhagen. In totaal is er 5 tot 7 miljard euro nodig om de komende 3 jaar de ontwikkelingslanden te helpen bij de bestrijding van de gevolgen van klimaatverandering.
pi_75502645
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef ToT het volgende:
Frontpage:

Huidig EU-voorzitter Zweden heeft meer dan 3 miljard euro verzameld bij de lidstaten voor snelle maatregelen tegen de uitstoot van CO2 in ontwikkelingslanden. Het geld is bestemd voor de komende 3 jaar.

Onduidelijk is nog hoeveel Duitsland, Frankrijk en Italië willen bijdragen. Dat meldden diplomaten bij de EU-top in Brussel vanavond. Nederland draagt 300 miljoen euro bij.

De EU wil dit geld inbrengen bij de onderhandelingen op de klimaattop in Kopenhagen. In totaal is er 5 tot 7 miljard euro nodig om de komende 3 jaar de ontwikkelingslanden te helpen bij de bestrijding van de gevolgen van klimaatverandering.
Welja.
We hebben toch geld teveel, dus ach, wat maakt 300 miljoen nu uit
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:29:04 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75505505
Wat ik niet snap is hoe zij dit geld willen besteden in Afrika om de mensen daar te helpen. Kern-centrales bouwen zodat de Afrikannen eindelijk eens mogen genieten van electra ipv vergiftigd te woden door het stoken in hun klei-hutjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')