Ik vraag het me ook ernstig af. Denk zelf aan een soort overreactie op het feit dat het groener zijn van het gras bij de buren toch wat tegenvalt.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen als StefanP en bendk, die Nederland, blijkbaar om eoa. reden hebben verlaten zo ontzettend bezig zijn met wat ze verlaten hebben. Is dat spijt, willen ze wat bewijzen of zijn ze gewoon echt debiel?
Ik ben daar echt serieus benieuwd naar ... wat maakt iemand zo boos op wat hij heeft/wil verlaten?
Ik knijp er altijd een paar maanden tussenuit. Krijg je bijna nooit stemmen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De hele SC heeft straks een prijs aan zijn broek hangen.
En om dat te compenseren dat ze voor zichzelf, wat ze verlaten hebben slechter voor zichzelf willen voorstellen ofzo?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook ernstig af. Denk zelf aan een soort overreactie op het feit dat het groener zijn van het gras bij de buren toch wat tegenvalt.
Dat wel natuurlijk. Hoe anders hadden we ooit het licht dat Denemarken is kunnen zien.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef Reya het volgende:
Ze verrichten waardevol missiewerk, uiteraard.
Mja, het zal wel een natuurlijke reactie zijn. Als een relatie verbroken wordt is de ander ook een kutwijf/oetlul.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen als StefanP en bendk, die Nederland, blijkbaar om eoa. reden hebben verlaten zo ontzettend bezig zijn met wat ze verlaten hebben. Is dat spijt, willen ze wat bewijzen of zijn ze gewoon echt debiel?
Ik ben daar echt serieus benieuwd naar ... wat maakt iemand zo boos op wat hij heeft/wil verlaten?
Ik probeer ook verschoond te blijven van verdere smetten. Ik kan jou natuurlijk wel voor een trofee of lintje nomineren.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik knijp er altijd een paar maanden tussenuit. Krijg je bijna nooit stemmen.
Fok Awards winnen is wel een beetje het toppunt van narcisme.
De kerk?!?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Verhuizen is handig om te weten of je niet per ongeluk nog bij een kerk staat ingeschreven.
En ja hoor. Voordat iemand wist dat ik ergens anders woonde wist de kerk me al te vinden met een acceptgiro.
quote:Werkneemsters Lada massaal zwanger
AMSTERDAM - Werkneemsters van Lada, de grootste autofabrikant van Rusland, zijn massaal in verwachting. De zwangerschappen moeten hun werkgever ervan weerhouden hen te ontslaan, zo meldt de Russische krant Nezavissimaja Gazeta.
Meer dan vijfduizend vrouwelijke medewerkers van het bedrijf hebben inmiddels bekendgemaakt dat ze een baby verwachten. Dat is een veel hoger aantal dan gemiddeld en er wordt dan ook gesproken van een babyboom.
Het concern in de stad Togliatti is vanwege de crisis van plan ongeveer 27 duizend van de 100 duizend arbeidsplaatsen te schrappen. Het bedrijf zelf zal weinig hinder ondervinden van de babyboom, want de staat draagt bij in de loonkosten in de periode dat een zwangere vrouw niet werkt.
Volgens sociologe Natalja Zoebarevitsj is de reactie van de vrouwen volkomen normaal. "Als de economie goed draait, werkt iedereen en tijdens recessies worden kinderen geboren", stelt zij tegenover de krant.
Tijd om er ontstopper in te gieten.quote:
Nou ja, een.quote:
quote:Karel De Gucht wordt de nieuwe EU-commissaris van Handel. Daarmee haalt ons land een absolute topbevoegdheid binnen. Na de benoeming van Herman Van Rompuy tot eerste president van Europa doet België opnieuw een zeer goede zaak. De bevoegdheid over handel was tot vorige week in handen van Catherine Ashton die nu de eerste minister van Buitenlandse Aangelegenheden van de Europese Unie is.
Nederland
In Nederland is er minder reden tot tevredenheid. Neelie Kroes moet de topportefeuille van concurrentie inruilen voor ICT en telecom. Den Haag klopte zich eerst nog op de borst maar intussen is bij onze Noorderburen het besef gegroeid dat deze bevoegdheid niet zo veel voorstelt. In het beste geval kan telecom worden verpakt als een vakgebied dat zal groeien in belang.
Daarmee zien de Nederlanders voor de tweede keer in twee weken tijd een Europese topfunctie waar ze zelf op gerekend hadden, naar een Belg gaan.
Barroso
De lijst van 27 EU-commissarissen is voorgesteld door Europees commissievoorzitter José Manuel Barroso. De commissarissen zijn voorgedragen door hun land. Barroso beslist over hun bevoegdheden. De komende vijf jaar zijn ook voor Spanje, Frankrijk en Finland zware economische portefeuilles weggelegd.
ik vond de keuze raar maar ja het is toch koehandelquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:10 schreef du_ke het volgende:
Het is het oude commissariaat van Luxemburg, dat zegt genoeg.
Ja maar juist vanwege die koehandel had Nederland er door het afhaken van Balkenende een goed commissariaat uit moeten slepen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vond de keuze raar maar ja het is toch koehandel
Yo Broquote:
Duidelijk herkenbaar, ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:25 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Monidique waargenomen op oppervlak strijkijzer.
De argumenten heen en weer lijken, zoals iemand in dat topic zei, wel op creationisme vs. evolutie. Wel vermakelijk leesvoer.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:52 schreef Monidique het volgende:
Danny's klimaatpropaganda
Het is alsof je tegen een muur praat,. Bizar en schokkend, zowat. De gretig- en snelheid waarmee mensen hun ratio kunnen negeren, is verontrustend.
Ze slaan contiu planken mis, maar wat hebben ze deze keer gedaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Knap ook hioe de CU deze week twee keer de plank volledig misslaan.
Slob bij oa de Wereld Draait Door.
Rouvoet vandaag in zijn reactie op de Ombudsman. Waardeloze partij.
Daar was ik al jaren geleden achter.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De argumenten heen en weer lijken, zoals iemand in dat topic zei, wel op creationisme vs. evolutie. Wel vermakelijk leesvoer.
Dat zei Hitler ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar was ik al jaren geleden achter.
kado`s kopen voor sinterklaasquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kado`s kopen voor sinterklaas
Krijg je met rechtse partijen. Die zijn niet zo prettig voor degenen die het niet met hen eens zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Knap ook hioe de CU deze week twee keer de plank volledig misslaan.
Slob bij oa de Wereld Draait Door.
Rouvoet vandaag in zijn reactie op de Ombudsman. Waardeloze partij.
De spijker mis geslagenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze slaan contiu planken mis, maar wat hebben ze deze keer gedaan?
'Baby Jezus speelt met een nagel'. Grappenmakers, die kunstenaars.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De spijker mis geslagen![]()
![]()
![]()
. Christenen, snappie.
![]()
![]()
En het aparte is dat discussies over het milieu al vaker op vergelijkbare manier zijn verlopen van de luchtvervuiling in 19e eeuws Duitsland via belasting van het oppervlakte en grondwater met allemaal zooi tot gifschandalen en gebruik van DDT. Om over de schadelijkheid van het gebruik van asbest nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De argumenten heen en weer lijken, zoals iemand in dat topic zei, wel op creationisme vs. evolutie. Wel vermakelijk leesvoer.
Ja heel beperkt. Maar de grote klapper, het verbieden van het gebruik van DDT in de VS voor de meeste doeleinden was in 1972, 10 jaar na het verschijnen van het boek.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij zijn de restricties op DDT-gebruik ingesteld net voor de publicatie van Silent Spring.
quote:Wilders is ontevreden over de houding van de minister. ,,Verhagen is een grote politieke nietsnut die in plaats van de Turken de les te lezen en opkomt voor een Nederlandse parlementariër, begrip heeft voor Turkije.''
naspelen? dat kan hierquote:PAKISTAN/VS:
"Amerikaanse huurlingen opereren in Pakistan"
Joren Gettemans
BRUSSEL, 25 november 2009 (IPS) - Volgens het Amerikaanse tijdschrift The Nation zijn al sinds 2006 Amerikaanse huurlingen actief op Pakistaans grondgebied. Het gaat om soldaten van de firma Xe, de opvolger van het controversiële Blackwater.
De operatie zou zijn opgezet vanuit een geheime basis nabij de Pakistaanse havenstad Karachi die gerund wordt door het Amerikaanse Joint Special Operations Command (JSOC). Elitesodaten van Blackwater worden ingezet voor aanslagen op topfiguren van de Taliban en Al Qaeda, ontvoeringen en andere gevoelige opdrachten. De huurlingen helpen ook bij het verzamelen van inlichtingen en bij bombardementen met onbemande vliegtuigen.
The Nation schrijft het nieuws toe aan een "welgeplaatste bron binnen het Amerikaanse militaire apparaat die al jaren aan geheime militaire operaties werkt in Afghanistan en Pakistan." De bron wilde zijn informatie enkel anoniem kwijt. Nog volgens de man is het mogelijk dat hooggeplaatste figuren binnen de militaire commandostructuur en regering-Obama er geen weet van hebben.
Het nieuws wordt volgens het tijdschrift bevestigd door een voormalig kaderlid van Blackwater, die eveneens anoniem wil blijven. Volgens de bron zou het bedrijf ook werken voor de Pakistaanse regering en huurlingen leveren voor antiterreuroperaties. Op die manier, zegt de bron, kan de Pakistaanse regering gebruik maken van voormalige Amerikaanse special forces zonder officiële Amerikaanse militaire aanwezigheid in het land.
Het Witte Huis hult zich in stilzwijgen, en een woordvoerder van de Joint Chiefs of Staff liet weten dat "nooit operaties besproken worden die aan de gang zijn, onafhankelijk van hun aard." Een andere anonieme bron binnen het Amerikaanse leger ontkent categorisch dat er een contract met Blackwater bestaat. Ook Blackwater zelf, dat inmiddels is omgedoopt tot Xe Services, ontkent elke betrokkenheid. "Xe Services heeft maar één medewerker in Pakistan, die bouwactiviteiten beheert voor de Amerikaanse regering", zegt woordvoerder Mark Corallo in een verklaring.
IPS(JG, RP)
Nogal op zijn Wilders geformuleerd, maar ik snap best dat je daar over verontwaardigd bent. Maar volgens mij heeft Verhagen hier vragen over gesteld die Turkije nog niet heeft beantwoord. Voorbarig dus.quote:
Alles is beter in België, en zo ook de politicus De Gucht. Vrijzinnig en liberaal, zoals D66 over zichzelf zegt, maar hij is lang niet zo hijgerig en driftig als Pechtold. Hij gaat niet aan tafel zitten met Van Nieuwkerk maar hij schrijft een essay als hij iets duidelijk wil maken. Welke Nederlandse politicus doet dat nog (even afgezien van het verkiezingsvodje van Balkenende)? Los daarvan, heeft D66 geen macht meer, en heeft De Gucht zo'n beetje de belangrijkste functie in Europa.quote:Voorzitter Jose Manuel Barroso van de Europese Commissie heeft bevestigd dat Karel De Gucht Europees Commissaris van Handel wordt. Barroso heeft vrijdag de samenstelling van de nieuwe Europese Commissie bekendgemaakt.
De Gucht krijgt daarmee één van de zwaarste en invloedrijkste posten in de nieuwe Europese Commissie. Hij volgt Catherine Ashton op, die vorige week op de informele EU-top in Brussel werd benoemd tot Hoge Vertegenwoordiger voor het Buitenlands Beleid.
De Gucht zal namens Europa de onderhandelingen voeren op internationale fora. Hij krijgt ook de verantwoordelijkheid over het antidumpingbeleid van de Europese Unie en neemt een deel van de portefeuille van Industrie over.
Voltaire? Shakespeare?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:08 schreef Monidique het volgende:
"Het is toch om zilte tranen te schreien van ellende.".
Het is dat je hetero bent...quote:
Danny onderzoekt.quote:Waarom google deze resultaten censureert is niet duidelijk. Omdat ook main stream media de hele affaire lijkt te negeren gaan over internet de geruchten dat het hele verhaal in de doofpot gestopt wordt. Voor geïnteresseerden zit er niets anders op dan direct te zoeken op 'climategate' - wat nog wel gewoon werkt, of gebruik te maken van Microsofts zoekmachine Bing, waar de autosuggest nog wel onbevooroordeeld dienst doet.
Raad de geciteerde.quote:Beste nieuwkomer. Floripas - without a doubt - intelligent, witty, kicks ass.
Ach, ik heb toch een zwak voor jequote:Op zondag 29 november 2009 16:08 schreef TitusPullo het volgende:
sigme, sigme, moet ik nog steeds leren slikken?
Zeg malle jongen, ik ben erg loyaal, maar aan alles kan een einde komen hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 16:11 schreef TitusPullo het volgende:
Gompie.
Ach. Kleinigheden en details.quote:Op zondag 29 november 2009 14:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is dat je hetero bent...
Ik vind het nog duurder.quote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In Londen is alles te duur.
1 Euro = 0.90751866 British pounds. Misschien toch maar weer een weekendje shoppen plannen in London. Ben dit jaar nog niet geweest.quote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In Londen is alles te duur.
Dat is dan weer helemaal waar. Langleve de kredietcrisis.quote:Op zondag 29 november 2009 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1 Euro = 0.90751866 British pounds. Misschien toch maar weer een weekendje shoppen plannen in London. Ben dit jaar nog niet geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |