beter kan ik het niet zeggen. Ook van mij een dikke knuffel en heel veel plezier vandaag.quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:43 schreef E.T. het volgende:
Yp, je klinkt heel moedig en 'groot'.. Kan me voorstellen dat je je desondanks wel heel 'klein' voelt..
Dikke knuffel!
ik las 'instort' en dacht echt: wat is er met Chacaquote:Op zaterdag 21 november 2009 08:52 schreef chacama het volgende:
[..]
beter kan ik het niet zeggen. Ook van mij een dikke knuffel en heel veel plezier vandaag.
Vicky sterkte dan vandaag. Kun je nu nog de medicijnen nemen of heeft het dan geen nut meer?
Vandaag intocht
Mja, eigenlijk bloedt het bijna niet en hij gedraagt zich volkomen normaal inmiddels.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Als je het niet vertrouwd even de HAP bellen Freec. Bloedt het ook erg? lastig zijn dat soort dingen toch hè.
Jupsquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:28 schreef Fannie het volgende:
Leander, ventje toch, wordt die plek nu ook weer zo snel dik Free?
ja!quote:
oquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:40 schreef moussy het volgende:
[..]
ja!
Ik zit misschien, er is een kans, over 7 mnd thuismaar dat gaan we in januari horen...
overhemden strijkenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:58 schreef moussy het volgende:
Ik maak me gelukkig niet zo heel druk hoor, ik zie het welen anders is het een mooie kans om weer wat nieuws te proberen. Het belangrijkste is dat ik mn huis vanaf maandag weer terug heb
nadeeltje is dat Peet weer in uniform loopt en er overhemden gestreken moeten worden
Voor gewoon vind ik dat wel kunnen, maar met pantalon, colbert, stroppie vind ik strijken toch netter. MAar René zei net al dat ze dat wel wilde doenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
overhemden strijken
Ik voorkom dat tegenwordig. 5 minuten in de droger en dan uithangen, dan hoeft het niet
gebruik van maken,vooral gebruik van makenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor gewoon vind ik dat wel kunnen, maar met pantalon, colbert, stroppie vind ik strijken toch netter. MAar René zei net al dat ze dat wel wilde doen
Wat een geweldig ding!quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
Ineens uit het niets schreeuwt TARA : ik wil het! Ik wil het hebben! (ik schrik me een rotje )
Waar gaat het over?
over dit filmpje
Neetoch? Ik wist ook dat ik werkeloos zou worden en ik mocht me nog niet eens aanmelden ruim van tevorenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:46 schreef Belana het volgende:
Yppy, zorg ook dat je meteen al sollicitatiebrieven verstuurd, want daar kan de ww ook nogal naar in zijn: als jij al wist dat je werkloos zou kunnen raken ben je verplicht al te gaan solliciteren.
Heel veel sterkte meid!!wat een kutzooi
quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
Ineens uit het niets schreeuwt TARA : ik wil het! Ik wil het hebben! (ik schrik me een rotje )
Waar gaat het over?
over dit filmpje
Echt ik lig vlak hierquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
Waar gaat het over?
over dit filmpje
Oooww die is liefquote:
Het is leuk, maar ook zwaar omdat het zoveel uur is. Verder heb ik natuurlijk nog steeds mijn eerste loonstrook niet gezien, dat zal ook wel even slikken zijn omdat het nogal verschilt met mijn vorige werk. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen verder.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef _evenstar_ het volgende:
K_i_m Hoe bevalt het werk je ?
Ah oke, ik hoef em niet meerquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Nee een slow loris.
Da's een luiaard volgens mij.
quote:
quote:
oe sajoer boontjes!quote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef phluphy het volgende:
Notenrijst met roergebakken-kip-en-paprika en boemboe-sajoer-boontjes en perziken.![]()
Welkom terug, allen.Fijn u weer te aanschouwen!
quote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een beknelde zenuw, helemaal niet zo gezond dus.![]()
![]()
zolang dochter dan niet per ongeluk die zenuw bekneld lees ik wel spinaziequote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben al de hele dag levend bed voor mijn dochter en tik met 1 hand...gat wel eens wat mis
* LovelyLady zet net een schaaltje pepernoten neerquote:Op zondag 22 november 2009 20:03 schreef miss_sly het volgende:
ynske, had jij dat hardloopspul nog online gezet?
* miss_sly heeft weer te veel gesnoept
SSSSSTTTTTTTTquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Stout het volgende:
Hij houdt het nu goed vol zeg !
Ik wens iedereen alsvast een heel fijne avond en goede nacht ! Ik ga BZV kijken !
Toedels !
hoesten, keelpijn, hoofdpijn en net 38,4. En heel zielig. Echt zo'n klein aapje dat om je heen geklemd zit. Ze ligt nu in bed en ik kruip straks naast d'r op het onderschuifbed.quote:
ja, precies. Zij ging het ziekenhuis in op verdenking van MG. En toen bleek dat het dat niet was, maar een verhoogd kalium gehalte in het bloed.. Fleur heeft afgelopen week een blaasontsteking gehad en was daardoor blijkbaar meer vatbaar. Ik vond ze vanochtend wel wat witjes en stil, maar ze was ook heel vrolijk tussendoor. Dus ik had het aan het Sinterklaasfeest van gisteren gewijt. Ze zal wel nog moe zijn, dacht ik dus. Tot ze vanmiddag dus koorts kreeg en ging klagen over hoofdpijn. Hoesten deed ze al langer, maar ja dat deden we allemaal al twee weken. Voel me nu dus ook behoorlijk stom.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef snoopy het volgende:
Idd heel handig oxy! Hoef je tenminste niet gelijk een hele cd te kopen
Chaca, da's niet zo mooi. Was jij niet degene die bang was dat jouw kinderen aangestoken zouden worden door je schoonmoeder ofzoiets?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb een nummer gekocht van I-tunes store. Wat makkelijk nouja, het aanmelden niet, maar ik bedoel, dat het kan enzo.
Guus meeuwis!
mag ik een linkje?quote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Wij hebben vandaag Kikker en zijn vriendjes gezien van Theater Terra en dat was zó leuk en mooi! Echt een aanrader! Ook al voor 3-jarigen goed te doen.
Dat komt door jou.... - Guus Meeuwis.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewoon een ehcte sint, en verjaardag met taart![]()
![]()
En ben ook heel heel blij ermee![]()
Kan ik binnenkort ook eens spammen met zelf bakkende kindje
Uhm dat krijg je weer veel makkelijker bij de reform winkels denk ik Miss_Sly, en hier is het lactose en glutentinrolelrant, soja, kippenei ( die is weer terug) tarwezetmeel kan ook niet, en dan appel wat ook in veel verwerkt zit.quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Wat een geweldige oogst evenstar![]()
Een vriendinnetje van me mag ook heel veel niet eten,maar dan vooral suiker en koolhydraten enzo. Zitten er ook van dat soort spullen tussen? (ik weet niet precies waar Arwen allemaal niet tegen kan)
Ja die mag stiekem nog niet, maar die staat voor 6 maanden vast op de plankquote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Oxymoron het volgende:
Evenstar, die siroopjes, die met die lichtblauw/groene labels die verkopen wij ook, in het winkeltje van de boerderij!
Ik begreep dat het nogal lastig is, pasta bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Uhm dat krijg je weer veel makkelijker bij de reform winkels denk ik Miss_Sly, en hier is het lactose en glutentinrolelrant, soja, kippenei ( die is weer terug) tarwezetmeel kan ook niet, en dan appel wat ook in veel verwerkt zit.
Die combinatie van al die dingen is egwoon rete lastig, en zowat ondoenlijk, Maar met dit soort spullen een heel stuk makkelijker
Suikers en kookhydraten mag ze gewoon, veel GV spul is op basis van aardappel zetmeel bijv.
Granaatappel? Die hebben wij niet, wij hebben alleen, limoen en vlierbloesem en framboos (3 smaken dus).quote:Op zondag 22 november 2009 21:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja die mag stiekem nog niet, maar die staat voor 6 maanden vast op de plankAls die goed gaat is granaat appel, is toch weer anders als gewone appel, dan kom ik hem bij jullie kopen
![]()
Zie ik jou ook weer
Die mag ze (nog) nietquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Granaatappel? Die hebben wij niet, wij hebben alleen, limoen en vlierbloesem en framboos (3 smaken dus).
Het IS veelquote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef p_iglet het volgende:
jeumig wat lijkt het zo veel op die foto's![]()
Zucht ik heb zo zo zo geen zin om morgen weer te beginnen met mijn co-schappen!
hahaha nou ik zal het voorstellen!quote:
ja mn moeder woont in zwolle mn schoonmoe zit in spanje en niemand wil aangestoken worden.*ril*quote:Op maandag 23 november 2009 06:49 schreef Stout het volgende:
dan bel je je moeder/schoonmoeder/vriendin met de mededeling dat je ziek bent, dan komen ze naar je toe en vertroetelen jou en je kind... (das een droom hé, in de praktijk blijkt dat je als moeder niet ziek kunt zijn helaas..)
Beterschap en als we wat kunnen betekenen horen we het he !
leuk~!quote:Op maandag 23 november 2009 08:10 schreef Kaarr het volgende:
KD wat vervelend, beterschap!
Mijn moeder zag je zaterdag bij het station op weg naar de meet. Ik moest wel lachen toen ze het zei want ze zei letterlijk: Ik zag Kleurdoos met Elin.
We kunnen bij een volgende meet wel samen treinen of met mijn auto. Misschien dat ik dan wel durf
Dat heb ik natuurlijk ook gehoord!quote:Op maandag 23 november 2009 08:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
leuk~!
Ik heb laatst(vorige week oid) nog een hele tijd met je moeder staan praten ook!
Nou..ik heb weinig trek om die hal open te gooien voor 5 man ofzoquote:Op maandag 23 november 2009 08:15 schreef Kleurdoos het volgende:
taartjesfee heeft toch nog een meet in de planning volgende weekof gaat dat niet door?
ik en sly zitten wel @ # OUDquote:Op maandag 23 november 2009 09:25 schreef pinquit het volgende:
hey hallo! ik moet weer even wennen aan fok!
snappikquote:Op maandag 23 november 2009 09:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou..ik heb weinig trek om die hal open te gooien voor 5 man ofzo
heldinquote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
bweuh wel snel de afwas en was gedaan*wattenkop* en op het bed staat een jip en janneke bekertje met een idioot grote spin eronder *ril*
Nou, het valt mij mee moet ik zeggen. Waren er ook Clowns?quote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Nou, mijn kind is ingeënt. En het heeft me maar 3 kwartier gekost.
Nou dat valt nog mee toch?quote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Nou, mijn kind is ingeënt. En het heeft me maar 3 kwartier gekost.
Ja, dat bedoel ik ook. Binnen 3 kwartier was ik weer thuis he, niet klaarquote:
gemiste kans. Echt.quote:Op maandag 23 november 2009 11:02 schreef k_i_m het volgende:
Gelukkig niet, want die had ik dan dood moeten maken.
balen zeg die tijden...quote:Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mag woensdagochtend tussen 10.45 en 12.15. En dan moet ik ook nog naar de draagkring die ochtendm en om 12.15 zijn de kinderen uit. Wat een bouttijden
Evenstar heeft me net al als de razende bliksem ge-pmdquote:
Volgens mij niet, maar klinkt wel buikgrieperig ja. Arme...quote:Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ook weer een kronkelkeesje op de bank hangen... Af en toe knapt ie op en zo zakt ie weer in elkaar. Ik denk buikgriep. Da's niet mexicaans toch? Of wel?
Ik ook graag..quote:Op maandag 23 november 2009 15:15 schreef Tazz het volgende:
Hij doet ut weer even...
Iemand nog een linkje voor mij van het offline forum?
(Het is nog zo instabiel)..
neequote:Op maandag 23 november 2009 15:34 schreef Vicky het volgende:
jeuthe Chacama,..
hebbem jullie de link al??
ja, maar weet de url niet meer...quote:
ook ziek dus?quote:Op maandag 23 november 2009 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Het schip met zure appelen is hier ook aangeland.
De keukentjes die houten bij het kinderspeelgoed, maar volgens mij niet in de aanbieding, alleen weer in de voorraad.quote:Op maandag 23 november 2009 16:46 schreef amaranta het volgende:
Wat wordt er trouwens bedoeld met dat de ikeakeukens (voor kids neem ik aan) in de aanbieding zijn? Wat kosten ze nu dan? Ik kan er op de site niks over vinden namelijk.
Oh hoi!!
oeh, zo'n schoonmama heb ik ook! Laatst met vleesspiesjes, zij hadden teveel en ze wilden diepvriesruimte terug.quote:Op maandag 23 november 2009 18:45 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb net nog een bakkie appelmoes in de diepvries gezet![]()
En schoonma liet net weten dat haar vriezer overliep van de bakjes rode kool, of wij haar van een aantal konden verlossen
Nee, dat het heel hard regent en onweert.quote:
gronings ookquote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, dat het heel hard regent en onweert.![]()
Dat er zo'n donkere lucht aankomt? Mijn moeder zei altijd t skip mei soere appels."t zal wel een fries dingetje zijn dan.
In West-Friesland (in Noord Holland ja.. ) werd het ook gezegdquote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, dat het heel hard regent en onweert.![]()
Dat er zo'n donkere lucht aankomt? Mijn moeder zei altijd t skip mei soere appels."t zal wel een fries dingetje zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zie je!quote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier in Utreg is het gewoon Een schip met zure appels.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier in Utreg Amsterdam is het gewoon Een schip met zsure appels.
Oh lekkerquote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef Vicky het volgende:
* Vicky ploft neer...
Zo.. kids in bed, huis weer opgeruimd, mamafoktijd!
Wij hadden rode kool met appeltjes, aardappeltjes en een hamburger.. En als toetje heb ik een bak zelfgemaakte stoofpeertjes
ze zijn opquote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh lekker* LovelyLady ploft naast vicky neer
quote:Op maandag 23 november 2009 19:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze zijn op![]()
Misschien dat ik morgen maar weer een kilotje of wat ga halen.. ¤ 0,89 voor een kilo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |