ik vind m zo mooiquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef Linnie20v het volgende:
Hai
Vandaag Opi ink suede...
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
Na mijn nakende nagels ben ik een beetje over the top gegaan
[ afbeelding ]
Mooi zegquote:Op zondag 22 november 2009 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Tof.
Ei zhink ei win zhe over zhe top part, ezpecially on zhe zhumpneel
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb een heule vervelende bui dus ook
.
Klein stipje topcoat en 'm daar inplakkenquote:Op zondag 22 november 2009 22:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi zeg![]()
hoe doen jullie trouwens steentjes plakken op jullie nagels?
Ik heb steentjes van Essence die zgn zelfklevend zouden moeten zijn, maar dat werkt niet hoor..
ah ok.. en daarna nog een laag topcoat over de gehele nagel?quote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Klein stipje topcoat en 'm daar inplakken.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok.. en daarna nog een laag topcoat over de gehele nagel?
Ow das wel jammer ja..quote:Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen worden de 'zilveren' steentjes daar vaak wel een beetje doffer van heb ik gemerkt
.
hoeveel zijn het er nou?quote:Op maandag 23 november 2009 01:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Spreadsheet is klaar.![]()
Ik kan nu sorteren op merk, finish, kleur, naam, collectie en of ik ze al gedragen heb of niet.
Daar zit ook veel C merk, saaie neutrale en kleurtjes die me eigenlijk niet zo bevallen tussen hoor. Misschien moet ik toch maar eens wat meer zelf gaan mengen om die saaie lelijke lakjes leuk te maken.quote:
Daar heb ik een dochter voor om het naar door te schuivenquote:Op maandag 23 november 2009 01:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zit ook veel C merk, saaie neutrale en kleurtjes die me eigenlijk niet zo bevallen tussen hoor. Misschien moet ik toch maar eens wat meer zelf gaan mengen om die saaie lelijke lakjes leuk te maken.
Sommige heb ik al een jaar of 10 maar het meeste is van de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op maandag 23 november 2009 01:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar heb ik een dochter voor om het naar door te schuiven
Hoelang heb je er over gedaan om dit te verzamelen?
quote:Op maandag 23 november 2009 01:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sommige heb ik al een jaar of 10 maar het meeste is van de afgelopen anderhalf jaar.
ik heb M7 met het vetertje, maar ik hoorde gister dat hij ook op een andere staat.quote:Op maandag 23 november 2009 01:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk! Die veterplate moet ik toch ook nog eens bestellen. Daar staan ook die bubbeltjes op toch?
Ja, nogal.. zo maar eens de dokter bellen, hopen dat ik vandaag nog terecht kan!quote:Op maandag 23 november 2009 07:45 schreef Oblivion het volgende:
Dat klinkt niet lekker Debsterr...
En pijnlijk...
mijn huisarts heeft 's ochtend altijd "inloopspreekuur" lekker makkelijk van 8 tot 9 zondar afspraak, heeft die van jou dat niet?quote:Op maandag 23 november 2009 07:40 schreef Debsterr het volgende:
Verdorie, word ik wakker, heb ik aan de rechterkant van m'n kin een onderhuidse ontsteking (denk ik) met een oppervlak van zo'n 3 centimeter.. zelfs m'n lip is dik!
Kan om 9 uur terecht op afspraakquote:Op maandag 23 november 2009 08:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mijn huisarts heeft 's ochtend altijd "inloopspreekuur" lekker makkelijk van 8 tot 9 zondar afspraak, heeft die van jou dat niet?
Dat is wel lekker dan, op de dagen dat ik werk begin ik pas om 9 uur, moet eerst de kids naar school brengen. Vind het dus wel fijn dat ik dan voor die tijd al kan, anders blijft ik heen en weer fietsen.quote:Op maandag 23 november 2009 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan om 9 uur terecht op afspraak. Moet normaal gewoon werken van 8.30 tot 17 dus vind hetw el prettig om op afspraak te kunnen.
ik heb een gelset besteld bij bonprix deze was 40 euro met een lamp en alles erbij wat je nodig hebtquote:Op zondag 22 november 2009 22:46 schreef PartyHardy het volgende:
Puckzzz, na jou stukje te hebben gelezen over gelnagels wil ik hier ook mee gaan beginnendan kan ik mooi oefenen op mijn moeder
,
Vraag me alleen af of je het als setje gekocht hebt,(en waar?) en of het erg moeilijk is om te zetten?
Die lamp lijkt me wel erg prijzig, is daar niet een andere oplossing voor?
Ik hoop voor je dat het niks ergs is!quote:Op maandag 23 november 2009 07:40 schreef Debsterr het volgende:
Verdorie, word ik wakker, heb ik aan de rechterkant van m'n kin een onderhuidse ontsteking (denk ik) met een oppervlak van zo'n 3 centimeter.. zelfs m'n lip is dik!
OPI Ink van lijstje haalt en OPI Ink Suede erop zetquote:
Ik heb acryl over m'n nagels zitten.Mischien is dat wat als gel niet wil.quote:Op zondag 22 november 2009 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhhh so!! Ik had er nog nooit van gehoord. Zal es op zoek gaan want dat is altijd wle fijn je eigen nagels wat versterken met gel
Leuke combi!quote:Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef puntoortje het volgende:
mijn allereerste ( gelukte ) stempel kunst![]()
[ afbeelding ]
WOW!quote:Op maandag 23 november 2009 09:54 schreef Loqi het volgende:
China glaze QT uit de OMG serie
[ afbeelding ]
Mooi en erg goed geluktquote:Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef puntoortje het volgende:
mijn allereerste ( gelukte ) stempel kunst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 07:40 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, ik doe wel eens de tweede dag een laagje glittertopcoat over mijn nagellak, werkt gewoon!quote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Mirjam het volgende:
is het eigenlijk een probleem meerdere topcoats over elkaar te gebruiken?
bijv. dag 1 seche vite, dag 2 of 3 een laagje andere topcoat?
nee toch lijkt me?
ja maar, da's zo zonde als je er zoveel werk aan hebt besteedquote:Op maandag 23 november 2009 11:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe wel eens de tweede dag een laagje glittertopcoat over mijn nagellak, werkt gewoon!
En het ergste wat kan gebeuren is dat je je nagels opnieuw moet lakken....
Das waar!quote:Op maandag 23 november 2009 11:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, da's zo zonde als je er zoveel werk aan hebt besteed
Ja hoor, je kan gewoon een goedkope topcoat als refresher gebruiken.quote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Mirjam het volgende:
is het eigenlijk een probleem meerdere topcoats over elkaar te gebruiken?
bijv. dag 1 seche vite, dag 2 of 3 een laagje andere topcoat?
nee toch lijkt me?
Dan heb je het met een beetje mazzel vrijdag of zaterdag al in huis.quote:Op maandag 23 november 2009 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, even terugkomend op mijn CC-vraagje: het is goed gegaan, heb de invoice gekregen met daarop 18 dollar shipping & handling fees. En wordt vandaag al verscheept![]()
Meh, maar m'n nagels zijn nog zo kortquote:Op maandag 23 november 2009 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb je het met een beetje mazzel vrijdag of zaterdag al in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |