Ja, ik heb zo mijn momenten.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:31 schreef pussydeluxe het volgende:
En hier zijn de prijswinnaars:
Jeeh
Janetje
MrSubtle
heaven7
en Peterfan
Jullie ontvangen een exemplaar van een door Kluun gesigneerd boek![]()
Gefeliciteerd en veel plezier
sorry...quote:Op zondag 22 november 2009 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou op wij zijn keurig in orde qua finan en baan en dan nog tot op het naadje doorzeiken bij de NHG
Morgen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
oeh ja wanneer kunnen we een nieuwe pagina verwachten in onze eigen bouqet roman?
Ja toeooe Maes?quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Maes, doe eens een Fundalinkje?
Is het in Bleiswijk? Want ik kan me niet voorstellen dat jouw all time favorit huis elders staat
wat cool!quote:
Hmm ja wij kregen van alles aangesmeerd als we zeiden geen aandelen dan gingen ze prompt uitleggen waarom wel dus we hebben maar een meneer op uurtarief aangenomen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry...![]()
bij de hypotheker was het ook mazzel dat mn vader (redelijk financieel ingesteld) mee was, die wees die man op allerlei dingen waar ie "even niet aan gedacht had..."
Daar was een tijdje flinke vertraging idd.quote:Op zondag 22 november 2009 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat cool!
Nu ik er bij nadenk: volgens mij heb ik in augustus ook eens iets gewonnen... nog niet binnen...
wtfquote:
ik zal eens mailen pmmen, was bij FTR dacht ik...quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was een tijdje flinke vertraging idd.
Maar ze zullen het nu toch al wel op orde hebben?
Wie hadden er eigenlijk de FOK! shirts ook alweer gewonnen met 'raad de Eindstand'?
Hebben diegenen al het shirt ontvangen?
Ja, jij en oh-oh deden toen voor mij mee aan die prijsvraag voor dat boek, 'Komt een vrouw bij de dokter'!quote:
daar vroeg vandaaag idd iemand naar wanneer de uitslag kwamquote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij en oh-oh deden toen voor mij mee aan die prijsvraag voor dat boek, 'Komt een vrouw bij de dokter'!
Weet je nog?
Maar hou het lekker zelf hoor! Ik leen het wel een keer van je!
quote:
oooooooooooo jaquote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij en oh-oh deden toen voor mij mee aan die prijsvraag voor dat boek, 'Komt een vrouw bij de dokter'!
Weet je nog?
oh, dat is minder spannend dan stiekem onder zijn naam...quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je nog?
O nee, dat was ik onder jouw naam.quote:
Leuk ben dol op huizen kijkenquote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef Maes het volgende:
Komt er aan. Funda is traaaaaaaaaaaaaaaag
Hoera Greys!!! Gaat die ook rond in het leesclubje???quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oooooooooooo jaWat tof
Nou, gefeliciteerd Greys, je hebt gewonnen![]()
Ik ping je wel zodra ik het binnen heb, dan stuur ik het je op
Nee joh gekquote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oooooooooooo jaWat tof
Nou, gefeliciteerd Greys, je hebt gewonnen![]()
Ik ping je wel zodra ik het binnen heb, dan stuur ik het je op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |