die heb ik sinds een week of 3, daarvoor had ik n horloge van de hema. koste ook maar een tientje, en heeft t erg lang volgehouden. Ik vind t echt zonde van mn geld om 100+ aan een horloge uit te geven, op een dingetje van 8,95 kun je net zo goed de tijd zien als op een ding van 250,-quote:Op maandag 23 november 2009 05:49 schreef Erasmo het volgende:
Casio F-91W, heeft al 4 jaar overleefd bij de baas, niet slecht voor een tientje:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 23 november 2009 16:48 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
die heb ik sinds een week of 3, daarvoor had ik n horloge van de hema. koste ook maar een tientje, en heeft t erg lang volgehouden. Ik vind t echt zonde van mn geld om 100+ aan een horloge uit te geven, op een dingetje van 8,95 kun je net zo goed de tijd zien als op een ding van 250,-
klopt, maar de hoogtemeter, barometer en duikmeter zitten er bij mij niet voor de sier op.quote:Op maandag 23 november 2009 16:48 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
die heb ik sinds een week of 3, daarvoor had ik n horloge van de hema. koste ook maar een tientje, en heeft t erg lang volgehouden. Ik vind t echt zonde van mn geld om 100+ aan een horloge uit te geven, op een dingetje van 8,95 kun je net zo goed de tijd zien als op een ding van 250,-
die merkt verschil in luchtdruk op en geeft indien nodig een stormalarm, voor in de bergen waar het weer zo om kan slaan om een afweging te kunnen maken om nét verder te gaan of niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarvoor heb je die barometer nodig dan? Ik gebruik voor oefeningen altijd een goedkoop ding van een tientje of 2. En voor een eurootje of 2 heb je dan ook zo'n leuk opschuif kompasje erbijDie Suunto vind ik echt heel lelijk.
Das een mooi klokjequote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Suunto Core Light
Heb hem inmiddels meer dan een jaar, heb er toen flink voor moeten dokken maar zijn inmiddels al een stuk goedkoper.
Superstevige horloges met ideale functies erop, maar wel gekozen voor de redelijke normale versie ipv de afgestompte all black versie
[ afbeelding ]
Kan dat horloge ook gewoon normaal dragen, en krijg tijdens het stappen ook complimentjes erover.
Iig ideaal ding!
?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
die sunto is ook mooi voor gewoon al zou ik er dan wel een ander bandje opknallen.
Deze suunto heeft meerdere extreme trainingen overleeft zonder krassen op het scherm. De enige krasjes die erop zitten, zitten op het metaal wat minder belangrijk is. Maar goed, we kijken binnenkort of ie ook tegen -35 kan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef JAY-T het volgende:
Lekker belangrijk, je loopt toch geen modeshow? Hij moet gewoon functioneel zijn en tegen een stootje kunnen (vandaar het g-shock model) Als er krassen op zo'n Suunto van 250 Euro komen ben je ook niet blij, met zo'n casio van een paar tientjes trek ik me er weinig van aan..
Gaat niet lukken. Geloof me. Ken enkelen die een pool expeditie gemaakt hebben met die Suunto. Het ding wilde niet, helaas, meewerken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Deze suunto heeft meerdere extreme trainingen overleeft zonder krassen op het scherm. De enige krasjes die erop zitten, zitten op het metaal wat minder belangrijk is. Maar goed, we kijken binnenkort of ie ook tegen -35 kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |