Fucking geniaalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:07 schreef Chen het volgende:
Zaterdag: Gegrilde Kipfilet met frietjes
Zondag: Spagetti Carbonara
Maandag: Enterecote met gebakken aardappelen
Dinsdag: Biefstuk met friet en salade
Woensdag: Pizza
Donderdag: Hamburgers
Vrijdag: Biefstuk met friet
ah wat heerlijk is dat he! moet ik eigenlijk ook weer doenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:31 schreef Muck het volgende:
Ik ga de voorraadkast en vriezer eens uitruimen:
Maandag: Romige pasta met kip en paddenstoelen
Dinsdag: Rode bieten met aardappels en speklapjes
Woensdag: Burrito's
Donderdag: Gevulde pitabroodjes Aardappels (misschien rösti als ik zin heb in) met erwtjes en een saucijs
Vrijdag t/m zondag: geen flauw idee, want ik ga een weekend weg
Aan boodschappen ben ik bijna niets kwijt deze week en het ruimt lekker op
Wat een rotweek he? Gelukkig lunch ik warm op 't werk, heb nog net geen scheurbuik opgelopen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:08 schreef ennuikhier het volgende:
Ja, een nieuw weekmenu!
Vandaag: een "broodje gezond" met restjes - kaas, ham, tomaat, komkommer, avocado, ei en ui - Done
Morgen: Pasta met brocoli, tomaat en fetakaas - Laat thuis uit werk, boterham gegeten
Maandag: Couscoussalade - Toen de pasta met brocoli en fetakaas gegeten, geen aanrader
Dinsdag: Uit Eten - Done
Woensdag: Chorizo met purree - Chili con carne
Donderdag: Afhaal sushi (zalm) - Done!
Vrijdag: Erwtensoep - Groentesoep uit de vriezer
Zaterdag: Pasta salade - Rijst met vis uit de oven
Valt toch nog best mee gezien wat je gekocht hebt aan 'luxe' artikelen? Ik bestel wekelijks de boodschappen dus heb dan een goed overzicht in wat ik wekelijks kwijt ben en dat komt ook op zo'n 70 - 90 euro per week (wel met babyvoeding en luiers erbij)quote:Op maandag 1 februari 2010 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
We waren veel geld kwijt deze week, bijna 80 euro voor zes dagen, maar ook best wat dure ingrediënten gekocht zoals een flink stuk pancetta, parmezaanse kaas, lekker belegen kaasje, dat soort dingen (en de ingrediënten voor een taartopdracht die ik voor deze week heb staan). Ik probeer elke week minstens één keer iets te eten wat we nog nooit hebben gegeten, deze week is dat met vier gerechten goed gelukt!
We willen maximaal een tientje per dag kwijt zijn en meestal blijven we daar ver onder. Dus ik schrok nu wel een klein beetje.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Valt toch nog best mee gezien wat je gekocht hebt aan 'luxe' artikelen? Ik bestel wekelijks de boodschappen dus heb dan een goed overzicht in wat ik wekelijks kwijt ben en dat komt ook op zo'n 70 - 90 euro per week (wel met babyvoeding en luiers erbij)
Nee joh, bij wraps doe ik altijd maar watquote:Op maandag 1 februari 2010 16:13 schreef Stiemie het volgende:
Razztwizzle heb je een recept voor die wraps met geroosterde paprika? Wat gaat er nog meer in? Klinkt namelijk erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |