beter kan ik het niet zeggen. Ook van mij een dikke knuffel en heel veel plezier vandaag.quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:43 schreef E.T. het volgende:
Yp, je klinkt heel moedig en 'groot'.. Kan me voorstellen dat je je desondanks wel heel 'klein' voelt..
Dikke knuffel!
ik las 'instort' en dacht echt: wat is er met Chacaquote:Op zaterdag 21 november 2009 08:52 schreef chacama het volgende:
[..]
beter kan ik het niet zeggen. Ook van mij een dikke knuffel en heel veel plezier vandaag.
Vicky sterkte dan vandaag. Kun je nu nog de medicijnen nemen of heeft het dan geen nut meer?
Vandaag intocht
Mja, eigenlijk bloedt het bijna niet en hij gedraagt zich volkomen normaal inmiddels.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Als je het niet vertrouwd even de HAP bellen Freec. Bloedt het ook erg? lastig zijn dat soort dingen toch hè.
Jupsquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:28 schreef Fannie het volgende:
Leander, ventje toch, wordt die plek nu ook weer zo snel dik Free?
ja!quote:
oquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:40 schreef moussy het volgende:
[..]
ja!
Ik zit misschien, er is een kans, over 7 mnd thuismaar dat gaan we in januari horen...
overhemden strijkenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:58 schreef moussy het volgende:
Ik maak me gelukkig niet zo heel druk hoor, ik zie het welen anders is het een mooie kans om weer wat nieuws te proberen. Het belangrijkste is dat ik mn huis vanaf maandag weer terug heb
nadeeltje is dat Peet weer in uniform loopt en er overhemden gestreken moeten worden
Voor gewoon vind ik dat wel kunnen, maar met pantalon, colbert, stroppie vind ik strijken toch netter. MAar René zei net al dat ze dat wel wilde doenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
overhemden strijken
Ik voorkom dat tegenwordig. 5 minuten in de droger en dan uithangen, dan hoeft het niet
gebruik van maken,vooral gebruik van makenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor gewoon vind ik dat wel kunnen, maar met pantalon, colbert, stroppie vind ik strijken toch netter. MAar René zei net al dat ze dat wel wilde doen
Wat een geweldig ding!quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
Ineens uit het niets schreeuwt TARA : ik wil het! Ik wil het hebben! (ik schrik me een rotje )
Waar gaat het over?
over dit filmpje
Neetoch? Ik wist ook dat ik werkeloos zou worden en ik mocht me nog niet eens aanmelden ruim van tevorenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:46 schreef Belana het volgende:
Yppy, zorg ook dat je meteen al sollicitatiebrieven verstuurd, want daar kan de ww ook nogal naar in zijn: als jij al wist dat je werkloos zou kunnen raken ben je verplicht al te gaan solliciteren.
Heel veel sterkte meid!!wat een kutzooi
quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
Ineens uit het niets schreeuwt TARA : ik wil het! Ik wil het hebben! (ik schrik me een rotje )
Waar gaat het over?
over dit filmpje
Echt ik lig vlak hierquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
Waar gaat het over?
over dit filmpje
Oooww die is liefquote:
Het is leuk, maar ook zwaar omdat het zoveel uur is. Verder heb ik natuurlijk nog steeds mijn eerste loonstrook niet gezien, dat zal ook wel even slikken zijn omdat het nogal verschilt met mijn vorige werk. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen verder.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef _evenstar_ het volgende:
K_i_m Hoe bevalt het werk je ?
Ah oke, ik hoef em niet meerquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Nee een slow loris.
Da's een luiaard volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |