Whehe, had ik vanavond ook.. gast die hoefde maar in de buurt te mikken of hij had een hardcore achtige kill.. met welk wapen dan ook. (ik speelde geen HC)quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Andyy het volgende:
Kutcheaters.
Inderdaad, maar Arkham Asylum is al afgeprijst naar 25 euries.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
True true maar zal niet super veel korting zijn tho.
Ik had er 1 met aimbot en wallhackquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Whehe, had ik vanavond ook.. gast die hoefde maar in de buurt te mikken of hij had een hardcore achtige kill.. met welk wapen dan ook. (ik speelde geen HC)
aimbot en instagib werd hem verweten, hij gaf het ronduit toe. Boeide hem niet, want IW deed er toch niks aan.
www.portforward.comquote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Kalebatz het volgende:
Mijn nat staat op strict, noem me een noob, maar hoe kan ik de routerinstellingen veranderen? Kan het niet vinden namelijk....
Op fatsoenlijke servers kun je toch niet cheaten ?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Andyy het volgende:
Kutcheaters.
Ze gebruiken VAC als anti cheat software. Die banned willekeurig na een week ofzo pas mensen, zodat de hackers niet weten waardoor VAC kon zien dat ze een aimbot gebruiken oid. Dus je speelt af en toe wel met cheaters.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op fatsoenlijke servers kun je toch niet cheaten ?
Dacht dat dit ook de reden was dat ze alleen eigen servers voor online hebben bij MW2. Om cheaten onmogelijk te maken ?!?
Als ik dat zo lees hou ik het lekker bij MW1. Ben nu lekker online bezig en het speelt lekker
En natuurlijk staat mij router er weer niet tussen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:46 schreef biertank het volgende:
[..]
www.portforward.com
ff je router opzoeken, dat staat mw2 er tussen.
Ik heb dit ook naar een vriend van mij gestuurd die van hem stond er tussen met plaatjes alles erop en eraan, kon echt neit missen.
Welke router heb je dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:36 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
En natuurlijk staat mij router er weer niet tussen...
Hoe komt dat? Ik bedoel, je kiest toch zelf voor je server? Zoals in MW1. Superhandig werkt datquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
Het gebeurd maar zelden dan ik bij een lager dan 60ms ping room uitkom helaas.
Die chaos is er overigens nog wel hoor.
wie weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef nVincible het volgende:
Waarom zou dit beter verkopen? Ik zie weinig verschil met COD4.
iedereen die COD speelde vond het vet en koopt deze ook, daarbij alle mensen die COD:MW niet hebben gespeeld en mee worden gepakt door de hype.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef nVincible het volgende:
"Ook wordt er, door het grote succes van de voorloper Call of Duty 4:Modern Warfare, door meerdere gamebladen en groepen beweerd dat Modern Warfare 2 de meest verkochte game ooit zal worden."
Waarom zou dit beter verkopen? Ik zie weinig verschil met COD4.
Pak je handleiding er gewoon bij en kijk hoe je UPnP aangezet of poorten forward als UPnP niet goed werkt. Poorten kun je gewoon vinden via die site pak een random router en MW2 staat er tussen. (Poorten zijn: 1500,3005,3101,27000-27050,28960 btw.)quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:30 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Een Zyxel nwa570n, en die staat er niet bij!
Sinds vanmiddag nieuwe router er in hangen (poorten geforward: http://www.portforward.co(...)Modern_Warfare_2.htm ) en zeker 4 uur kunnen spelen zonder problemen en lag meerderen malen host geweest en ook nooit klachten gezien over lag en alles.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Nee, je kiest niet zelf voor je server. Dedicated servers bestaan niet meer. Derhalve word je lukraak bij een stel spelers ingezet, 1 van die spelers dient dan als host..
met een beetje pech heeft die dan nog torrents ofzo aanstaan en dan ben je fucked.
Lees de verhalen over slechte connecties maar door. Zoals de mijn van gisteravond.![]()
Desalniettemin is het wel een tof spel ALS het werkt.
Iedereen? Ik twijfel of ik deel 2 zal kopen, aangezien de verhalen over het online gedeelte nogal rampzalig zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef bigbass het volgende:
[..]
iedereen die COD speelde vond het vet en koopt deze ook, daarbij alle mensen die COD:MW niet hebben gespeeld en mee worden gepakt door de hype.
+ natuurlijk dat de afzetmarkt voor games blijft groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |