abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74912230
Computerhackers hebben een server van een gerespecteerd Brits onderzoeksinstituut over klimaatverandering gekraakt en duizenden privé e-mails van Britse en Amerikaanse topwetenschappers en documenten op internet gezet.
Uit de gepubliceerde informatie zou blijken, dat sommige wetenschappers informatie over klimaatverandering hebben gemanipuleerd.

Gemakshalve enkele items ter opening:
1.
http://www.examiner.com/x(...)mate-Change-Examiner
2.
http://www.spitsnieuws.nl(...)_klimaathoaxers.html
3.
http://dezwijger.blogspot.com/2009/11/anomalie.html
4.
http://dezwijger.blogspot.com/2009/11/anomalie-2.html

Update:
1.
De documenten -vul de code in- de server staat roodgloeiend te draaien, blijven proberen maar
http://www.megaupload.com/?d=003LKN94
2.
Het Climatedepot !
http://www.climatedepot.com/

De overheid kan al haar milieu belasting aanslagen aan de burger en dat zijn er nog al wat,. nu wel vergeten.
Ook het auto geleuter is nu wel voorbij.

[ Bericht 6% gewijzigd door bendk op 22-11-2009 18:44:04 ]
nothing will change without a rebel
pi_74912334
er staat NERGENS in de emails dat het een hoaxs/samenzwering/uitbuiting is.

in de brieven staan informele gesprekken, niet formeel zoals je van wetenschappers zou verwachten, maar voor de rest hélemaal niks.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74912342
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef bendk het volgende:
Uit de gepubliceerde informatie zou blijken, dat sommige wetenschappers informatie over klimaatverandering hebben gemanipuleerd.
En hiermee ondermijn je je hele betoog en bedoeling.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 22 november 2009 @ 17:42:03 #4
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74912367
Wetenschappers die ruwe data opschonen. DAT DAT KAN IN ENGELAND!!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74912587
Het "debat" is op het punt beland dat het enige wat klimaatveranderingontkenners nog hebben, karaktermoord middels illegaal verkregen e-mailtjes is. Deze diefstal en de daaropvolgende aanval op wetenschappers lijkt mij het bewijs dat de wetenschappelijke discussie beslecht is.
pi_74912681
E-mails zijn e-mails.
Hoe je er aan gekomen ben doet niets af aan de kwestie zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door huhggh op 22-11-2009 19:03:45 ]
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_74912722
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef huhggh het volgende:
E-mails, zijn e-mails.
Hoe je er aan gekomen ben doet niets af aan de kwestie zelf.
doe dan eens quoten uit de emails wat het onomstotelijke bewijs is dat het een hoax is.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74912855
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:47 schreef Monidique het volgende:
Het "debat" is op het punt beland dat het enige wat klimaatveranderingontkenners nog hebben, karaktermoord middels illegaal verkregen e-mailtjes is. Deze diefstal en de daaropvolgende aanval op wetenschappers lijkt mij het bewijs dat de wetenschappelijke discussie beslecht is.
De discussie is helemaal niet beslecht. Er bestaat een consensus onder wetenschappers, maar consensus is niet synoniem aan de waarheid. Daarbij kan een consensus ook aan bepaalde sociale of politieke motieven afhangen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_74913209
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

doe dan eens quoten uit de emails wat het onomstotelijke bewijs is dat het een hoax is.
Ga je gang, ze staan inmiddels op mijn topic.
  zondag 22 november 2009 @ 18:28:07 #10
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74913343
Dit zegt inderdaad wel genoeg over de wanhopigheid van de tegenstanders. Het enige wat ze nog hebben zijn wat zinnetjes zonder enige context. Dat is een beetje dezelfde tactiek als de mensen die wat losse zinnen uit de Koran pikken en roepen hoe gewelddadig het is.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 22 november 2009 @ 18:43:03 #11
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74913747
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:23 schreef bendk het volgende:

[..]

nee, dat moet JIJ doen.

want het is gewoon bullshit.
  zondag 22 november 2009 @ 18:46:03 #12
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_74913814
Denk dat het toch op zn minst niet ondenkbaar is dat de soep lang niet zo heet gegeten wordt als de klimaat- en CO2hype minnenden ons willen doen geloven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_74913875
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

nee, dat moet JIJ doen.

want het is gewoon bullshit.
Tjeetje, jij schrikt nogal hè.

Maar het zijn er duizenden, dan krijg ik op mijn duvel van de fokdirectie. Ik kwam trouwens nog een document(en) van de Vrije Universiteit Amsterdam tegen !
  zondag 22 november 2009 @ 18:50:33 #14
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74913945
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef bendk het volgende:

[..]

Maar het zijn er duizenden, dan krijg ik op mijn duvel van de fokdirectie. Ik kwam trouwens nog een document(en) van de Vrije Universiteit Amsterdam tegen !
nou je bent wel aan het schreeuwen dat het een 'hoax' is, maar uit de emails blijkt dat helemaal niet.
pi_74914007
quote:
Ik kwam trouwens nog een document(en) van de Vrije Universiteit Amsterdam tegen !
OMG. Het bewijs dat we hier te maken hebben met een mondiaal complot van sinistere wetenschappers die niets liever willen dan de waarheid verborgen houden om zo de hardwerkende belastingbetaler uit te buiten en te knechten. Ik bedoel, de VU!

On-topic: FAIL.
pi_74914042
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

nou je bent wel aan het schreeuwen dat het een 'hoax' is, maar uit de emails blijkt dat helemaal niet.
Rustig nou toch, doe eens kalm aan, neem anders even een pilletje of zo. Ik heb nergens geschreven dat het een 'hoax' is en tjeetje zeg...kennelijk heb je de duizenden emails al gelezen...
  zondag 22 november 2009 @ 18:55:05 #17
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74914080
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef bendk het volgende:

[..]

Rustig nou toch, doe eens kalm aan, neem anders even een pilletje of zo. Ik heb nergens geschreven dat het een 'hoax' is en tjeetje zeg...kennelijk heb je de duizenden emails al gelezen...
nee, ik heb wel de 'belangrijke' stukken gelezen.

en dat is mijn fout, je hebt het inderdaad niet over een hoax.

veel nieuwssites etc wel.
pi_74914104
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:23 schreef bendk het volgende:
Wie iets beweert (en zeker met het woord "bewijs" in de TT), dient het zelf aan te tonen.
Ga je gang dus. Overtuig de rest met je bewijs.

En geen zwakke smoesjes als "dan wordt Fok boos op me".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † zondag 22 november 2009 @ 18:56:47 #19
230491 Zith
pls tip
pi_74914143
Wat ben je toch een ongelovelijke dombo, bendk
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74914223
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

nee, ik heb wel de 'belangrijke' stukken gelezen.

en dat is mijn fout, je hebt het inderdaad niet over een hoax.

veel nieuwssites etc wel.
Als je de 'belangrijke' stukken hebt gelezen dan heb ook de 'onbelangrijke' stukken gelezen, dat zijn er duizenden
  zondag 22 november 2009 @ 18:59:28 #21
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74914239
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef bendk het volgende:

[..]

Als je de 'belangrijke' stukken hebt gelezen dan heb ook de 'onbelangrijke' stukken gelezen, dat zijn er duizenden
nee, ik heb quotes gelezen.
pi_74914240

[ Bericht 100% gewijzigd door bendk op 22-11-2009 19:00:13 ]
pi_74914323
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:56 schreef Zith het volgende:
Wat ben je toch een ongelovelijke dombo, bendk
jôh...de v van 'ongelovelijke' moet een f zijn...
pi_74914363
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:02 schreef bendk het volgende:

[..]

de v van 'ongelovelijke' moet een f zijn...
Om maar niet te spreken over "milieu belasting aanslagen" en "auto geleuter".
pi_74914421
quote:

[..]

Je ziet inderdaad duidelijk aan de reacties dat men alles behalve gelukkig is dat dit op straat is komen te liggen.
Maar ja, dit is een open samenleving, en echte wetenschap dient niet gesloten te zijn.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')