jij blijft mooi hierquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
Verrassend. Ik ga vaker op vakantie, sommigen komen dan pas los
Ik zou het bijna persoonlijk opvatten!quote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
Verrassend. Ik ga vaker op vakantie, sommigen komen dan pas los
En dat zonder Virgil.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een vette show vanavond, tot nu toe alle 3 zo vet!
Ik ga volgend jaar meedoen: waggelrockquote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het bijna persoonlijk opvatten!
ja dat was weer niks geweest, hij zonder shirtquote:
ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja dat was weer niks geweest, hij zonder shirt
Jabba de Hut?quote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja dat was weer niks geweest, hij zonder shirt
pheno is popi jopiequote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef _evenstar_ het volgende:
* TVP voor strakjes, ik was te laat. dus ik kijk het strakjes terug.
Haai allemaal en Haai Phenoje werd gemist
veel plezierquote:
dat heb ik ook ja, toen blonken er nog een paar uit en waren een paar wat minder maar nu zit er bijna geen verschil meer inquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Wat me opvalt is dat het nog spannend gaat worden: in het begin van de reeks dacht ik dat het eigenlijk allemaal al beklonken was wie zou winnen. Nu zou ik het niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |