Iki is best lekker voor een hip biertjequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit wel eens proberen
Vond het Kanon niet vies ofzo, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Een heel bijzondere smaak heeft het mijns inziens namelijk niet, had het idee dat ik gewoon sterke pils zat te drinken. Maar vond hem verder wel goed te doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef Chielus het volgende:
Ik vind kanon een showbiertje. 'Zie mij eens 11,5 % drinken' en verder qua smaak niet erg bijzonder. Hetzelfde als opgaat voor Pauwels Kwak.
Pauwels Kwak drink je alleen maar vanwege het glas.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef Chielus het volgende:
Ik vind kanon een showbiertje. 'Zie mij eens 11,5 % drinken' en verder qua smaak niet erg bijzonder. Hetzelfde als opgaat voor Pauwels Kwak.
Over mooie glazen gesproken, Hopus is daarentegen wel goed bier in een mooi glas.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Pauwels Kwak drink je alleen maar vanwege het glas.
Hopusquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef Weird- het volgende:
[..]
Over mooie glazen gesproken, Hopus is daarentegen wel goed bier in een mooi glas.
[ afbeelding ]
Gewoon bij de appiequote:
Nee, ben er ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
Gewoon bij de appie![]()
Iemand trouwens al wel eens het nieuwe bier van Corsendonkbrouwerij op: de Tempelier? Ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
volgens mij werd die geschonken op de bierproefavond. was goed te doen. verkopen ze in bodegraven. van de week er ff kijken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
Gewoon bij de appie![]()
Iemand trouwens al wel eens het nieuwe bier van Corsendonkbrouwerij op: de Tempelier? Ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
Bij mijn bierwinkel kenden ze hem nog niet en hij stond ook nog niet in het systeem. Ook nog niet op de website volgens mijquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef ursel het volgende:
[..]
volgens mij werd die geschonken op de bierproefavond. was goed te doen. verkopen ze in bodegraven. van de week er ff kijken.
Nopequote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Chielus het volgende:
Ben je in poppel geweest?
in bodegrave bij de molen was het geloof ik, mocht je er in de buurt zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mijn bierwinkel kenden ze hem nog niet en hij stond ook nog niet in het systeem. Ook nog niet op de website volgens mij
Maarmaar, als je daar toch regelmatig heen gaat, kun je dan eens voor mij kijken hoe duur dit glas is, als het er al te krijgen is?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef Ace1 het volgende:
Leuk topic![]()
Als Tilburger ga ik natuurlijk regelmatig naar Abdij de koningshoeve, om wat La trappe te proeven
Zal volgende keer kijken.. weet alleen niet wanneer dat is...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Quir het volgende:
[..]
Maarmaar, als je daar toch regelmatig heen gaat, kun je dan eens voor mij kijken hoe duur dit glas is, als het er al te krijgen is?
[ afbeelding ]
Een Tinteling toevallig?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:55 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Zal volgende keer kijken.. weet alleen niet wanneer dat is...
Ik krijg met kerst van m'n werk ook een La Trappe bierpakket.. zitten ook een paar glazen bij, en een barhandoek ofzoBest tof...
Deze hebben ze nog volop bij de jumbo bij ons.quote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef Quir het volgende:
Niets. Gek dat ik zoveel moeite moet doen (en doe) voor één glas.
Even zonder dollen, welke regio zit je?quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Quir het volgende:
Dat is een flink eind weg van mij. Weet je toevallig de prijs van het pakket?
9.95 uit mijn hoofdquote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Quir het volgende:
Dat is een flink eind weg van mij. Weet je toevallig de prijs van het pakket?
Ook geen OV? Want in Utrecht heb je wel wat mogelijkheden (zoals bijv. Berts Bierhuis)quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Quir het volgende:
Ik had Utrecht over het hoofd gezien. Maar ik woon in Oss en heb geen beschikking over vervoer.
Rodenbach en Duchesse de Bourgognequote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, die op eiken/beukenhout gerijpte bieren vind ik echt helemaal niets
Idd.. een van de betere bieren..quote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rodenbach en Duchesse de Bourgogne. Smaken verschillen gelukkig
Rodenbach heb ik hier ook nog liggen. Nog nooit een gelegenheid gevonden om me daaraan te wagen.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rodenbach en Duchesse de Bourgogne. Smaken verschillen gelukkig
Dan moet je JUIST naar een speciaalbierwinkel gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:09 schreef bear87 het volgende:
Dus, iemand tips? La trappe, Westmalle, en dat soort dingen zijn me soms namelijk net iets te universeel van smaak.
Ik zal um vanavond wel ff testen voor je..quote:Op maandag 21 december 2009 13:50 schreef Chielus het volgende:
Hm, die Samurai trekt wel mn interesse. Was het wat qua smaak?
Liever dat dan andersomquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal um vanavond wel ff testen voor je..
Probleem is eigenlijk dat mijn aanvoer van bier een wat hoger tempo heeft met de feestdagen dan de verwerking ervan..
Heb het ook gelezen, en nu hebben ze niks mee omdat ze alles hebben weggegeven tijdens proeverijen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik las een tijdje terug iets over het bewaren van donker bier.
Zo zou volgens de brouwer de Hertog Jan Grand Prestige makkelijke 12 jaar bewaard kunnen worden. Omdat het een bier is van een hoge gisting verandert de smaak in de loop van de tijd.
De fles dient dan wel op een donkere plek opgeslagen te worden bij de goede temperatuur.
Een fles HJ Grand Prestige uit 1991 zou een tijdje terug geveild zijn voor 1700 euro. Het ging hier om een fles uit een vergeten voorraad die dus al erg lang lag.
Dit stond een tijdje terug in een bijlage van het Brabants Dagblad.
Iemand ervaring met het bewaren van bier?
Ik zal het vanavond even voor je proevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Q.E.D. het volgende:
Ursel, waar smaakt Denver Pale Ale naar? Dat komt dus uit Colorado? Kan niet veel soeps zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |