Lolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jaa was heerlijk! Alleen ik heb het niet echt zelf gekookt uiteindelijk
De vriendin van een vriend van me. Voor ik het door had zat ze al paprika te snijdenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
LolWie dan?
![]()
Blijft leuk om te horen dat mensen je recepten lekker vindenIk heb ze alleen van mijn blog gehaald, heb besloten dat ik beter meteen aan een kookboek kan gaan werken en ben te bang dat er iemand op internet mee aan de haal gaat en het zijn of haar eigen recept noemt voordat ik het kan publiceren
Ik sta altijd open voor privčverzoeken voor recepten via PMquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De vriendin van een vriend van me. Voor ik het door had zat ze al paprika te snijdenMaar ze kan wel beter koken dan ik dus dat was misschien geen gek idee.
Jammer dat je blog weg is, maar je hebt wel gelijk. Als je ons er maar niet voor altijd van onthoudt
Fajitas met gegrillde kip en paprikaquote:Op zondag 28 februari 2010 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
doe internet via mobiel, kan niet meer dan fok en hotmailzou je kunnen kopiėren ajb
Grazieee!quote:
Blik tomatenblokjes met een scheutje olijfolie zachtjes aan de kook brengen, knoflook uitpersen en erbij, peper, majoraan en een laurierblaadje toevoegen, 10 min pruttelen. Easy does it. Met wat geroosterde pijnboompitjes op het einde erbij. We moesten voor vanavond iets verzinnen wat snel klaar is, omdat we pas om ongeveer kwart voor 8 thuis zijn van het boodschappen doen en dan nog moeten eten. Het kon even niet anders.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grazieee!Hoe maak je die tomatenknoflooksaus?
Hm klinkt lekker!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Blik tomatenblokjes met een scheutje olijfolie zachtjes aan de kook brengen, knoflook uitpersen en erbij, peper, majoraan en een laurierblaadje toevoegen, 10 min pruttelen. Easy does it. Met wat geroosterde pijnboompitjes op het einde erbij. We moesten voor vanavond iets verzinnen wat snel klaar is, omdat we pas om ongeveer kwart voor 8 thuis zijn van het boodschappen doen en dan nog moeten eten. Het kon even niet anders.
Tortellini met vleesvulling nemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm klinkt lekker!Al zal vriendlief dan misschien weer miepen dat ie vlees mist, maar deze saus is vast ook lekker met wat rundergehakt erdoor?
Net een kilopak gescoord bij de AH!
![]()
10 euro en een voorraadje dan wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef Windigo het volgende:
Vandaag: Curry met broccoli, ui, aardappel,wortel en mango met basmatirijst en kroepoek
Zondag: Bietenstamppot en een visburger
Maandag: Arabisch plat brood met fallafel en knoflooksaus
Dinsdag: Aardappelpuree met gekookte worteltjes en de andere visburger (2 in een pak)
Woensdag: Spaghetti met tonijn-roomsaus
Donderdag: Restje van de curry
Vrijdag: Restje bietenstamp met een vegaburger
Zaterdag: Salade met wortel, walnoten en geitenkaas met vinaigrette, en gebakken aardappels.
Had maar tien euro deze week, maar zoals je ziet ben ik niet zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |