Al meer dan 6 minuten!quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
Paniek!
precies. Bossenquote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
Die rode kaart voor pieckenhagen sloeg echt he-le-maal nergens op. Gelukkig heeft psv nog niet gescoord maar dat kan nooit lang duren
.
Inderdaad. Ze moeten het natuurlijk niet te moeilijk krijgen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
idd.. echt hè, geef psv maar die overwinning cadeau.
Zeg dan ook niks!quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
Die rode kaart voor pieckenhagen sloeg echt he-le-maal nergens op. Gelukkig heeft psv nog niet gescoord maar dat kan nooit lang duren
.
Het meest veelzijdige stukje vlees, kutquote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
Kut.
Afellay mag de pik van Sneijder schoonlikken voordat yolanthe ermee aan de slag gaat. Zo zijn de verhoudingen.quote:
Kakquote:
Dat zal wel.quote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
En nu gaat PSV weer op z'n PSV's voetballen, wedden?
quote:Op zondag 22 november 2009 17:21 schreef jna het volgende:
[..]
Afellay mag de pik van Sneijder schoonlikken voordat yolanthe ermee aan de slag gaat. Zo zijn de verhoudingen.
Ik zie dat alleen niet meer gebeuren.quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef Bravebart het volgende:
Beter verliest PSV, dan kan Ajax nog ff opstomen.
Onderschat Heracles nietquote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dat alleen niet meer gebeuren.
tien tegen elf.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onderschat Heracles niet
Zei hij met ijdele hoop
Mja, ik zie het netquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
.
Wat idz zei.quote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik zie het netTisser 'beurd?
Klinkt idd redelijk doorsnee. Maar wel leukquote:Op maandag 23 november 2009 08:44 schreef AMDB het volgende:
Ja wel leuk weekend gehad:) Beetje het gebruikelijke, vrijdag naar vriendin, meegegeten met huisgenoten van haar, zaterdag stad in geweest, broeken gekocht en een vet shirt, 's avonds uit en gister lekker hele dag niks gedaan.
Nog brak van het weekend?quote:
Goed hoorquote:
quote:
Oepsquote:Op maandag 23 november 2009 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geloof ik nog nooit in mn leven zo slecht geslapen als vannachtIk was mega moe dus lag er om 22.00 al in. Op een of andere manier viel ik maar niet in slaap. Heb elk uur op de klok voorbij zien komen en ben nu echt kapot
Daar ben ik ook bang voor.. Heb iig al besloten om vanavond nie te gaan trainen want dat trek ik echt niet.quote:Op maandag 23 november 2009 09:13 schreef Puala het volgende:
[..]
OepsDat gaat een hele lange maandag worden dan
Goede berichtenquote:Op maandag 23 november 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed hoor. Ben weer op stage en dat is wel lekker
Dean!quote:
Wijs besluitquote:Op maandag 23 november 2009 09:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.. Heb iig al besloten om vanavond nie te gaan trainen want dat trek ik echt niet.
Weinig slaapquote:Op maandag 23 november 2009 09:12 schreef AMDB het volgende:
Na nachten met weinig slaap ben ik vaak het scherpst 's ochtends. Maar de rest van de dag is dan altijd kut
quote:
Dus weer helemaal beter?quote:
Oh, nee dat zeker niet. Ik heb nog steeds last van buikpijn en lichtelijk misselijk. Alleen ben ik het thuis zo zat dat ik er geen hele dag meer door wil brengenquote:
Ja dat is waar. Thuiszitten kan na je 67e welquote:Op maandag 23 november 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, nee dat zeker niet. Ik heb nog steeds last van buikpijn en lichtelijk misselijk. Alleen ben ik het thuis zo zat dat ik er geen hele dag meer door wil brengenen ik heb nu al 5 dagen van 9 uur gemist, vond dat ook wel voldoende
quote:
Iddquote:Op maandag 23 november 2009 09:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Thuiszitten kan na je 67e wel
Nee, ik wil ook voor mijn 30e binnenlopen, maar dan mag ik wel opschietenquote:Op maandag 23 november 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd
Al ben ik niet van plan tot 67 door te gaan hoor
Of langer.quote:
Hmm, denk het wel.quote:Op maandag 23 november 2009 09:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook voor mijn 30e binnenlopen, maar dan mag ik wel opschieten
Ja, ook wel tofquote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, denk het wel.
Dan heb ik nog 12 jaar, dat is ook krap zat. Nee, doel is om met 50 te stoppen eigenlijk. Dat vind ik wel een mooie leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |