jij blijft mooi hierquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
Verrassend. Ik ga vaker op vakantie, sommigen komen dan pas los
Ik zou het bijna persoonlijk opvatten!quote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
Verrassend. Ik ga vaker op vakantie, sommigen komen dan pas los
En dat zonder Virgil.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een vette show vanavond, tot nu toe alle 3 zo vet!
Ik ga volgend jaar meedoen: waggelrockquote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het bijna persoonlijk opvatten!
ja dat was weer niks geweest, hij zonder shirtquote:
ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja dat was weer niks geweest, hij zonder shirt
Jabba de Hut?quote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja dat was weer niks geweest, hij zonder shirt
pheno is popi jopiequote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef _evenstar_ het volgende:
* TVP voor strakjes, ik was te laat. dus ik kijk het strakjes terug.
Haai allemaal en Haai Phenoje werd gemist
veel plezierquote:
dat heb ik ook ja, toen blonken er nog een paar uit en waren een paar wat minder maar nu zit er bijna geen verschil meer inquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Wat me opvalt is dat het nog spannend gaat worden: in het begin van de reeks dacht ik dat het eigenlijk allemaal al beklonken was wie zou winnen. Nu zou ik het niet weten
Fris de nieuwe week in met So You Think You Can Dancequote:
Even oefenen met lopen/dansen Mt.quote:
Lopen kan ik wel, maar zo dansen? Nahhuh.quote:
Ze kunnen zich nu uitleven, het is nu de top en de lat mag dus een stuk hoger. Nu geen Virgil die quickstep nog niet had kunnen spellen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Cee het volgende:
Wat hebben die choreografen gekregen deze week zeg? Pepers in de reet? I like it!Ik denk dat Michael zich hiermee wel veilig stelt.
Virgilquote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze kunnen zich nu uitleven, het is nu de top en de lat mag dus een stuk hoger. Nu geen Virgil die quickstep nog niet had kunnen spellen.
Deze uitzending steekt met kop en schouders boven alle middelmatigheid van de rest van het seizoen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kolere ik was een beetje afgehaakt afgelopen weken maar deze show is echt goed
valt mee tochquote:
Tot de eerste kans die de jury kreeg om hem eruit te gooien, tevens de laatste show dat de jury dat ook nog kon doen.quote:
Virgil had eenzelfde danstalent als ik. Geen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |