Op dat stuk heb ik een keer meer dan 150 te hard geredenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:52 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
ja!
Gevaarlijk stuk weg he?
Ook veel last van overstekende kinderen enzo...
whehehe.
Je bent net nieuw hier, hou je es ff rustig vriendquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:37 schreef LgCookie1 het volgende:
Hey, stoer man mag ik je handtekening?
Ok nu wordt het ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
pfff nu moet ik weer voorkomen voor een boete die ik niet wil betalen.
Rotonde driekwart gereden en iemand vond dat dat niet mocht
150 euro...
tssssssssssssssssssssss
Enige uitleg dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok nu wordt het ongeloofwaardig.
Sterker nog ik was die dag gewoon met de Nette lease BMW en in mun nette pak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef DoimeN het volgende:
Raar dat ze je daarvoor aanhouden buiten werktijd.
Weet je heel zeker dat je geen andere dingen aan het doen was? M.a.w viel je niet op? Ik zag dat je een auto had die 'getuned' was/is, zit daar ook zo'n herriepijp onder? (wel of niet functioneel is vaak niet belangrijk bij dat soort rasNSB'ers)
Foto opvragen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Sterker nog ik was die dag gewoon met de Nette lease BMW en in mun nette pak.
Dus geen tokkie taferelen ofzo.
Er was niets aan de hand ik ben niet aangehouden of niks.
Ik heb gewoon een CJIBtje binnen gekregen mmet de melding dat iemand dat had gezien en dus 150- dokken
Kun je niet je agenda voorleggen met de gereden route. Eventueel met km.registratie van je gereden kilometers? Er moet toch wel aan te tonen zijn dat je niets te zoeken had daar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een CJIBtje binnen gekregen mmet de melding dat iemand dat had gezien en dus 150- dokken
Typisch nederlandquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen foto is geen bewijs dat je daar was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
En als je nou ontkent dat je daar hebt gereden
Die foto is helemaal niet nodig. Een Agent wordt altijd meer geloofd dan een burger.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen foto is geen bewijs dat je daar was.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef DoimeN het volgende:
Precies het is jouw woord tegen dat van een NSB'er goed geburgerde ambtenaar.
Maar als jij niets fout deed en hem voor 2/4 reed zit hij gewoon fout klaar en moet je in beroep gaan.
Dan moet 'ie een getuige hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Foto van wat?
Er is natuurlijk geen foto. Er is een PV.
Een agent hoeft zelfs geen getuige te hebben. Anders zou ik niet weten waarom ik 5 februari naar de rechtbank moet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan moet 'ie een getuige hebben.
Nee. Het toverwoord is 'ambtseed'. En een ambtshalve opgemaakt PV.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan moet 'ie een getuige hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |