abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 22:07:20 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_75498857
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom TOT. Het is BNW.
UNICEF zij kindermishandelaars. Face It! Onze justitie kan toch ook gewoon kinderen exploiteren. Alles kan gedaan worden uit naam van de kinderen. Sheeple heeft dan zo iets van oehoehoeh wat erg maar het grote plaatje niet kennen.

overigens was dit de bron:
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_75498905
Je opmerking ging nog even wat verder, maar onderbouw je mening even wat verder in een apart topic?
pi_75499722
Frontpage:

Huidig EU-voorzitter Zweden heeft meer dan 3 miljard euro verzameld bij de lidstaten voor snelle maatregelen tegen de uitstoot van CO2 in ontwikkelingslanden. Het geld is bestemd voor de komende 3 jaar.

Onduidelijk is nog hoeveel Duitsland, Frankrijk en Italië willen bijdragen. Dat meldden diplomaten bij de EU-top in Brussel vanavond. Nederland draagt 300 miljoen euro bij.

De EU wil dit geld inbrengen bij de onderhandelingen op de klimaattop in Kopenhagen. In totaal is er 5 tot 7 miljard euro nodig om de komende 3 jaar de ontwikkelingslanden te helpen bij de bestrijding van de gevolgen van klimaatverandering.
pi_75502645
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef ToT het volgende:
Frontpage:

Huidig EU-voorzitter Zweden heeft meer dan 3 miljard euro verzameld bij de lidstaten voor snelle maatregelen tegen de uitstoot van CO2 in ontwikkelingslanden. Het geld is bestemd voor de komende 3 jaar.

Onduidelijk is nog hoeveel Duitsland, Frankrijk en Italië willen bijdragen. Dat meldden diplomaten bij de EU-top in Brussel vanavond. Nederland draagt 300 miljoen euro bij.

De EU wil dit geld inbrengen bij de onderhandelingen op de klimaattop in Kopenhagen. In totaal is er 5 tot 7 miljard euro nodig om de komende 3 jaar de ontwikkelingslanden te helpen bij de bestrijding van de gevolgen van klimaatverandering.
Welja.
We hebben toch geld teveel, dus ach, wat maakt 300 miljoen nu uit
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:29:04 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75505505
Wat ik niet snap is hoe zij dit geld willen besteden in Afrika om de mensen daar te helpen. Kern-centrales bouwen zodat de Afrikannen eindelijk eens mogen genieten van electra ipv vergiftigd te woden door het stoken in hun klei-hutjes
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:52:00 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_75512074
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef ToT het volgende:
Frontpage:

Echt hè. Hoe absurd kan het !
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_75512990
ach het komt uit de pot ontwikkelingssamenwerking. Je zou kunnen zeggen dat het geld nu met een doel uitgegeven wordt ipv dat het in de zakken van corrupte afrikaanse machthebbers verdwijnt. Vroeger had onwikkellingshulp andere thema's zoals scholing en infrastructuur. De laatste 10 jaar was er eigenlijk geen centraal thema. Nu is duurzaamheid het centrale thema. Er gaat btw geen éxtra geld naar ontwikkelingslanden. Alleen anders besteed.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_75513049
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:21 schreef switchboy het volgende:
ach het komt uit de pot ontwikkelingssamenwerking. Je zou kunnen zeggen dat het geld nu met een doel uitgegeven wordt ipv dat het in de zakken van corrupte afrikaanse machthebbers verdwijnt. Vroeger had onwikkellingshulp andere thema's zoals scholing en infrastructuur. De laatste 10 jaar was er eigenlijk geen centraal thema. Nu is duurzaamheid het centrale thema. Er gaat btw geen éxtra geld naar ontwikkelingslanden. Alleen anders besteed.
Ah, dat maakt het al een stuk beter te verteren. Misschien komt er dan iets goeds uit voort.
pi_75513336
Dat ligt er maar net van hoe ze dat geld gaan uitgeven. Zet je daar zelf projecten op. Of geef je het geld aan leiders daar. Optie twee is ongeveer net als tegen een zwerver zeggen dat hij die twee euro die je hem geeft voor eten moet gebruiken en niet voor drugs.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_75513462
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:33 schreef switchboy het volgende:
Dat ligt er maar net van hoe ze dat geld gaan uitgeven. Zet je daar zelf projecten op. Of geef je het geld aan leiders daar. Optie twee is ongeveer net als tegen een zwerver zeggen dat hij die twee euro die je hem geeft voor eten moet gebruiken en niet voor drugs.
Kunnen er eisen gesteld worden wat betreft het besteden van die 300 miljoen? En toezicht houden eventueel of er mee gedaan wordt waarvoor het bedoeld is?
pi_75523038
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kunnen er eisen gesteld worden wat betreft het besteden van die 300 miljoen? En toezicht houden eventueel of er mee gedaan wordt waarvoor het bedoeld is?
Net zo'n goed toezicht als op de financiële wereld!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75523126
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar staat onze regering garant voor uiteraard!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75524502
Het gaat volgende week vriezen en sneeuwen, KLIMAATHOAKZZZ!!!1!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75524554
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het gaat volgende week vriezen en sneeuwen, KLIMAATHOAKZZZ!!!1!!
Dus gaan we eindelijk een witte Kerst tegemoet?
pi_75524605
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus gaan we eindelijk een witte Kerst tegemoet?
Já, leuk he? . Dat krijg je met die opwarming, dan gaat het vriezen. Ik geef toe, dat klinkt tegenstrijdig, maar is het niet
pi_75524660
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Já, leuk he? . Dat krijg je met die opwarming, dan gaat het vriezen. Ik geef toe, dat klinkt tegenstrijdig, maar is het niet
Mjah, als de vrieskou een beetje doorzet, dan zal de gemiddelde temperatuur ook wel wat dalen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75524661
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies, hoe kan het nou vriezen als de aarde opwarmt?
pi_75525244
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:58 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mjah, als de vrieskou een beetje doorzet, dan zal de gemiddelde temperatuur ook wel wat dalen.
Even buiten het wel of niet waar zijn van een man-made climate change, vergeet niet dat een toenemende globale temperatuur niet betekent dat het overal warmer wordt. Door opwarming van bepaalde zones, verdwijnen er circulaties van warme lucht, waardoor het op sommige plekken wel degelijk kouder kan worden. Echter dat hoeft niet te zorgen voor een algemene temperatuur daling.

Dus een verdampende Atlantische oceaan kan wel degelijk een soort van ijstijd in ons land brengen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:29:20 #294
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75525545
CO2 ontwikkeling vólgt de warmte ontwikkeling op aarde. Niet andersom zoals de klimaat-stasi ons wilt doen laten geloven. Is "CO2 volgt warmte" al debunked?

Wat ik trouwens al vreesde zonder de gelekte e-mails te lezen wordt nu waarheid. De gelekte e-mails onthullen niets noemenswaardigs wat de CO2-concensus zou weerleggen. Ik was al bang dat de e-mails expres gelekt zouden worden om een media-circus te creeren. En dat dit in één keer zou worden debunked onder veel aandacht van jan en alleman. En ja dat geloof ik ja. Manmade GW is volgens mij grote onzin.

Erg warme perioden heb je in het verleden ook vóór de inustriele revolutie en vóór onze autotijdperk gehad. De warme perioden ontstaan natuurlijk met de zon als oorzaak. Niet CO2. Het zou kunnen dat wij aan het begin staan van een weer erg warme tijd. Metingen in grafieken over duizenden jaren laten zien dat er duidelijke intervallen zijn tussen warmte perioden en dat het nu weer es kan gaan gebeuren. Maar dat wordt dus niet veroorzaakt door teveel CO2 uitstoot. Omdat CO2 de temperatuur zou vólgen met een vertraging. En niet de oorzaak is voor opwarming zoals Gore ons wilt doen geloven. omgekeerde wereld.

CO2 metingen kunnen dus niet als bewijs worden geleverd dat het 'nu' de oorzaak is van de warmere temperaturen als die al komen. Als we aan het begin staan van erg warme tijden, dan zou dat geschieden met of zonder autos en industrie. De Gores en Rockefellers en Roodschilde-kinderen hebben alleen een groot lulverhaal verzonnen om geld mee te verdienen. Cap and Trade is niet voor niets een handels-strategie. Het doet niets aan wat voor moeder natuur komen gaat.

[ Bericht 42% gewijzigd door Schenkstroop op 11-12-2009 19:50:45 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:42:29 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75528205
Maak er eerst een goed argument voor zou ik zeggen. Het liefst met dingen als ocean temperature vs atmospheric CO2 grafieken, berekeningen hoeveel CO2 er vrijgekomen is door het opwarmen van de afgelopen eeuw, argumenten waarom het toevoegen van CO2 aan de kringloop een verwaarloosbare invloed heeft etc. Dat lijkt me een mooi begin
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:45:00 #296
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75528281
Pfff. ik ben te lui daarvoor. ik lees het wel allemaal maar ben te lui om het te kopieren of zelf te maken.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:46:20 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75528325
Dan valt er ook weinig te debunken.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:55:40 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75528636
Wat ik zelf even snel kon vinden is dat de oceanen lijken te verzuren doordat ze meer CO2 opnemen. Dat zou een 'CO2 volgt temperatuur' scenario al tegen spreken, lijkt mij.
Onikaan ni ov dovah
pi_75528779
Zure oceanen? WTF?
pi_75528893
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef ToT het volgende:
Zure oceanen? WTF?
Wat is daar zo gek aan? Elke vloeistof heeft een pH waarde, en een grotere hoeveelheid CO2 in een vloeitstof verlaagd de pH waarde, maakt het dus zuurder. (denk aan cola)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')