Weet ik nog nietquote:
ja hoor, kom maar halen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Yep! Hoorde vandaag dat het hoogstwaarschijnlijk Marokko wordt btwerg tof
Krijg ik wat pepernoten?
Strijken is nog ergerquote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bed opmaken is haast net zo erg als boodschappen doen
quote:
Ja maar nu word ik alleen maar nieuwsgierigerquote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of het handig is als ik hier de poststempel zeg
Geen idee ook wie er allemaal van jullie onder die 'regio' vallen eigenlijk
Hihi die foto dan ook met dat boompje op de achtergrond.quote:Op zondag 22 november 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Dank, dank!
Sssssssssssht, Boris slaapt nog
Oh en er hangt NIETS breekbaars in de boom! Hoezee!
[ afbeelding ]
eeeh, ik ga ze zaterdag bakken, jij krijgt zondag eters, dan moeten we de hele week alletwee werken en voordat het dan mogelijk is zijn ze oud...quote:
Hey Subtle?quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar nu word ik alleen maar nieuwsgieriger
zeg dan gewoon dat ie niet leesbaar was of zo
Ik geloof je nietquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Subtle?
Luister eens...
De poststempel was niet leesbaar!
(Feeling better?)
Das gewoon kut, maar voorbehoud héquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Maes het volgende:
Vandaag mijn all time favorite huis gezien, is het verkocht onder voorbehoud. Blèh stom
quote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Subtle?
Luister eens...
De poststempel was niet leesbaar!
(Feeling better?)
Ga ook lekker bellen morgenquote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das gewoon kut, maar voorbehoud hé
inderdaad! met deze financiele crisis kan alles!quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das gewoon kut, maar voorbehoud hé
Zeker doenquote:
Hou op wij zijn keurig in orde qua finan en baan en dan nog tot op het naadje doorzeiken bij de NHGquote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad! met deze financiele crisis kan alles!![]()
(mn zusje dr droomhuis was ook al bijna helemaal verkocht en toen ging het niet door en nu hebben zij het!)
*stil*quote:Op zondag 22 november 2009 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Greys: DOET NOU EENS VERTELLEN WAAR DIE POSTSTEMPEL WOONT!?
IK DURF NIET!quote:Op zondag 22 november 2009 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Succes met je droomhuis Maes!
Greys: DOET NOU EENS VERTELLEN WAAR DIE POSTSTEMPEL WOONT!?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |