quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Wel knap van je, dat je bleef uitleggen, als ze je bijna echt iedere seconde stoorden, met iets negatiefs over Turkije. Nooit laten uitpraten (met bijna de hele klas en degene die zich er niet mee bemoeiden, keken gewoon mee)quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik ben niet agressief aangelegd,
Ik heb urenlang uitgelegd waarom Turkije geen woestijn was, met kaarten enzo als bewijs.
Idd, ik had me dan echt niet kunnen inhouden.quote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef IHVK het volgende:
Hm maar als ze dingen naar je hoofd enzo gooien gaat het wel te ver inderdaad.
Het is eigenlijk typisch pubergedrag.quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel knap van je, dat je bleef uitleggen, als ze je bijna echt iedere seconde stoorden, met iets negatiefs over Turkije. Nooit laten uitpraten (met bijna de hele klas en degene die zich er niet mee bemoeiden, keken gewoon mee)
Jij snapt het, ben zelf ook best agressief aangelegd, maar probeer me heel lang in te houden. Ze gingen bijna met z'n allen steeds plaatjes laten zien en toen met het nieuws over het vliegtuig, kwam een Afghaan naar me toe, dom doen over Turkse piloten. Toen ik de Surinamer klapte, stonden ze met zn allen op om mij te klappen.. alsof hij niet in zn eentje een meisje aankan. Ze hebben die dag ook gedronken om mij te slaan, maar gekotst, LEKKER VOOR ZE!!!!! Lerares ontkende tegen mij dat ze hadden gedronken, terwijl ze het zelf bekenden.. ze koos hun kant.quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
So hey, ik had me dan echt niet kunnen inhouden. Ik ben echt agressief hehehe.
Ooit ga ik ook naar Caïro.quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yup. Gewoon dat gevoel als je daar rondloopt, zo historisch.
Ik kan me nu al niet inhouden:quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd, ik had me dan echt niet kunnen inhouden.
damn. Klinkt niet echt als een gezellige school.quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij snapt het, ben zelf ook best agressief aangelegd, maar probeer me heel lang in te houden. Ze gingen bijna met z'n allen steeds plaatjes laten zien en toen met het nieuws over het vliegtuig, kwam een Afghaan naar me toe, dom doen over Turkse piloten. Toen ik de Surinamer klapte, stonden ze met zn allen op om mij te klappen.. alsof hij niet in zn eentje een meisje aankan. Ze hebben die dag ook gedronken om mij te slaan, maar gekotst, LEKKER VOOR ZE!!!!! Lerares ontkende tegen mij dat ze hadden gedronken, terwijl ze het zelf bekenden.. ze koos hun kant.
Ze hielden niet op, alleen met die klap. En toen eentje erachter kwam wie m'n neef is (quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is eigenlijk typisch pubergedrag.
En op het moment dat ze merken dat het je niets doet, of als je ze even lekker terug beledigd met een zwakke plek van hunzelf, houden ze wel op.
Maar soms helpt een klap ook bij pesten. Niks mis mee.
Ik hoorde dat die man die sloeg zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan me nu al niet inhouden:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik naar Istaboel. MAar ja, eerst maar eens wat mensen ronselen om mee op vakantie te gaanquote:
Dat was toch een manager van een warenhuis of zo die tijdens een interview iemand mepte?quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die man die sloeg zelfmoord heeft gepleegd.
Eerste tot eerste keer derde was gezellig. Tweede keer derde werd het dom, altijd over Turken praten, een gast die altijd Wilders verdedigde. Ook met een discussie in de klas, dat zij meer recht hebben op Nederland, ik vroeg waarom? Wat heb jij meer voor Nederland betekend dan ik? (mentor koos toen wel mijn kant, door deze uitspraak) En dat het achterlijk is dat ik het liefst een Turk als partner heb.. terwijl zij zelf ook niet graag iemand anders hadden dan een Nederlander. Stomst was dat Afghaan kont ging likken in deze discussie. Nu doet ie ineens vet aardig enzo tegen me.quote:Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
damn. Klinkt niet echt als een gezellige school.
Dat is wel erg dom ja..quote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Damn! Kut school.
Een paar jaar terug toen ik de opleiding toerisme deed vertelde mijn maatschappijleer leraar dat je in Turkije geen alcohol kunt kopen omdat het een Islamitisch land is. En dat je daar rekening mee moet houden als toerist. Dude, ik moest mijn leraar maatschappijleer uitleggen dat Turkije een seculiere staat is, en geen Islamitische. Er ging een wereld voor hem open. Hoe kunnen dit soort mensen leraar worden?
Hm er was een topic ofzo hierover en daar stond dat hij zelfmoord had gepleegd?quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was toch een manager van een warenhuis of zo die tijdens een interview iemand mepte?
Tsja, hetzelfde zie je in andere landen ook welquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Damn! Kut school.
Een paar jaar terug toen ik de opleiding toerisme deed vertelde mijn maatschappijleer leraar dat je in Turkije geen alcohol kunt kopen omdat het een Islamitisch land is. En dat je daar rekening mee moet houden als toerist. Dude, ik moest mijn leraar maatschappijleer uitleggen dat Turkije een seculiere staat is, en geen Islamitische. Er ging een wereld voor hem open. Hoe kunnen dit soort mensen leraar worden?
Dat boek heb ik gelezen maar ik kan me niks meer herinneren over het Egyptische schoolsysteem, wat stond daarover in dan?quote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, hetzelfde zie je in andere landen ook wel. Zie 'een man slaat soms zijn vrouw' over het gebrainwashte schoolsysteem in Egypte.
Hahahaha er heerst zoveel onwetendheid.quote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel erg dom ja..Zo dachten de gasten uit mijn klas dat Turken in Nederland op de Turken uit Turkije willen lijken, door geen vriendje te nemen.. terwijl Turken in Turkije...
Jullie praten steeds over dat boek.. is het de moeite waard om te kopen?quote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, hetzelfde zie je in andere landen ook wel. Zie 'een man slaat soms zijn vrouw' over het gebrainwashte schoolsysteem in Egypte. Mensen die denken dat ze in het westen alleen maar aan sodomie doen, dat alle westerse wetenschappers hun vondsten hebben gejat van de moslims, etc. etc.
Zie edit.quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat boek heb ik gelezen maar ik kan me niks meer herinneren over het Egyptische schoolsysteem, wat stond daarover in dan?
Ze hebben het vast wel bij de bieb. Maar niet lezen als je met je tere hartje niet tegen bepaalde niet-zo-vrome dingen kanquote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie praten steeds over dat boek.. is het de moeite waard om te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |