Kijk eens naar de data.quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ts kan er niet mee omgaan!!!
Ik vind et wel zielig jaquote:
et duurde bij mij ook even voordat ik alles helemaal snaptequote:
10.000+quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:31 schreef vigier het volgende:
Weet niet wat voor rekening je dan hebt? Rabo Internetbonus is 1,9% en Rabo InternetLoyaal is 2,5%...
Dus weet ook niet wat je onder een leuk bedragje verstaat.
Is geen hypotheek, is een spaarrekening bij ABN AMROquote:
Telesparen. Hierdoor heb ik zo weinig mogelijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:31 schreef vigier het volgende:
Weet niet wat voor rekening je dan hebt? Rabo Internetbonus is 1,9% en Rabo InternetLoyaal is 2,5%...
Dus weet ook niet wat je onder een leuk bedragje verstaat.
Wleke dan? Beperkende voorwaarden, denk ik?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is geen hypotheek, is een spaarrekening bij ABN AMRO
Hogere rente kan ik ook niet vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:37 schreef Yi-Long het volgende:
De hoogste rente die ik NL kan vinden bij een spaarrekening, is 3% (Allianz. http://www.mistermoney.nl/spaarrente.asp?veldnaam=Rente_Percentage&soort=Spaarrekening#spaarmodule )
Ook niet echt de moeite waard.
Misschien eens over de grens gaan kijken.
deposito, iets meer als een jaar terug. Heb er toen 50.000 euro op gezetquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:36 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Wleke dan? Beperkende voorwaarden, denk ik?
De rente gaat juist omlaag bij een bepaalde hoogte.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
10.000+
Ik dacht dat je vanaf een bepaald bedrag meestal in aanmerking kwam voor wat hogere rentes!?
Dat je bij een spaarrekening zo bij je geld kunt (althans, soms wat beperkende voorwaarden) en bij een deposito zet je het voor een afgesproken tijd vast.quote:
Rrrrreally?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |