abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74916176
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 november 2009 @ 19:57:54 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74916234
Hoe doet Kermit het bij de kleine broer?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74916307
Hele matige eerste helft, redelijke 2e helft maar wel wederom een onvoldoende voor Been en z'n elftal.

Er moet idd echt een scorende spits bijkomen, en dan niet weer zo'n type Cissé met 4 doelpunten per seizoen.
-
pi_74916330
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
Hele matige eerste helft, redelijke 2e helft maar wel wederom een onvoldoende voor Been en z'n elftal.
Waarom?

Zeker ook zo een figuur dat het elftal uitfluit.
Elite
Tegen TTIP
pi_74916349
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom?

Zeker ook zo een figuur dat het elftal uitfluit.
Eerste helft hadden ze wel een fluitconcert verdient anders, totaal geen wil of inzet.
2e helft was dat er wel, maar als ze niet scoren blijft het 0-0.
-
pi_74916393
Dat latje schieten in de rust trouwens
pi_74916417
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind de prestaties van de laatste weken nou niet goed te noemen.
Dubbel

Waarom geef je op basis van de wedstrijd van vandaag het hele elftal een onvoldoende? Slaat nergens op.
Elite
Tegen TTIP
pi_74916485
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Dubbel

Waarom geef je op basis van de wedstrijd van vandaag het hele elftal een onvoldoende? Slaat nergens op.
Omdat ze meer hadden moeten creeren en de eerste helft zwaar onder de maat was.
-
pi_74921528
Ik vond het ook slecht. Totaal geen beweging voorin en dus geen afspeelmogelijkheden. En als dat laatste er wel was, werd er een tikkie breed gegeven. Biseswar bleef in de 1e helft bij de linker zijlijn, ook als de bal helemaal op rechts was en hij zich dus had moeten opstellen in de 16. Leerdam leek wel stoned, liep er als een zoutzak bij.
pi_74923137
Overigens krijgt niet iedereen een onvoldoende natuurlijk, Darley en de verdedigers kunnen er weinig aan doen dat er niemand scoort.
-
  zondag 22 november 2009 @ 22:40:30 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74924918
Ik zal dan wel een andere wedstrijd gezien hebben. Klopt overigens dat er weinig beweging voorin was. Maar ja, wat wil je dan als we het met bijvoorbeeld Biseswar moeten doen voorin.
quote:
Fer: "Publiek moet Bruins steunen"
Luigi Bruins maakte een moeizame periode door bij Feyenoord. De middenvelder moet vaak genoegen nemen met een plaats op de tribune en het Legioen liet tegen FC Utrecht weten niet tevreden te zijn over de jonge Bruins. Leroy Fer steunt zijn collega en vraag steun bij de fans.

22 nov. 2009 20:30:53

"Ik wil even zeggen dat de supporters Luigi moeten blijven steunen," zegt de middenvelder tegen Sportweek. "Hij traint nu gewoon hartstikke goed, laat zien dat-ie weer op de goede weg is. Dus verdient hij alle steun."

Fer merkt dat de kritiek van het publiek invloed heeft aan Bruins knaagt. "Ik denk dat het met íedere speler wat doet als hij niet door zijn eigen publiek wordt gesteund. Luigi is iemand die juist dáárdoor wil vechten en wil laten zien dat-ie gewoon een heel goede speler is. Dat heeft-ie twee jaar geleden hier al laten zien."

"Je ziet dat hij nu heel erg zijn best doet om zijn oude niveau weer te halen, maar toch krijgt hij niet altijd de steun van de supporters. Het is jammer dat ze zo met hem omgaan. Ik vind dat ze iedere speler moeten blijven steunen, dus ook Luigi. Dat ik dit nu via de media naar buiten breng is denk ik het beste, want ik kan moeilijk elke supporter afzonderlijk afgaan”, besluit Fer. (GH)
Elite
Tegen TTIP
pi_74926201
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Overigens krijgt niet iedereen een onvoldoende natuurlijk, Darley en de verdedigers kunnen er weinig aan doen dat er niemand scoort.
Ik vond Cissé ook wel sterk eigenlijk. Als hij mee verdedigde was het meer dan een beetje terug lopen, hij was echt sterk.
Leerdam vond ik, ondanks dat je hem het resultaat niet kan aanrekenen, ook niet best. Vond dat hij de afgelopen weken zich wel redelijk ontwikkelde, maar heb weinig goede passes of aannames van m gezien.
Verder was t allemaal niet veel nee.
  maandag 23 november 2009 @ 00:02:21 #13
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_74927866
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef Happel het volgende:
Ik zal dan wel een andere wedstrijd gezien hebben. Klopt overigens dat er weinig beweging voorin was. Maar ja, wat wil je dan als we het met bijvoorbeeld Biseswar moeten doen voorin.

Natuurlijk bereik je meer door een speler te steunen, maar met spelers als Bruins, El Ahmadi en mindere maten Biseswar is dat gewoon lastig. De nonchalante houding en nonchalante spel hebben ze gewoon tegen. Ook het niet kunnen aannemen en afleveren van ballen over 2 meter, altijd de verkeerde kant opdraaien enz. Bij Biseswar gaat het meestal over verkeerde keuzes, het altijd naar binnen gaan of het stapvoets naar de cornervlag lopen zelfs als je achterstaat.

Iedereen nog een handje pepernoten gehad trouwens?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_74928981
De eerste helft waren ze bang om via een counter de 0-1 tegen te krijgen en het was niet al te best. Gelukkig kwamen we ook amper in de problemen. De tweede helft was het een stuk beter en het is dat de scheids geen zin had om z'n werk te doen, want twee handsballen en een speler van achter neerhalen moet toch wel bestraft worden zou je denken - of in ieder geval één van die drie gevallen.

All in all was het niet veel, maar Utrecht stond dan ook goed gepositioneerd en luurde op een counter.
  maandag 23 november 2009 @ 06:49:55 #15
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74930663
Feijenoord
pi_74934228
Ik weet niet of Bruins het ooit nog gaat redden bij Feyenoord.
pi_74934309
We hebben aankomend weekend wel een dik probleem op de linksback positie. Misschien laat Been Bruno Martins Indi wel zijn debuut maken.
pi_74934349
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik weet niet of Bruins het ooit nog gaat redden bij Feyenoord.
Als hij gewoon de kans krijgt, zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden door een gedeelte van de supporters, wel.
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We hebben aankomend weekend wel een dik probleem op de linksback positie. Misschien laat Been Bruno Martins Indi wel zijn debuut maken.
Is Van Bronckhorst geschorst dan? De Cler is toch gewoon wedstrijdfit?
Elite
Tegen TTIP
pi_74934932
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Als hij gewoon de kans krijgt, zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden door een gedeelte van de supporters, wel.
[..]

Is Van Bronckhorst geschorst dan? De Cler is toch gewoon wedstrijdfit?
Ja en Nee
Bahia kan ook niet naar links want Hofland ligt er ook uit.
  maandag 23 november 2009 @ 12:12:09 #20
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74935574
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja en Nee
Bahia kan ook niet naar links want Hofland ligt er ook uit.
Gooi je Ignjatovic erin.
pi_74935964
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:12 schreef Keltie het volgende:

[..]

Gooi je Ignjatovic erin.
pi_74936449
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat daar nou weer grappig aan is?
Elite
Tegen TTIP
  maandag 23 november 2009 @ 12:52:42 #23
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74936594
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Fer of Landzaat kan eventueel ook wel linksback
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 23 november 2009 @ 14:03:32 #24
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_74937867
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat daar nou weer grappig aan is?
Die was toch alleen overgekomen om te komen klaverjassen??
pi_74939252
Bij Feyenoord is men intern tot de conclusie gekomen dat het eerste elftal een nieuwe spits behoeft. AD Sportwereld meldt maandag dat de Rotterdammers in januari de transfermarkt op zullen gaan om de voorhoede van een nieuwe impuls te voorzien. De huidige opties zouden volgens de technische staf niet voldoen.

Feyenoord trok afgelopen zomer Sekou Cissé aan van Roda JC, maar de Ivoriaan komt beter uit de verf op de flanken. Daarnaast is Jon Dahl Tommason blessuregevoelig en lijkt Roy Makaay uit de gratie geraakt bij trainer Mario Been. De talentvolle jongeling Luc Castaignos werd afgelopen weekend bij de selectie gehaald voor het treffen met FC Utrecht, maar is nog niet helemaal klaar voor het grote werk.

Feyenoord staat momenteel vierde in de Eredivisie, maar wist in veertien wedstrijden slechts 21 keer te scoren. FC Twente, PSV en Ajax, momenteel de top drie van de rangschikking, scoorden respectievelijk 28, 37 en 45 maal. Topscorer van Feyenoord is Tomasson, die tot op heden vijf maal doel trof.

bron www.fr12.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')